Bon kwijt Samsung Galaxy Ace - Hi
Geplaatst: 13 feb 2013 20:28
Hallo allemaal,
Ongeveer een maand geleden kreeg ik mijn Samsung Galaxy Ace niet meer opgestart. Ik ben toen naar de Hi winkel in Tilburg gegaan, waar ik de telefoon altijd al heb gehaald, met de vraag of ze deze konden repareren, wie weet wel ter plekke. Het telefoontje dat ik heb is in combinatie met een abonnement.
Ik kon de aankoop bon/abonnement contract niet 1, 2, 3 vinden. Ik had zoiets van "ach Hi heeft tijdens de aankoop een scan/kopie gemaakt van mijn contract. Die printen ze dan even uit en dan is het ook goed."
Toen ik bij de Hi winkel aankwam met de vraag of ze deze even na konden kijken zei de medewerker direct "heeft u een verzekering afgesloten?" Ik zei "Nee dat heb ik niet, ik vond dat niet nodig". Zegt de medewerker met een zuigend inademend geluid "Aiiiiii". Ik vroeg van hoezo "Aai?? Dit toestel is in april aangeschaft en ik heb gewoon nog garantie". "Owja" antwoorde hij. "Heeft u het bonnetje nog?" Ik zei "Nee die heb ik niet maar jullie hebben mijn gegevens en de bon toch ook?!". "Jaa maar zo werkt dat niet meneer".
Dat was ook meteen het einde van het gesprek en het kwam er dus op neer dat ik de bon moest gaan zoeken. Ik heb momenteel het hele huis afgezocht en kan de bon nog steeds niet boven water krijgen. Ik ben van plan om dit weekend weer naar de Hi zaak te gaan en het nog eens te proberen.
De vraag is nu: Ben ik verplicht om de bon, ook al kan ik die niet vinden, te tonen terwijl Hi met wat meer moeite mijn gegevens direct in de computer op kan vragen en uit kan printen?
Alvast bedankt!
Stevie
Ongeveer een maand geleden kreeg ik mijn Samsung Galaxy Ace niet meer opgestart. Ik ben toen naar de Hi winkel in Tilburg gegaan, waar ik de telefoon altijd al heb gehaald, met de vraag of ze deze konden repareren, wie weet wel ter plekke. Het telefoontje dat ik heb is in combinatie met een abonnement.
Ik kon de aankoop bon/abonnement contract niet 1, 2, 3 vinden. Ik had zoiets van "ach Hi heeft tijdens de aankoop een scan/kopie gemaakt van mijn contract. Die printen ze dan even uit en dan is het ook goed."
Toen ik bij de Hi winkel aankwam met de vraag of ze deze even na konden kijken zei de medewerker direct "heeft u een verzekering afgesloten?" Ik zei "Nee dat heb ik niet, ik vond dat niet nodig". Zegt de medewerker met een zuigend inademend geluid "Aiiiiii". Ik vroeg van hoezo "Aai?? Dit toestel is in april aangeschaft en ik heb gewoon nog garantie". "Owja" antwoorde hij. "Heeft u het bonnetje nog?" Ik zei "Nee die heb ik niet maar jullie hebben mijn gegevens en de bon toch ook?!". "Jaa maar zo werkt dat niet meneer".
Dat was ook meteen het einde van het gesprek en het kwam er dus op neer dat ik de bon moest gaan zoeken. Ik heb momenteel het hele huis afgezocht en kan de bon nog steeds niet boven water krijgen. Ik ben van plan om dit weekend weer naar de Hi zaak te gaan en het nog eens te proberen.
De vraag is nu: Ben ik verplicht om de bon, ook al kan ik die niet vinden, te tonen terwijl Hi met wat meer moeite mijn gegevens direct in de computer op kan vragen en uit kan printen?
Alvast bedankt!
Stevie