LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lot staatsloterij naar adres familie lid
lot staatsloterij naar adres familie lid
Wij ontvingen het lot van mijn moeder op ons adres. Heel vreemd omdat mijn achternaam anders is dan die van mijn moeder. Ook het adres lijkt niet op elkaar. Wij vonden het dan ook erg toevallig dat het bij familie terecht is gekomen. Wordt familie gelinkt in de systemen van de staatsloterij. Mijn moeder heeft de staatsloterij opgebeld en dus in eerste instantie niet verteld dat wij familie waren en door de telefoniste werd toen verteld dat er meer mensen hadden geklaagd dat post bij hun familie terecht was gekomen. Mijn moeder had niet gezegd dat we familie waren! Hoe kan dit? Mag dit? Ik vind dit zeer vreemd. De telefoniste van de staatsloterij hadden een verhaal, dat ze adressen systemen bij elkaar hadden gevoegd, maar daar staan toch geen familie links in. Let op ik heb mijn man zijn naam aangenomen en dus niet mijn meisjesnaam.
-
Re: lot staatsloterij naar adres familie lid
Geachte heer/ mevrouw,
Wegens een foutieve update van ons computersysteem is een klein percentage van de geregistreerde adresgegevens in ons bestand onjuist gewijzigd. Dit is helaas ook bij u het geval.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 023 13 03 (gratis)
Post adres:
De Nederlandse Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
Wegens een foutieve update van ons computersysteem is een klein percentage van de geregistreerde adresgegevens in ons bestand onjuist gewijzigd. Dit is helaas ook bij u het geval.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 023 13 03 (gratis)
Post adres:
De Nederlandse Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
Re: lot staatsloterij naar adres familie lid
Ik heb hetzelfde probleem gehad met de Staatsloterij. Op mijn adres is het lot van mijn zus aangekomen. In eerste instantie dacht ik dat het reclame was maar omwille vanhet feit dat er de naam van mijn zus en een klantnummer op stond heb ik bij haar navraag gedaan. Het bleek dus om haar lot te gaan.
Zij heeft op mijn verzoek contact opgenomen met de Staatsloterij en zij gaven inderdaad aan dat er een fout in het systeem opgetreden was. Wij vonden het allebei vreemd dat de Staatsloterij niet zelf de moeite heeft genomen een bericht te sturen dat er een fout is gemaakt met de verzending van de loten.
Het meest zorgelijke in deze situatie vind ik dat er met persoonsgegevens geknoeid is, ik zelf heb nimmer loten bij de Staatsloterij of een andere loterij gehad en toch zijn zij in het bezit van mijn adres ondanks het feit dat wij een geheim telefoonnummer hebben en ik mijn persoonsgegevens nooit voor reclamedoeleinden opgeef. Daarnaast hebben zij deze gegevens nog eens weten te linken met de gegevens van een familielid en mijn vraag hierin is hoe zij aan deze gegevens komen.
Ik ga er vanuit dat er meerdere gedupeerden zijn en ik zou graag willen weten hoe een en ander juridisch verantwoordelijk is m.b.t. de wet bescherming persoonsgegevens. Bij deze instantie wil ik dan in ieder geval ook navraag doen over deze kwestie.
Zij heeft op mijn verzoek contact opgenomen met de Staatsloterij en zij gaven inderdaad aan dat er een fout in het systeem opgetreden was. Wij vonden het allebei vreemd dat de Staatsloterij niet zelf de moeite heeft genomen een bericht te sturen dat er een fout is gemaakt met de verzending van de loten.
Het meest zorgelijke in deze situatie vind ik dat er met persoonsgegevens geknoeid is, ik zelf heb nimmer loten bij de Staatsloterij of een andere loterij gehad en toch zijn zij in het bezit van mijn adres ondanks het feit dat wij een geheim telefoonnummer hebben en ik mijn persoonsgegevens nooit voor reclamedoeleinden opgeef. Daarnaast hebben zij deze gegevens nog eens weten te linken met de gegevens van een familielid en mijn vraag hierin is hoe zij aan deze gegevens komen.
Ik ga er vanuit dat er meerdere gedupeerden zijn en ik zou graag willen weten hoe een en ander juridisch verantwoordelijk is m.b.t. de wet bescherming persoonsgegevens. Bij deze instantie wil ik dan in ieder geval ook navraag doen over deze kwestie.