Arag laat klanten doodbloeden
Geplaatst: 08 feb 2013 08:19
Het problem met ARAG en DAS is dat zij geen advokaten in dienst hebben omdat dat veel te duur is.Wat zij hebben zijn behandelaar die dus nooit op een Universiteit rechten gestuurd hebben zoals dat in de rest van deze wereld wel het geval is.
OOk ik heb een probleem met Arag.De 1. behandelaar liet het doodleuk toe dat UPC mij 2 keer via email dus zwart op wit beledigd,schoffierde en denigreend uit laat over mij en ook nog hele schuld mij toe wijst.
Hierop zakte mij de broek af en ik verzochte de 1.behandelaar hierop toch een "" boze" brief te schrijven waarop de behandelaar 3 keer toe geen antwoord geeft.Hierop een nieuwe behandelaar gekregen die weigerde mijn vorderingen door te geven.
Hierop ben ik weer zo eerlijk en schrijf een email met bevindingen van Tros Radar en Kassa.sindsdien hoor ik niets meer.Ja gistern kwam een brief dat ze mijn dossier zonder met mijn in overleg te treden hebben gesloten.
Wat ik niet begrijp: DAS en ARAG zijn duitse bedrijfen.Als je in Duitsland een rechtsbijstandverzekering bij deze bedrijfen afsluit krijg je da naar een lijst met 200 echte advokaten die zaken doen met deze bedrijfen.Toen ik in Duitsland woonde was ik namelijk bij deze bedrijf verzekerd.In Duitsland zijn het echte advokaaten die jarenlang rechten aan de Universiteit hebben gestudeerd.En in NL zijn het maar behandelaars die van wetten en rechten niets afweten.
Gezien het feit dat die 2 bedrijfen zoveel schade toebrengen aan hun clientele is het miesschien een idee
50000 handtekeningen te verzamelen en deze aan de Consumentenautoriteit aan te bieden zodat deze 2 bedrijfen eindelijk het duitse systeem invoeren en wij echte advokaten krijgen.
ook nog leuk om te weten: In Duitsland kost de verzekering bij allebei 60 € minder en je krijgt een echte advokaat
OOk ik heb een probleem met Arag.De 1. behandelaar liet het doodleuk toe dat UPC mij 2 keer via email dus zwart op wit beledigd,schoffierde en denigreend uit laat over mij en ook nog hele schuld mij toe wijst.
Hierop zakte mij de broek af en ik verzochte de 1.behandelaar hierop toch een "" boze" brief te schrijven waarop de behandelaar 3 keer toe geen antwoord geeft.Hierop een nieuwe behandelaar gekregen die weigerde mijn vorderingen door te geven.
Hierop ben ik weer zo eerlijk en schrijf een email met bevindingen van Tros Radar en Kassa.sindsdien hoor ik niets meer.Ja gistern kwam een brief dat ze mijn dossier zonder met mijn in overleg te treden hebben gesloten.
Wat ik niet begrijp: DAS en ARAG zijn duitse bedrijfen.Als je in Duitsland een rechtsbijstandverzekering bij deze bedrijfen afsluit krijg je da naar een lijst met 200 echte advokaten die zaken doen met deze bedrijfen.Toen ik in Duitsland woonde was ik namelijk bij deze bedrijf verzekerd.In Duitsland zijn het echte advokaaten die jarenlang rechten aan de Universiteit hebben gestudeerd.En in NL zijn het maar behandelaars die van wetten en rechten niets afweten.
Gezien het feit dat die 2 bedrijfen zoveel schade toebrengen aan hun clientele is het miesschien een idee
50000 handtekeningen te verzamelen en deze aan de Consumentenautoriteit aan te bieden zodat deze 2 bedrijfen eindelijk het duitse systeem invoeren en wij echte advokaten krijgen.
ook nog leuk om te weten: In Duitsland kost de verzekering bij allebei 60 € minder en je krijgt een echte advokaat