Pagina 1 van 2

kabelaansluiting upc

Geplaatst: 09 jan 2004 15:50
door resp00115951
vanmorgen is er een monteur van upc aan het werk geweest in een
complex aanleunwoningen waar mijn vader en moeder wonen.
het resultaat is dat er een blok van 4 woningen nu (vrijdagmiddag 2 uur)zonder tv zitten. Verschillende mensen hebben gebeld.,waaronder ook het verzorgingshuis waar de aanleunwoningen onder vallen, het enige antwoord wat wij krijgen is dat er maandag een monteur gestuurd zal worden. Ook op de vraag van ons om de monteur terug te sturen die de problemen heeft veroorzaakt, krijgen we een negatieve reactie.

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 12:08
door keyboard hero
Lijkt me duidelijk dat monteurs ook routes en werkschema's hebben en dat er niet altijd plaats is voor extra werk. want waar veel mensen volgens mij ook niet aan denken is dat monteurs ook een sociaal leven hebben en graag bij hun gezin willen zijn na een week werken.
dus ik weet niet wat je met je post wilt zeggen, maar ik geef ze geen ongelijk in dit geval, alleen omdat het oudere mensen zijn wil dat niet zeggen dat alles altijd mogelijk moet zijn :twisted:

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 12:17
door Who needs hero's nowadays
Monteur heeft in dit geval zijn werk niet correct gedaan en onjuist opgeleverd. En zelfs als dit het geval is omdat hij niet de juiste spullen bij zich had kan je ook spreken over een niet goede werkvoorbereiding.
Dat de monteur zijn werk om 14:00 uur daar als afgerond beschouwd is dus niet juist en valt niet goed te praten.
Kortom met de service van UPC is het heden ten dage nog slecht gesteld

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 12:32
door Gast
Dat de monteur zijn werk om 14:00 uur daar als afgerond beschouwd is dus niet juist en valt niet goed te praten.
Uhm.... volgens mij is die monteur net als u een mens die ook wel eens fouten kan maken (en over het hoofd zien)...........

maar ja, schijnbaar zijn er toch nog mensen die wel 100% perfect zijn ..

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 12:49
door catwomen
Maar nee als er fouten gemaakt zijn en word vroeg in de middag al over gebeld is het niet meer dan normaal dat er even naar gekeken word of het nou bij oude of jonge mensen zijn,toch!
Maar is het uberhaupt wel tegen die monteur nog verteld dat er problemen van gekomen zijn???
Want dat word namelijk niet vermeld hier!
En is het nou vandaag dan eindelijk opgelost :?: :?: :?: :?:

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 12:54
door Gast
Nou doen we net of UPC nooit op de hoogte wordt gesteld van de vele problemen. Het is net als toen de woordvoerder van UPC verbaasd was dat de mensen bij de consumentenbond klaagden en niet bij UPC zelf. Hij beweerde dat als de klanten nou bij UPC zouden klagen dan zouden zij te weten komen wat er nou aan de hand is. YEAAHHHHH RIGHT!!!

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 23:02
door Chris
Nou doen we net of UPC nooit op de hoogte wordt gesteld van de vele problemen. Het is net als toen de woordvoerder van UPC verbaasd was dat de mensen bij de consumentenbond klaagden en niet bij UPC zelf. Hij beweerde dat als de klanten nou bij UPC zouden klagen dan zouden zij te weten komen wat er nou aan de hand is. YEAAHHHHH RIGHT!!!

Ja de mensen maar bellen en UPC geld opstrijken van de mensen die zij met opzet in de wacht stand houden, Yeaaaahhhh right ben het helemaal voor de volle 100% met je eens gast.

