Pagina 1 van 1
En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 16 feb 2013 13:14
door Williamwhite
CBW erkend? Een volgende keer met een boog om dit soort bedrijven heen. Maar ok, iedereen maakt fouten. Na een aanbetaling van 60% 4 maanden geleden een bank besteld. Vorige week kwamen ze met de verkeerde bank. Een lullig briefje van het hoofdkantoor meldde dat het wederom 16 weken ging duren.
Zij geven toe dat de verkoper een verkeerde order heeft ingevoerd. Maar wie heeft het probleem? Wij dus. Volgens de voorwaarden van, jawel het CBW, zouden ze nu binnen een maand het probleem moeten oplossen. Maar zowel het CBW als Woonsquare duiken in de wet en vinden dat er wel geleverd is binnen de gestelde tijd. Alleen was het het verkeerde en derhalve vinden ze dat ze het recht hebben om weer 4 maanden te krijgen.
Geachte Radar, Kunnen jullie niet eens naar dit soor praktijken kijken?
Een verkoper maakt een fout (Wordt zelfs toegegeven) Ze laten je veel meer aanbetalen dan wat volgens hun CBW erkenning mag en mogen dan 8 maanden nemen om een bank te leveren? (Tenminste als het dan wel goed gaat)
3 keer heb ik ze gebeld, 3 keer zou ik teruggebeld worden. Zit nu nog te wachten.
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 16 feb 2013 13:21
door puma73
Onzinnige dubbelpost, u heeft al gereageerd in het andere topic en dan nog een openen?
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 17 feb 2013 11:40
door Williamwhite
Onzinnig?? Ik heb wel degelijk twee klachten. ÉÉN tegen woonsquare die niet levert. EN ÉÉN tegen het CBW dat doet alsof het er voor de consument is. Zelfs als Woonsquare nu binnen 2 dagen levert , wat ik niet geloof, blijft de klacht ten opzichte van het CBW, met wat ik vind consumenten misleiding, bestaan.
Als het CBW zijn werkwijze aanpast, wat ik niet geloof, blijft mijn klacht ten aanzien van Woonsquare bestaan.
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 17 feb 2013 12:45
door 16again
Woonsquare kan stellen wel geleverd te hebben, en dat je nu in reparatie traject zit.
Minste wat woonsquare behoort te doen is tijdelijk vervangende bank aan te bieden
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 17 feb 2013 13:20
door Williamwhite
Probleem is dat de service die geleverd dient te worden het leveren van de bestelde order is . M.i. is dat dus poas als de order is geleverd. Anders kan de leverancier elke willekeurige bank uit het rek trekken en stellen dat het bij levering fout is gegaan. Wat mij vooral stoort is dat Woonsquare totaal geen gevoel geeft een probleem te zien. Ze bellen niet terug (al 3 keer niet) vragen niet of het een probleem is dat je 4 maanden moet wachten of dat ze je ergens mee kunnen helpen.
Mijn oude bank staat er nog omdat het de avond ervoor erg vies weer was. Anders had ik hem die avond buiten gezet en had ik nu 4 maanden op een keuken stoel kunnen doorbrengen.
Dus enerzijds is er de klacht dat ze "gewoon" 4 maanden bij de levertijd mogen zetten, en anderzijds dat ze je totaal als een zak (vul maar in..) behandelen door pertinent niet met je te willen communiceren, of hun afspraken na te willen komen. Want de belofte terug te bellen geld ook als een afspraak.
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 18 feb 2013 14:53
door sjoegel
Probleem is dat de service die geleverd dient te worden het leveren van de bestelde order is . M.i. is dat dus poas als de order is geleverd. Anders kan de leverancier elke willekeurige bank uit het rek trekken en stellen dat het bij levering fout is gegaan. Wat mij vooral stoort is dat Woonsquare totaal geen gevoel geeft een probleem te zien. Ze bellen niet terug (al 3 keer niet) vragen niet of het een probleem is dat je 4 maanden moet wachten of dat ze je ergens mee kunnen helpen.
Mijn oude bank staat er nog omdat het de avond ervoor erg vies weer was. Anders had ik hem die avond buiten gezet en had ik nu 4 maanden op een keuken stoel kunnen doorbrengen.
Dus enerzijds is er de klacht dat ze "gewoon" 4 maanden bij de levertijd mogen zetten, en anderzijds dat ze je totaal als een zak (vul maar in..) behandelen door pertinent niet met je te willen communiceren, of hun afspraken na te willen komen. Want de belofte terug te bellen geld ook als een afspraak.
Het ging al veel eerder fout. Wanneer je even had gegoogeld op de beruchte naam van dit bedrijf
voordat je zaken met hen deed was je er wellicht met een wijde boog omheen gelopen. Dat was drie seconden werk geweest en nu ben je uren bezig met berichten en je op te winden.
Waarschuwing dus voor iedereen. Wanneer je met iemand in zee gaat doe eerst een simpel onderzoekje om te weten met wat voor gasten je te maken hebt.
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 04 jun 2013 13:46
door Williamwhite
Wel, het is nu 4-6 een week geleden was de nieuwe termijn van 4 maanden voorbij......
