LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legiolease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gruus
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jan 2004 22:18

Legiolease

Ongelezen bericht door gruus »

morgen de euro 8000 toch maar onder protest overmaken om van alle gelazer af te zijn, het gaat al lang genoeg duren voor een invalide van 65+.Wacht EGL en LVL maar af in de hoop dat het in goede handen is. Gruus.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door pallu »

niet vergeten een aangetekende brief te zenden naar Dexia voor je betaald

JAN1022
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 dec 2003 21:24

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door JAN1022 »

Alweer winst voor Dexia ga zo door!!!!!!!!!!!!

keesje
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jan 2004 16:14

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door keesje »

Gruus ik je goed begrijpen,maar doe het aangetekend en onder protest en behoud van al je rechten.
Meschien valt er later nog iets terug te halen bij die boeven.
En blijf hier op het forum kijken er zijn toch nog mensen die elkaar helpen oa Ton
Sterkte

gruus
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jan 2004 22:18

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door gruus »

beste mensen ik begrijp het allemaal best en het zal wel zo zijn als jullie het zeggen en ik heb daar ook veel steun aan maar op een gegeven moment houd het voor mij op.ik weet nog niet of ik in 1 x betaal, euro 8000, of het in termijnen ga doen. 6 % rente als je van je rechten afziet en 8% als je (af) betaald onder protest met behoud van je rechten. in feite is dat ook het advies van EGL en LVL. ik volg deze berichten al vanaf februari 2003 en ben dus redelijk geinformeerd door jullie maar de tijd haalt mij in en weet zeker dat met de gedane uitspraken het geld terug komt al kan dat nog `even`duren. Wie heeft ervaring met de `6 of 8% van dexia? gruus.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Gruus,

De verwachting van de stichting Eegalease is dat er in 2006 een definitieve uitapraak komt van de rechter.De definitieve uitspraak voor Leaseverlies komt later.
Hierna zullen alle deelnemers hun geld individueel moeten terugvorderen van dexia. Als dexia dit niet accepteert, wat te verwachten is, zal iedereen toch zelf een rechtszaak moeten aanspannen tegen dexia.
Ook dit zal weer jaren duren!!

NU is de tijd voor stopzetten betaling en met een advocaat het gevecht aangaan met dexia!

Waar wachten we op?

Tot "ZE" het voor ons geregeld hebben en "ZE' ons geld komen terugbrengen!!!!!!

Word wakker en wees realistisch!

Je kunt ook wachten tot het licht uit gaat...... daarna wordt het stil en heb je rust.......

DEXIA heeft jou onrecht aangedaan en je moet vechten om dit ongedaan te maken.

Dit kan maar je moet er wel wat voor doen!

Vecht terug!!
Ik wil je graag helpen, mail me.

Groeten,
Piet

willem a
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2003 22:12

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door willem a »

Piet,zou Dexia als blijkt dat het huurkoop is daadwerkelijk duizenden processen bij het kantongerecht aangaan in de wetenschap dat ze al deze processen gaan verliezen ? Dit betekent toch ook voor Dexia duizenden keren advocaat en proceskosten en uiteindelijk toch veroordeeld worden tot terugbetaling .In geval van de Leaseverliesprocedure geef ik je gelijk want geen een produkt is het zelfde en ook folders verschillen,maar in geval van de Eegaleaseprocedure ligt het een stuk eenvoudiger,want de jurisprudentie ligt er,het is huurkoop ! Voor de rechters in Nederland wordt het m.i op een gegeven moment een hamerslagrechtzaak .Heb je daar een advocaat voor nodig ?

Gast

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door Gast »

Piet,

Krijg je provisie ?????????????

Gast

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 09 Jan 2004 12:23 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Piet,

Krijg je provisie ?????????????
deeehuuuu gaaaaaaaaaaaaap, slaap lekker verder Gast.
Even spitten op het Forum en je weet dat Piet bestuurder is bij payback en zich vrijwillig inzet voor alle gedupeerden.

Mocht je zelf in de veronderstelling zijn dat men jouw het geld bij je in de schoot komen werpen zou ik zeggen. deeeeehuuuuuuuu gaaaaaaaaap, droom heerlijk verder in je droomwereld.

Piet, ga zo door. Petje af voor je inzet. Vele kunnen hier een voorbeeld aan nemen in plaats van kommer en kwel te verkondigen en verder niets doen en maar hopen dat het wel goed komt of blind varen op CGA, Zalm, EL, SLV, LL, GeSp, C&G en PB. Vanaf €19,75 heb je al een belangebehartiger die gedpeerde helpt. Het idioten is dat het gros denkt dat ze voordat geld volledig uit de brand geholpen worden dmv een collectieve rechtszaak. Alle collectieve rechtszaken dienen na een positieve uitspraak weer individueel aantoonbaar gemaakt te worden dat deze uitspraak ook voor jouw situatie van toepassing is. En moet je alsnog een individuele procedure op starten om je geld terug te krijgen.
Hiermee zeg ik niet dat deze collectieve rechtszaken verkeerd zijn. Nee deze rechtszaken zijn een belangerijk onderdeel van het geheel.

