Pagina 1 van 2
Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 08 feb 2013 23:48
door Wim6327
Afgelopen zaterdag een nieuw microsoft account aangemaakt. Hierop Office 365 home premium abonnement met creditcard aangeschaft en op een notebook geinstalleerd.
Vervolgens wilde ik dit ook op desktop en andere laptop installeren, echter het microsoft account was niet meer toegankelijk. De vraag om password te herstellen en het deel van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn gegevens. Na vele verzoeken aan microsoft is mij gebleken dat het account van iemand anders moet zijn. Ik krijg het niet terug. Niemand kan echter zorgen dat ik weer toegang krijg tot mijn Office 365 abonnement.
Ik heb een betalingsbewijs door middel van mijn creditkaartafschrijving, ik weet het account waarop besteld heb en kan ook tonen dat het op een notebook geinstalleerd staat. Toch kan niemand bij Microsoft mij helpen, omdat ik geen toegang meer krijg tot het account.
Ik wil dat het abonnement overgezet wordt naar mijn nieuwe account of mijn geld terug. (Microsoft zegt dat ik binnen 30 dagen het abonnement kan annuleren, echter moet dan wel via het oorspronkelijk account doen. haha). Tevens moet het abonnement opgezegd worden, daar ze anders jaarlijks het bedrag weer kunnen afschrijven.
Bij microsoft ondersteuning kom ik geen steek verder. Aardige mensen begrijpen het probleem, echter zonder het oorspronkelijke toegankelijke account kunnen ze niets.
Hoe los ik dit op?
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 09 feb 2013 00:11
door Rim69
Hoe kan iemand nu een pas afgesloten account van jou al direct overnemen? Heb je gewoon niet zelf fouten gemaakt in je aanmelding? Dan is het dus gewoon je eigen schuld. Hoe moet Microsoft nu iets herstellen als ze niet zeker zijn van je identiteit?
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 09 feb 2013 10:28
door Har06
toos (van bep&toos) schreef:Mogelijk wordt U binnenkort gebeld door Microsoft door een leuke engels sprekende dame dat U een probleem hebt en die die graag voor U oplost als U even haar digitaal op afstand toelaat op uw computer
NOOIT DOEN WAARSCHUWING :::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 09 feb 2013 10:44
door sjohie
Wim6327 schreef:Afgelopen zaterdag een nieuw microsoft account aangemaakt. Hierop Office 365 home premium abonnement met creditcard aangeschaft en op een notebook geinstalleerd.
Vervolgens wilde ik dit ook op desktop en andere laptop installeren, echter het microsoft account was niet meer toegankelijk. De vraag om password te herstellen en het deel van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn gegevens. Na vele verzoeken aan microsoft is mij gebleken dat het account van iemand anders moet zijn. Ik krijg het niet terug. Niemand kan echter zorgen dat ik weer toegang krijg tot mijn Office 365 abonnement.
Ik heb een betalingsbewijs door middel van mijn creditkaartafschrijving, ik weet het account waarop besteld heb en kan ook tonen dat het op een notebook geinstalleerd staat. Toch kan niemand bij Microsoft mij helpen, omdat ik geen toegang meer krijg tot het account.
Ik wil dat het abonnement overgezet wordt naar mijn nieuwe account of mijn geld terug. (Microsoft zegt dat ik binnen 30 dagen het abonnement kan annuleren, echter moet dan wel via het oorspronkelijk account doen. haha). Tevens moet het abonnement opgezegd worden, daar ze anders jaarlijks het bedrag weer kunnen afschrijven.
Bij microsoft ondersteuning kom ik geen steek verder. Aardige mensen begrijpen het probleem, echter zonder het oorspronkelijke toegankelijke account kunnen ze niets.
Hoe los ik dit op?
Een betwiste transactie indienen bij de creditcard maatschappij om je geld terug te krijgen, en een google acount openen?
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 09 feb 2013 18:45
door grizzly1972
Wim6327 schreef:Afgelopen zaterdag een nieuw microsoft account aangemaakt. Hierop Office 365 home premium abonnement met creditcard aangeschaft en op een notebook geinstalleerd.
Vervolgens wilde ik dit ook op desktop en andere laptop installeren, echter het microsoft account was niet meer toegankelijk. De vraag om password te herstellen en het deel van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn gegevens. Na vele verzoeken aan microsoft is mij gebleken dat het account van iemand anders moet zijn. Ik krijg het niet terug. Niemand kan echter zorgen dat ik weer toegang krijg tot mijn Office 365 abonnement.
Ik heb een betalingsbewijs door middel van mijn creditkaartafschrijving, ik weet het account waarop besteld heb en kan ook tonen dat het op een notebook geinstalleerd staat. Toch kan niemand bij Microsoft mij helpen, omdat ik geen toegang meer krijg tot het account.
Ik wil dat het abonnement overgezet wordt naar mijn nieuwe account of mijn geld terug. (Microsoft zegt dat ik binnen 30 dagen het abonnement kan annuleren, echter moet dan wel via het oorspronkelijk account doen. haha). Tevens moet het abonnement opgezegd worden, daar ze anders jaarlijks het bedrag weer kunnen afschrijven.
