Pagina 1 van 1

SLECHTE SERVICE AGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 12 feb 2013 20:05
door KM81
NOU MENSEN VANAF DAG 1 EEN DRAMA BIJ ZORGVERZEKERAAR TAKE CARENOW (100 PROCENT AGIS).

BEGIN JANUARI EEN VERKEERD POLISBLAD ONTVANGEN VAN EEN PERSOON DIE IK HELEMAAL NIET KEN, DAARNAAST WORD ER NOG EENS DE JAARPREMIE VAN EUR 1300,- VAN MENEER (DIE IK NIET KEN) VAN MIJN REKENINGNUMMER AFGESCHREVEN!!! METEEN NA DAT IK DE POLISBLAD HAD ONTVANGEN VAN DE PERSOON DIE IK NIET KEN HEB IK CONTACT OPGENOMEN MET AGIS, MEN GAF AAN DAT ZE ZIT METEEN ZOUDEN OPPAKKEN EN DIT ZOUDEN CORRIGEREN.

EN JA U RAAD HET AL, HET BEDRAG IS TOCH VAN MIJN REKENINGNUMMER AFGESCHREVEN!!!! 1300 EURO!!!
METEEN NA DE INCASSO HEB IK WEER GEBELD MET, HEB EEN UUR LANG MET ZE GESPROKEN (TEL KOSTEN eur 25,-) HET ENIGE WAT IK TE KREEG IS HET WOORDJE SORRY!! LEKKER MAKKELIJK IK KOOP HIER NIKS MEE!! HEB HET BEDRAG GESTORNEERD MAAR HET HEEFT 5 DAGEN (INCL WEEKEND) GEDUURD VOORDAT IK MIJN GELD WEER HAD!! DOOR DE ONTERECHTE INCASSO VAN AGIS WAS MIJN SALDO OP MIJN REKENINGNUMMER NIET MEER TOEREIKEND STOND DIK IN DE MIN, 5 DAGEN LANG HAD IK GEEN GELD, MOEST BIJ KENNISSEN LENEN OM MIJN GEZIN MET JONGE KINDEREN TE KUNNEN ONDERHOUDEN

NU WIL IK EEN FINANCIELE TEGEMOETKOMING VAN AGIS (ONKONSTENDECLARATIE ZOALS BELKOSTEN ECT) EN WEET JE WAT IK VANDAAG VOOR REACTIE KREEG: MENEER U VERZOEK IS AFGEWEZEN U KUNT EEN GERECHTELIJKE PROCEDURE OPSTARTEN!! NOU AGIS VOOR MIJ IS DIT ECHT EEN LEERMOMENT IK RAAD DAAROM OOK IEDEREEN AAN OM NIET BIJ AGIS TE VERZEKEREN. HET ZIJN GEWOON BOEVEN!! MEN MAAKT FOUTEN EN DE CONSUMENT MAG HET OPLOSSEN!!! STERKER NOG HET GAAT JE ZELFS GELD KOSTEN OM EEN FOUT VAN AGIS OP TE LOSSEN!! SCHANDALIG!!!!

Re: SLECHTE SERVICE AGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 12 feb 2013 20:25
door Creatura
Duidelijk.... mag nu caps-lock weer uit?

Re: SLECHTE SERVICE AGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 12 feb 2013 23:01
door Bob Schurkjens
WAT EEN DRAMA !!!!!!!!!!!!!!!!

WAT EEN DRAMA !!!!!!!!!!!!!!!!

Re: SLECHTE SERVICE AGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 13 feb 2013 08:53
door Ad Verkaad
KM81 schreef:NOU MENSEN VANAF DAG 1 EEN DRAMA BIJ ZORGVERZEKERAAR TAKE CARENOW (100 PROCENT AGIS).

BEGIN JANUARI EEN VERKEERD POLISBLAD ONTVANGEN VAN EEN PERSOON DIE IK HELEMAAL NIET KEN, DAARNAAST WORD ER NOG EENS DE JAARPREMIE VAN EUR 1300,- VAN MENEER (DIE IK NIET KEN) VAN MIJN REKENINGNUMMER AFGESCHREVEN!!! METEEN NA DAT IK DE POLISBLAD HAD ONTVANGEN VAN DE PERSOON DIE IK NIET KEN HEB IK CONTACT OPGENOMEN MET AGIS, MEN GAF AAN DAT ZE ZIT METEEN ZOUDEN OPPAKKEN EN DIT ZOUDEN CORRIGEREN.

EN JA U RAAD HET AL, HET BEDRAG IS TOCH VAN MIJN REKENINGNUMMER AFGESCHREVEN!!!! 1300 EURO!!!
METEEN NA DE INCASSO HEB IK WEER GEBELD MET, HEB EEN UUR LANG MET ZE GESPROKEN (TEL KOSTEN eur 25,-) HET ENIGE WAT IK TE KREEG IS HET WOORDJE SORRY!! LEKKER MAKKELIJK IK KOOP HIER NIKS MEE!! HEB HET BEDRAG GESTORNEERD MAAR HET HEEFT 5 DAGEN (INCL WEEKEND) GEDUURD VOORDAT IK MIJN GELD WEER HAD!! DOOR DE ONTERECHTE INCASSO VAN AGIS WAS MIJN SALDO OP MIJN REKENINGNUMMER NIET MEER TOEREIKEND STOND DIK IN DE MIN, 5 DAGEN LANG HAD IK GEEN GELD, MOEST BIJ KENNISSEN LENEN OM MIJN GEZIN MET JONGE KINDEREN TE KUNNEN ONDERHOUDEN

NU WIL IK EEN FINANCIELE TEGEMOETKOMING VAN AGIS (ONKONSTENDECLARATIE ZOALS BELKOSTEN ECT) EN WEET JE WAT IK VANDAAG VOOR REACTIE KREEG: MENEER U VERZOEK IS AFGEWEZEN U KUNT EEN GERECHTELIJKE PROCEDURE OPSTARTEN!! NOU AGIS VOOR MIJ IS DIT ECHT EEN LEERMOMENT IK RAAD DAAROM OOK IEDEREEN AAN OM NIET BIJ AGIS TE VERZEKEREN. HET ZIJN GEWOON BOEVEN!! MEN MAAKT FOUTEN EN DE CONSUMENT MAG HET OPLOSSEN!!! STERKER NOG HET GAAT JE ZELFS GELD KOSTEN OM EEN FOUT VAN AGIS OP TE LOSSEN!! SCHANDALIG!!!!
HET IS EEN SCHANDE!!!111!!!one!!!!111!!!één!!!

:lol:

Re: SLECHTE SERVICE AGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 13 feb 2013 12:36
door Jolijn
Ik vind het inderdaad een slechte zaak dat zoiets zonder fatsoenlijk excuus gebeurt.
En al helemaal als het (zo te lezen) niet had hoeven gebeuren, omdat TS direct gereageerd heeft toen hij het verkeerde polisblad heeft ontvangen. In begrijp dat er nog tijd gezeten heeft tussen het telefoontje van TS en de afschrijving.
Het is niet even een tientje dat per abuis geïncasseerd wordt.

TS, het kan zijn dat door het saldo tekort, andere bedrijven niet hebben kunnen incasseren, houd dat even in de gaten.