Ik laat me verder niet teveel uit over details, maar de dames onder ons zouden hier niet graag aan geopereerd willen worden.Zij heeft er dermate hinder van dat het haar dagelijks functioneren beïnvloed.
Na eerst een afwijzing te hebben gekregen en na een telefoontje, kwam men erachter dat de aanvraag van de chirurg kwijt was.Men had het dus als cosmetisch in de computer gezet.
Alles opnieuw opgestuurd met een aanvraag tot heroverweging met de papieren van de chirurg er opnieuw bij.
Nu net een telefoontje gehad met een hele uitleg over hoe en waarom, en krijg het dus niet vergoed.
Alleen als het uiterlijk is (dus in mijn ogen wel cosmetisch) of als ze het na een bevalling er aan over heeft gehouden.Nou belachelijk!!
Ik moet het dus zelf betalen, wat ik niet kan, omdat ik alleen ben met 2 kinderen.
Waar betaal ik nog premie voor eigenlijk???
Hoera voor VGZ, je betaald hartstikke veel aan premie en nog wordt er niks vergoed.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Nou plastische chirurgie bij een kind van 15 is niet cosmetisch hoor!!!
Volgend jaar gauw overstappen naar een ander en ik ga meer mensen dit advies geven.
Dit is niet klantvriendelijk van VGZ!!!
Heeft iemand een idee of er nog een andere weg is die ik kan bewandelen om dit wel vergoed te krijgen???
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)