Pagina 1 van 1
Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 09 feb 2013 14:25
door Gerros
Wat een ongelofelijk bagger bedrijf is Tele2!!
Sinds ruim een week heb ik daar een sim only abbo maar het werkt voor geen meter en vanaf vanmiddag kan ik ook niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb inmiddels al 3 x gebeld (á 0,10 p.m.) en zou binnen 5 (!!!) dagen worden teruggebeld door iemand van de technische dienst. Alsof er daar maar eentje van rondloopt. Nu wordt mij net een nieuwe simkaart toegezegd met weer een nieuw nummer. Deze ligt over 4 dagen klaar. Tele2 kan de klant zelf niet terugbellen (en dat voor een telefoonprovider!!) en opzeggen kan alleen schriftelijk en niet per mail. (we leven in 2013!!!)
Ik heb als service gevraagd om 2 dingen:
1. Een makkelijk nummer (dit kan niet men niet doen want men heeft hier geen invloed op)
2. Een compensatie voor de gebelde minuten á 0,10 p.m. en de afgelopen 9 dagen dat ik al loop te kloten. (hiervoor moet IK ZELF contact opnemen met de klantenserve als mijn simkaart binnen is)
Als klant heb je echt niets te vertellen, je moet je schikken in wat men je zegt. Enige vorm van service is absoluut niet van toepassing.
Vervolgens blijkt mijn nummer op een andere naam te staan. M.a.w. dit nummer had men nooit mogen uitgeven. Nu moet ik zelf erachter aan hoe ik aan dit nummer kom.
Laaiend ben ik. Overweg je Tele2 te nemen omdat het goedkoop is, DOE HET NIET!!
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 09 feb 2013 18:37
door grizzly1972
Gerros schreef:Wat een ongelofelijk bagger bedrijf is Tele2!!
Sinds ruim een week heb ik daar een sim only abbo maar het werkt voor geen meter en vanaf vanmiddag kan ik ook niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb inmiddels al 3 x gebeld (á 0,10 p.m.) en zou binnen 5 (!!!) dagen worden teruggebeld door iemand van de technische dienst. Alsof er daar maar eentje van rondloopt. Nu wordt mij net een nieuwe simkaart toegezegd met weer een nieuw nummer. Deze ligt over 4 dagen klaar. Tele2 kan de klant zelf niet terugbellen (en dat voor een telefoonprovider!!) en opzeggen kan alleen schriftelijk en niet per mail. (we leven in 2013!!!)
Ik heb als service gevraagd om 2 dingen:
1. Een makkelijk nummer (dit kan niet men niet doen want men heeft hier geen invloed op)
2. Een compensatie voor de gebelde minuten á 0,10 p.m. en de afgelopen 9 dagen dat ik al loop te kloten. (hiervoor moet IK ZELF contact opnemen met de klantenserve als mijn simkaart binnen is)
Als klant heb je echt niets te vertellen, je moet je schikken in wat men je zegt. Enige vorm van service is absoluut niet van toepassing.
Vervolgens blijkt mijn nummer op een andere naam te staan. M.a.w. dit nummer had men nooit mogen uitgeven. Nu moet ik zelf erachter aan hoe ik aan dit nummer kom.
Laaiend ben ik. Overweg je Tele2 te nemen omdat het goedkoop is, DOE HET NIET!!
Tele2 probeert het voor je op te lossen. Wacht nou even af. Is kennelijk iets mis gegaan kan gebeuren. Moet ze ook altijd even te tijd geven. Weet dat je het zo snel mogelijk wilt maar soms is tele2 ook van andere partijen afhankelijk.
Via mail opzeggen weet ik niet of dit rechtsgeldig is daarom via papier denk ik zo.
Enfin wacht even af ik denk dat het wel in orde komt. Succes
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 11 feb 2013 14:19
door Tele2 Webcare
Beste Gerros,
Lastig dat er onduidelijkheden zijn over je nieuwe abonnement bij Tele2 en je niet tevreden bent over de dienstverlening. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is.
Je geeft aan dat je binnenkort een nieuwe SIM-kaart met een nieuw telefoonnummer ontvangt. Wanneer je een melding hebt gedaan en er bepaalde afspraken zijn gemaakt doen we er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik begrijp dat je nog onduidelijkheden hebt over je nieuwe nummer. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Ik hoor het graag wanneer je de nieuwe SIM-kaart binnen hebt. Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Sora
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 13 feb 2013 18:29
door Gerros
Hallo Sora,
Als eerste bedankt voor je reactie. Dit vindt ik erg netjes.