PeterS
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:39

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door PeterS »

Ik heb bewondering voor mensen die hier zoveel energie in kunnen steken.

tommy
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2004 17:48

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door tommy »

iemand laatst nog contact gehad met Dexia/EOS in Rotterdam (zij handelen de afgelopen/restschuld contracten af) Onvoorstelbaar: eerst een folder zodat je in een lening/leaseconstructie trapt, dan niet volledig informeren, dan als financiele dienstverlening de zorgplicht niet nakomen en tenslotte ook nog even duizenden achterlaten met een restschuld. Echt de bloody limit is. bellen met Dexia en vragen en doorvragen over gespreide betaling, voorstel hoe dit er dan uit ziet, dat zo´n voorstel weer niet volledig, duidelijk en toch weer schimmig is. Als je dan belt en je gaat telefonisch (€0,15 p/min. de incompetente hufters af dan weten ze het niet, willen niet meer met je praten en hangen de telefoon op. Nu ben ik echt niet onder de indruk dat de telefoongesprekken worden opgenomen, in de rechtzaak van LeaSEVERLIES DIE ER GAAT KOMEN en DE eUROKNAKEN DIE ECHT TERUG GAAN KOMEN WIL IK NOG WEL EENS ZIEN WAT ER OVERBLIJFT VAN DEXIA

EEE

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door EEE »

Dat Dexia zooite moet afgemaakt worden in de rechtzaak.

jep

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door Hollander »

Die rechtszaken komen er wel, dus je hebt alle kans ze af te maken.

bully7
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 okt 2003 15:13

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door bully7 »

Ja hoor...hier hebben we er weer eentje!!! Fijn om te weten dat er mensen zijn die precies weten hoe rechtszaken precies werken. Piet denkt het hierbij ook helemaal te weten. Goh...knappe jongen Piet!!!!!
Het enige wat jij voor elkaar krijgt is de mensen te verwarren en op te naaien. Het is allemaal al moeilijk genoeg. Piet moet haast wel de stichting Eegalease hebben opgericht, want hij weet precies wanneer de rechtzaken gaan komen!!! Nee...dacht je nou echt dat iedereen straks individueel via een advocaat z'n geld moet terug krijgen. Dan heb je het toch echt mis hoor!!!!!!!! Ik zelf heb ook onder protest betaald en men moet nu eens op houden over dat het stom is om betaald te hebben onder protest. Weet Piet eigenlijk wel wat de negatieve effecten worden als het heel lang gaat duren? nee dus!! Stoer Piet!!!! Het is nou eenmaal voor iedereen verschillend. Oordeel daarom niet te snel en maak on niet gek Piet! Kijk..als je tienduizenden euro's schuld hebt wordt het anders. Maar voor bedragen als 8000 euro...nee. Laat iedereen nou z'n eigen idee volgen...dat lijkt me veel verstandiger!!

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door tester »

bully7 ga je dan later een briefje aan dexia schrijven dat je graag je geld weer terug hebben omdat je onder protest hebt betaald.
Dexia :D

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door Albert »

Bully,

Leuk om Piet zo neer te zetten!! Kon jij maar in de schaduw van Piet staan. Niet dus.!!! Mensen zoals Piet zijn goud waard. Je nek uitsteken en mensen helpen ja dan kan er wel eens een moment van kritiek zijn.

Piet is God niet maar wel een doorstamper, voor wie ik een diep respect heb. En van bully heb ik pas sinds kort gehoord. Schaam je ik hoop dat je het hele forum over je heen krijgt.

Albert.

arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door arend »

Beste Gruus,

Als EL-er en 65+ en dan toch € 8000,-- betalen onder protest betekent mijn inziens, dat je kan fluiten naar je geld. Het kost dan ook weer een proces om je geld terug te krijgen.
Een betere optie zeker als EL-er is niet betalen en kijken of het in het nauw gedreven DEXIA jou voor de rechter wilt slepen. Grote kans van niet gezien de laatste ontwikkelingen!!!
Door te betalen speel je DEXIA in de kaart. Gruus geniet maar liever zelf van je € 8000 en laat DEXIA het labberdehabbie krijgen.

Groet Arend

bully7
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 okt 2003 15:13

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door bully7 »

Leuk Tester! Kan jij mij vertellen waarom een stichting als Eegalease in het leven is geroepen? Alleen voor tips...geld...of iets anders? Vertel mij dat eens...ok?

bully7
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 okt 2003 15:13

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door bully7 »

ohh..ja. Piet is natuurlijk afgestudeerd in dit alles. Sorry dat ik aan Piet kom. Enneuhh...trouwens, Piet is mans genoeg om zelf te reageren hoor! Als je niet tegen kritiek kan...
Ik bedoel maar 1 ding!!!! Iedereen weet het beter!

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ik bedoel maar 1 ding!!!! Iedereen weet het beter!

Wat weet iedereen dan beter, Bully?

Gesloten