Geen bericht, natuurlijk, want dat zou klantvriendelijk kunnen zijn.......
Zelf gebeld wordt nog zeker één maand extra dus, als die er dan al is wordt dat 9 maanden....
Het reserve bankje....één van de stoelen die we van de oude order kregen als tijdelijke zitplaats is al behoorlijk versleten...in 4 maanden. Kwaliteit zo te zien : lik me vestje. Leer? Blijft namaak in mijn ogen.
Dit is de eerste keer dat mijn slechtste koop al de slechtste koop was voordat ik mijn spullen überhaupt binnen heb......
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 04 jun 2013 17:20
door crazyme
9 maanden is te zot voor woorden. Ik zou de geschillencommissie inschakelen en ontbinding van de koop eisen.
Ik kan mij niet voorstellen dat je met zo'n geschiedenis dat niet gemakkelijk voor elkaar krijgt.
Ze zouden op zijn minst kunnen verklaren waarom het allemaal zo lang moet duren.
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 25 jul 2013 14:24
door laurasnoeren89
Woonsquare nooit iets bij kopen!
Ik heb vorig jaar augustus de Carre serie gekocht.
De lak barst open op de tafels. Woonsquare stuurt een servicemonteur die binnen 5 minuten beslist dat het door eigen toedoen is gekomen.
Hierop meerdere malen contact gehad met Nancy de receptioniste die overigens erg onbeschoft en bijdehand aan de telefoon is.
Uiteindelijk loopt het via de geschillencommissie. Woonsquare doet alle mogelijke pogingen om met Coulance voorstellen er onder uit te komen. Maar zolang Woonsquare het op coulance houdt erkennen zij het probleem dus niet! De deskundige vanuit de geschillencommissie is langs geweest en het rapport geeft aan dat dit niet door mij of mijn partner is gekomen. Slechte afwerking van de meubels dus.
Tip voor iedereen laat het er niet bij zitten als je zeker weet dat je gelijk hebt!
Meld het aan bij de geschillencommissie dan moeten ze wel op je klacht ingaan.
Hoe meer mensen dit doen, hoe sneller woonsquare misschien verdwijnt van de markt.
Voor dit bedrijf ben je geen klant. Voor dit bedrijf ben je een wandelende geldbron die ze leegtrekken!
Pak aan die oplichters
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 04 aug 2013 12:30
door Williamwhite
Laatste update....4 weken maar een brief gestuurd dat we de order willen ontbinden en onze aanbetaling terug willen, met een termijn van twee weken erin om te reageren (conform brief consumentenbond).
Tja 4 weken....niets! geen reactie! Ik heb het nu maar uit handen gegeven. Dan mogen ze verder met advocaten praten, misschien dat ze dan één keer bereid zijn te luisteren
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 14 aug 2014 21:19
door tjessie
pas een bank gekocht mocht zelf de rotzooi opruimen plus dat de bezorger mijn badkamer smerig achterliet. als je dit meld krijg je totaal geen reactie. of te wel je hebt je bank en dat was dan ook de service
Re: En nog maar een keer Woonsquare :(
Geplaatst: 23 jan 2015 14:19
door Inkie43
Wij hebben anderhalf jaar geleden ons 3-2-1 lederen bankstel geleverd gekregen, na een vrij lange wacht tijd. Maar na goed overleg en "advies" van een verkoper werd dan eindelijk ons bankstel geleverd waar we keihard voor hadden gespaard! Helaas merkten we dat na ruim een half jaar de bank al behoorlijk was afgenomen wat betreft het zit comfort. De rug leuningen, de armleuningen, en 2 zitgedeeltes waren ingezakt en uit zijn vorm. We hebben de klacht gemeld en na een tijdje kwamen er twee medewerkers van woonsquarebv om te beoordelen, ze waren het ermee eens dat het ingezakt was, en ze zagen verder dat we keurig met de bank omgingen. Ze konden de bank opvullen, maar dat kostte ons wel 200,00 ( terwijl we ruim binnen ons garantietermijn zaten. Maar we hebben dat geld betaald en ter plaatse gingen ze de bank wat opvullen. Helaas na korte tijd zaten we weer met hetzelfde probleem, ik zat totaal niet lekker meer op de bank, en heb weer een klacht ingediend. Na beoordeling kreeg ik dit keer te horen dat we geen stevig model bank hadden gekocht en dit " hoorde" bij de bank. De verkopers zouden volgens hun niet vakbekwaam zijn, en ons niet goed hebben voor gelicht!? Daar konden we het mee doen, ik heb opnieuw de klacht telefonisch en per mail voorgelegd aan woonsquarebv met als voorstel dat ze ons de onterecht betaalde 200 euro terug zouden betalen, maar daar wordt van hun kant niet meer over gesproken, want volgens de medewerker aan de telefoon had de "specialist" van woonsquarebv de klacht nu inmiddels ongegrond verklaard!?????? Wij staan sprakeloos, en weten wel dat we NOOIT meer naar woonsquarebv zullen gaan.