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 12 jan 2004 23:21
door Gast
Dat probleem herken ik ergens van geen tv. In oktober 2002 lieten wij chello aansluiten nou ja die goede monteur zijn werk gedaan maar wat bleek toen ik van mijn werk thuis kwam geen tv en ook geen internet dus bellen naar UPC. Pas week later na veel bellen en gemopper van deze zijde werd het in orde gemaakt. Nou die klachten door gegeven naar UPC zelf maar er werd niets aangedaan. Geen excuus nooit niets en na al die jaren hebben we nog problemen met ze. Want het aanbod van 2 maanden gratis internetten en voor de halve prijs de aansluiting toen nog in guldens is ook nooit van de grond gekomen we hebben de volle mep moeten betalen. Dure telefoontjes naar ze en brieven maar geen reactie zelfs zouden ze het wel uitzoeken maar NOWAY niets uitgezocht door hus geen reactie dus van hunner zijde. :twisted: :twisted: wordt je van zo'n onderneming Daar werken ze echt langs elkaar af

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 10:53
door Gast
Ja de mensen maar bellen en UPC geld opstrijken van de mensen die zij met opzet in de wacht stand houden, Yeaaaahhhh right ben het helemaal voor de volle 100% met je eens gast.
:roll: Zeg dan niks ......

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 11:02
door Gast
Dat zeg ik toch..........

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 11:17
door Gast
UPC verdient GEEN geld aan het 0900 nummer. het hebben van zo'n nummer kost UPC ook €0,10 p/minuut dus daar maken ze echt geen winst op.
Dus als je er geen verstand van hebt geef dan ook geen kritiek AUB!!

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 12:03
door Gast
Als UPC er niks aan verdient maar het de klant wel extra geld kost waarom hebben ze dan geen normaal nummer????? Misschien is dat te vriendelijk naar de klant toe? Misschien verdienen ze er stiekum toch toevallig, onbedoeld, per abuis, niet gebudgetteerd een klein beetje, niet noemenswaarig bedrag per dag aan!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 12:16
door Gast
Als UPC er niks aan verdient maar het de klant wel extra geld kost waarom hebben ze dan geen normaal nummer?????
uhm misschien omdat klanten dan bellen om te mekkeren om niks ? Met iedere foutmelding die ze krijgen aan de lijn hangen, zodat UPC niet in staat zal zijn om klanten met serieuze zaken te helpen en wachttijden (nog?) langer worden !????

wat een niveau vandaag....

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 14:02
door Gast
Ja dag, UPC blundert en de klant 'belt om niks' zeker ??!!

En laat nou al die UPC helpdeskmedewerkertjes eens stoppen met het rondvertellen van het door hun baas ingefluisterde verhaal dat hun kosten ook eu 0,10 per minuut zijn!!
De verkeerskosten zijn 4 cent in daluren en 7 cent in piekuren. Dus tijdens het wachten maakt UPC 6, resp. 3 cent winst per minuut, per klant DIE NIET GEHOLPEN WORDT!!

Laat ik de reactie van Krueger alvast voor zijn:
Bel dan niet !!

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 14:10
door Gast
omdat UPC meerdere vestigingen heeft waar de telefoontjes naar doorverwezen kunnen worden.
en NEE, UPC verdient er NIKS aan..

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 14:37
door Gast
Zucht... verdiende ik maar zoveel 'NIKS'....

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 17:51
door Gast
Er komen echt elke dag meer van die zielepieten die geen leven hebben op dit forum.

Misschien wordt het maar tijd om deze zielige vertoning op te doeken?

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 18:19
door Gast
Als ze nou goed werk zouden afleveren hoeven de klanten niet meer te bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar als je er een zooitje je van maakt kan je het terug verwachten!!!!!!!!!

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 13 jan 2004 18:24
door Gast
Alleen jij bent de loser hier.

Re: kabelaansluiting upc

Geplaatst: 16 jan 2004 11:13
door Gast
Lol met je gratis nr. Als upc dat doet, komt hier weer iedereen lopen zeuren dat ze zo lang moeten wachten voordat ze geholpen worden.

En dan belt echt iedereen voor niks naar upc.

Zoals : meneer msn doet het niet, meneer dit programma loopt vast.
Meneer dit meneer dat. IPV dat het maybe aan HUNZELF ligt wat in 90% van alel gevallen zo is.