Bij microsoft ondersteuning kom ik geen steek verder. Aardige mensen begrijpen het probleem, echter zonder het oorspronkelijke toegankelijke account kunnen ze niets.
Hoe los ik dit op?
Hoe is het mogelijk dat je je wachtwoord niet meer wist??
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 10 feb 2013 01:33
door sadfly
hee stop messing !
Dat is in deze tijd echt niet zo vreemd als je 70 passwords hebt.
Alleen bied een site altijd de optie om een nieuw password aan te maken.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 10 feb 2013 09:20
door nevermind
sadfly schreef: hee stop messing !
Dat is in deze tijd echt niet zo vreemd als je 70 passwords hebt.
Alleen bied een site altijd de optie om een nieuw password aan te maken.
Daar bied het "password depot" uitkomst.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 10 feb 2013 09:31
door CB
Waarom betalen als er goede gratis software is.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 10 feb 2013 09:36
door nevermind
CB schreef:Waarom betalen als er goede gratis software is.
Sorry, maar ik heb er nergens geschreven, dat het een betaalde software is!
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 10 feb 2013 10:10
door Erwin uit Oosterhout
tot welk account heb je nu geen toegang meer?
Als dit het windows account is, heb ik wel een oplossing.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 12 feb 2013 09:15
door sjohie
devious schreef:Zie ik nu echt dat er ook een nederlander is dat ect, serieus, betaalt voor de Microsoft rotzooi? Kraken en installeren als je het nodig hebt maar vrolijk word je er nooit van
Mwoa, voor die 100 euro/jaar heb je Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access en 20Gb SkyDrive opslag, dat is geen gekke prijs voor zo'n professioneel geïntegreerd pakket. En niet iedereen kiest ervoor om de wet te breken..
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 12 feb 2013 15:37
door Beertje02
Mooi pakket, maar de meeste mensen gebruiken nog geen 10 procent van de totale functionaliteit.
Libre office volstaat voor de meeste mensen en is bovendien gratis.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 12 feb 2013 16:29
door olaf79
Beertje02 schreef:Mooi pakket, maar de meeste mensen gebruiken nog geen 10 procent van de totale functionaliteit.
Libre office volstaat voor de meeste mensen en is bovendien gratis.
Bestaat dat wel, gratis?
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 12 feb 2013 16:45
door Beertje02
Jawel,
Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 13 feb 2013 19:28
door WillemV
Beertje02 schreef:Jawel,
Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
En er zijn ook versies voor Windows en de Mac. Prima Office pakket. En inderdaad volkomen gratis.
http://nl.libreoffice.org
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 13 feb 2013 19:33
door olaf79
Beertje02 schreef:Jawel,
Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Dat denk jij
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 13 feb 2013 21:54
door devious
olaf79 schreef:Beertje02 schreef:Jawel,
Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Dat denk jij
Neen, nu even geen rare dingen: Libre Office
IS gratis, je màg doneren. En het draait vele malen beter dan de MS bagger. Gewoon omdat het veel minder resources aanspreekt. Misschien hebben MS-verslaafden hier en daar wat issues met pakketen als LibreOffice of ApacheOpen, maar dat komt vooral omdat MS alles door elkaar heen breit. Office in je Outlook, Outlook in je Excel, Word naar spreadsheet en ga zo maar door..die onderdelen "missen" in de gratis software.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 14 feb 2013 08:32
door olaf79
devious schreef:olaf79 schreef:Beertje02 schreef:Jawel,
Ik draai Ubuntu12lt met libre office, kost me geen cent.
Dat denk jij
Neen, nu even geen rare dingen: Libre Office
IS gratis, je màg doneren. En het draait vele malen beter dan de MS bagger. Gewoon omdat het veel minder resources aanspreekt. Misschien hebben MS-verslaafden hier en daar wat issues met pakketen als LibreOffice of ApacheOpen, maar dat komt vooral omdat MS alles door elkaar heen breit. Office in je Outlook, Outlook in je Excel, Word naar spreadsheet en ga zo maar door..die onderdelen "missen" in de gratis software.
Dat is de grootste onzin die er bestaat. Iedereen weet dat Libre office juist veel meer resources nodig heeft. Daarnaast weet iedereen ook hoeveel problemen er in de beveiliging met dit bagger pakket hebben gezeten doordat het altijd op java heeft gesteund.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 14 feb 2013 22:09
door devious
Jaja... het heeft op Java gesteund... En bij MicrosoftOffice is er niets dat op Java steunt? Of waarbij je met een simpel Flash element via Office de agenda/adressenlijst van Outlook kunt gebruiken.
Je zit vol vooroordelen Olaf. Office gebruikt nu eenmaal meer resources dan bijv. Libre. Mocht je dat niet willen aannemen dan draai zelf maar eens een Hijack.
Re: Microsoft lost probleem niet op
Geplaatst: 14 feb 2013 23:40
door bprosman
En bij MicrosoftOffice is er niets dat op Java steunt?
Nee.