Opgelicht via PAYPAL
Geplaatst: 15 feb 2013 11:57
Woensdag 13-2 ontving ik van Paypal een ontvangstbewijs van betaling én een bericht van ongebruikelijke transactie in mijn e-mail.
Ik heb NIETS besteld via Paypal of internet.
Klantenservice van Paypal liet mij de e-mail van ontvangstbewijs mailen aan SPOOF en dan kwam alles in orde en was het afgehandeld.
Vandaag constateer ik dat de betaling van Paypal van mijn bankrekening is afgeschreven.
De betaling heb ik teruggeboekt, contact opgenomen met mijn bank maar:
PAYPAL IS NIET TE BEREIKEN PER TELEFOON. Inloggen op de rekening gaat niet want ik kom niet door de beveilingsvragen omdat ik die rekening al tijden niet meer gebruikt heb.
Heeft Paypal web-care of wat kan ik nu nog doen?
Ik heb NIETS besteld via Paypal of internet.
Klantenservice van Paypal liet mij de e-mail van ontvangstbewijs mailen aan SPOOF en dan kwam alles in orde en was het afgehandeld.
Vandaag constateer ik dat de betaling van Paypal van mijn bankrekening is afgeschreven.
De betaling heb ik teruggeboekt, contact opgenomen met mijn bank maar:
PAYPAL IS NIET TE BEREIKEN PER TELEFOON. Inloggen op de rekening gaat niet want ik kom niet door de beveilingsvragen omdat ik die rekening al tijden niet meer gebruikt heb.
Heeft Paypal web-care of wat kan ik nu nog doen?