Hi zet abonnement van familie lid onder mijn naam!?
Geplaatst: 11 feb 2013 18:00
Goedendag,
Ik heb al 4 jaar een abonnement lopen bij Hi en nooit problemen gehad. Mijn broertje heeft dezelfde voorletter en achternaam als mij, maar een andere geboortedatum. Hij heeft sinds vorig jaar ook een abonnement bij hun lopen en staat dus blijkbaar onder mijn gegevens? Ik dacht er niks bij totdat hij op een dag met de klantenservice ging bellen over zijn herinnering en hij hoorde dat hij daar geen informatie over kon krijgen, omdat het niet op zijn naam stond. Toen ben ik gaan bellen en kreeg ik te horen dat als hij zijn rekening betaalt, mijn telefoon ook wordt afgesloten? Dit is toch volstrekt belachelijk? Zij kunnen verder niks voor mij betekenen. Hoe kunnen zij zo een fout maken en het achteraf niet willen rechtzetten. Zodra hij zijn rekening betaald, kan het eventueel recht worden gezet. Tot die tijd worden alle schulden op mij afgeschoven, dit kan toch niet? Hij heeft zich bij ontvangst van het abonnement moeten legitimeren, dus horen zij het abonnement aan zijn gegevens te koppelen en niet aan die van mij. We hebben niet dezelfde geboortedatum en ook niet dezelfde voornaam.
Kan iemand mij aub vertellen wat voor actie ik kan ondernemen en of dit rechtsgeldig is.
Bij voorbaat dank,
HJM
Ik heb al 4 jaar een abonnement lopen bij Hi en nooit problemen gehad. Mijn broertje heeft dezelfde voorletter en achternaam als mij, maar een andere geboortedatum. Hij heeft sinds vorig jaar ook een abonnement bij hun lopen en staat dus blijkbaar onder mijn gegevens? Ik dacht er niks bij totdat hij op een dag met de klantenservice ging bellen over zijn herinnering en hij hoorde dat hij daar geen informatie over kon krijgen, omdat het niet op zijn naam stond. Toen ben ik gaan bellen en kreeg ik te horen dat als hij zijn rekening betaalt, mijn telefoon ook wordt afgesloten? Dit is toch volstrekt belachelijk? Zij kunnen verder niks voor mij betekenen. Hoe kunnen zij zo een fout maken en het achteraf niet willen rechtzetten. Zodra hij zijn rekening betaald, kan het eventueel recht worden gezet. Tot die tijd worden alle schulden op mij afgeschoven, dit kan toch niet? Hij heeft zich bij ontvangst van het abonnement moeten legitimeren, dus horen zij het abonnement aan zijn gegevens te koppelen en niet aan die van mij. We hebben niet dezelfde geboortedatum en ook niet dezelfde voornaam.
Kan iemand mij aub vertellen wat voor actie ik kan ondernemen en of dit rechtsgeldig is.
Bij voorbaat dank,
HJM