LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief Nuon====> Prijsvaststelling voor 1, 2 of 3 jaar

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
orfy29

Brief Nuon====> Prijsvaststelling voor 1, 2 of 3 jaar

Ongelezen bericht door orfy29 »

Ik heb een brief ontvangen van de Nuon over het feit dat je je energie toelevering kan laten vastzetten voor max 3 jaar...
Hoe langer je em vastzet hoe goedkoper de energie (scheelt maar een aantal centenper kilowat...
Ik weet zelf effe niet wat ik met die brief aan moet en vraag eigenlijk wat jullie mening daarover is...

Ik denk eigenlijk dat als je het vast laat zetten wel goedkoper is maar al zou je het vastzetten en er duikt na het vrijgeven van de energie bedrijven je eraan vast zit zodat je niet kan overstappen naar een goedkopere en misschien betere energie leveraar.
Buiten dat... als je het vast laat zetten voor 3 jaar... hoe zouden de prijzen dan zijn...
Staks zijn die prijzen zo gestegen dat je als het ware een klap in het gezicht krijg om het maar te kunnen betalen...

Hoe denken jullie erover... Ik ben benieuwd

Groetjes

ejwedje

Re: Brief Nuon====> Prijsvaststelling voor 1, 2 of 3 jaar

Ongelezen bericht door ejwedje »

Het zijn lokkertjes en aangezien ook stroomleveranciers geld moeten verdienen zul je het toch op de een of andere manier moeten betalen.

Ik begijp overigens niet de hausse van de groene stroom. Als we met zijn alle om zijn wordt het weer te duur voor balkellende en vervalt het belasting voordeel en kunnen we meer betalen. Voordat je weer terug bent naar de normale stroom duurt het weer even en hebben we dus weer een aardig bedrag gesponsord. In jouw geval dus maximaal drie jaar. (lang leve de lokkertjes)

Advies Vooral niet doen

Gesloten