Phone House slechte garantie afhandeling
Geplaatst: 13 feb 2013 06:44
Ik heb16 november 2012 een nieuwe, simlockvrije smartphone gekocht bij de Phone House.
Helaas, na 6 weken een defect in het toestel, kon het toestel nog wel gebruiken maar bellen was een probleem qua geluid.
Dus 1ste week 2013 ingeleverd met klacht bij de Phone House.
Daar werd gezegd dat een dergelijke reparatie 21 werkdagen zou duren.
Na 5 weken maar eens contact opgenomen met de Phone House.... want nog geen reactie vanuit hun over mijn telefoon.
Men vond ook dat het lang duurde, er zou contact met de repair service worden opgenomen en een terug bel afspraak zou worden genoteerd.
De volgende dag.... geen bericht, dus einde vd dag weer zelf gebeld, nee nog geen antwoord, hij zou de volgende dag meteen bellen en iets laten weten.
Inderdaad, de volgende dag terug gebeld, midden op de dag, maar ik was aan het werk, kan gebeuren.
Ik heb tussen 14:00 en 18:00 8x gebeld naar de Phone house !!!! pas de laatste keer werd er opgenomen !!! met een excuus dat het druk was........
Het antwoord was dat het nog 1 week zou duren voordat mij Smartphone terug was.
Maar, wat hij ook kon doen was mij een waardebon geven welke een 23% lagere waarde had dan de aanschafprijs van het toestel !!!!! in mijn ogen belachelijk...
Ik hoefde maar een klein bedrag bij te leggen en dat had ik diezelfde week weer een nieuwe smartphone.
Dat is toch niet meer normaal lijkt me ?
Je koopt een nieuw toestel, dat heeft een defect buiten mijn schuld, en na 6 weken moet ik geld bijleggen om een ander toestel te kopen ?
Waar blijft de garantie dan ?
Ik geef ze nog de kans om het toestel deze week retour te laten krijgen, gerepareerd en wel, anders ga ik me verdiepen in het consumentenrecht.
Het is toch niet normaal dat een klant zo wordt behandeld met een product dat na 6 weken al defect raakt en daarna moet de klant nog bijbetalen ook ????
"de hartelijke service van de Phone House" , ammehoela....
Op emails reageren ze ook niet tot nu toe....
Helaas, na 6 weken een defect in het toestel, kon het toestel nog wel gebruiken maar bellen was een probleem qua geluid.
Dus 1ste week 2013 ingeleverd met klacht bij de Phone House.
Daar werd gezegd dat een dergelijke reparatie 21 werkdagen zou duren.
Na 5 weken maar eens contact opgenomen met de Phone House.... want nog geen reactie vanuit hun over mijn telefoon.
Men vond ook dat het lang duurde, er zou contact met de repair service worden opgenomen en een terug bel afspraak zou worden genoteerd.
De volgende dag.... geen bericht, dus einde vd dag weer zelf gebeld, nee nog geen antwoord, hij zou de volgende dag meteen bellen en iets laten weten.
Inderdaad, de volgende dag terug gebeld, midden op de dag, maar ik was aan het werk, kan gebeuren.
Ik heb tussen 14:00 en 18:00 8x gebeld naar de Phone house !!!! pas de laatste keer werd er opgenomen !!! met een excuus dat het druk was........
Het antwoord was dat het nog 1 week zou duren voordat mij Smartphone terug was.
Maar, wat hij ook kon doen was mij een waardebon geven welke een 23% lagere waarde had dan de aanschafprijs van het toestel !!!!! in mijn ogen belachelijk...
Ik hoefde maar een klein bedrag bij te leggen en dat had ik diezelfde week weer een nieuwe smartphone.
Dat is toch niet meer normaal lijkt me ?
Je koopt een nieuw toestel, dat heeft een defect buiten mijn schuld, en na 6 weken moet ik geld bijleggen om een ander toestel te kopen ?
Waar blijft de garantie dan ?
Ik geef ze nog de kans om het toestel deze week retour te laten krijgen, gerepareerd en wel, anders ga ik me verdiepen in het consumentenrecht.
Het is toch niet normaal dat een klant zo wordt behandeld met een product dat na 6 weken al defect raakt en daarna moet de klant nog bijbetalen ook ????
"de hartelijke service van de Phone House" , ammehoela....
Op emails reageren ze ook niet tot nu toe....