Er zijn voor mij geen onduidelijkheden zijn over mijn abonnement. Het probleem is dat er door Tele2 een telefoonnummer is uit gegeven welke achteraf geblokkeerd schijnt te zijn. Op zich geen probleem (we maken allemaal wel eens een foutje) maar dat IK degene ben die hier achteraan moet gaan zitten maakt mij ongelofelijk boos. Mij lijkt het een taak voor Tele2 om dit op te pakken en hiermee aan de slag te gaan. (voor de goede orde ik zou terug worden gebeld door iemand van de serviceafdeling wat niet is gebeurt en als reactie op mijn mail moet ik Tele2 weer bellen á 0,10 cent per minuut!)
Verder is er bij Tele2 helemaal NIETS mogelijk (zie mijn bericht). Waarom kan ik niet gewoon teruggebeld worden of rechtstreeks mailen? Jullie zijn een telecom bedrijf!! Volgens mij is de insteek van Tele2 om het de klant zo moeilijk mogelijk te maken om actie te ondernemen zodat men 9 van de 10 keer afhaakt...
Om voor een compensatie in aanmerking te komen moet IK weer met Tele2 bellen. Dit kan toch niet!!
Daar wordt de fout gemaakt en ik moet 0,10 cent per minuut betalen.
Tele2 moet echt zijn best gaan doen om mij weer tevreden te krijgen.
Voor de goede orde, ik heb gisterenavond een nieuwe simkaart met een nieuw nummer gekregen.
Morgen maar weer eens een halve dag gaan zitten om mijn 186!!!! contacten voor de 2de keer in te lichten per app, mail of SMS. Wie gaat dit vergoeden?
Groet,
Gerard
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 14 feb 2013 11:54
door Tele2 Webcare
Beste Gerard,
Bedankt voor je reactie. Ik ben blij om te lezen dat je inmiddels een nieuwe SIM-kaart en telefoonnummer hebt gekregen.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is als er geen contact is opgenomen en daardoor onnodige kosten zijn gemaakt.
Ik zou graag willen uitzoeken of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je mij in een persoonlijk bericht naar
[email protected] je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoor het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Sora van Tele2
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 15 feb 2013 11:54
door Tele2 Webcare
Beste Gerard,
Bedankt voor het opsturen van je gegevens. Ik ga het voor je uitzoeken en je krijgt hierover zo snel mogelijk bericht.
Met vriendelijke groet,
Sora van Tele2
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 18 feb 2013 10:12
door Petrust1
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met de service van Tele2 en ze zijn inderdaad relatief voordelig. Ik hoop dat je er met Sora uitkomt, Gerros. Kijk goed naar de gemaakte kosten, het lijkt mij niet meer dan redelijk dat deze vergoed worden.
Wanneer je niet tevreden bent kun je eventueel ook een ander afsluiten? De meeste sim only abonnementen zijn tegenwoordig zeer flexibel en die kun je maandelijks opzeggen of aanpassen. Ik zou dan van te voren wel even gebruikservaringen lezen. Bijvoorbeeld op
http://www.simonlymetinternet.nl.
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 18 feb 2013 18:56
door Gerros
Ik ben vanmiddag gebeld door een medewerker van Tele2. Deze man heeft geluisterd en gaat uitzoeken wat en waar het mis gegaan is. Wat ik heel positief vond is, dat hij de fout niet bij mij neerlegde maar hand in eigen boezem stak en zijn excuses aanbood.
Terug draaien kan niet meer en met de eerst volgende factuur wordt er 10 euro verrekend.
Echt jammer dat het zo moest lopen en dat ik hier een hoop negatieve energie in heb moeten steken maar al met al netjes opgelost. Ik hoop dat de medewerkers van de klantenservice hier ook iets van leren.
Groet,
Gerard
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 19 feb 2013 10:35
door Tele2 Webcare
Beste Gerros,
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat het opgelost is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Sora van Tele2
Re: Klacht sim only Tele2
Geplaatst: 22 feb 2013 14:29
door Sezayi
Helemaal gelijk heb je Gerros.
Zie ook mijn tele2 simonly klacht.
Ik ben inmiddels geblokeerd en we zijn all een tijd verder nog steeds gelemaal niks.
En ik ga ze echt niet meer bellen om te smeken.
Want ik weet 100 procent dat ik niet fout zit.
Vreemdste vind ik de reclame als beste getest.
Ja beste getest door de directeur van tele2 zelf