LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaal ik teveel voor mijn beleggingen?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
bbelegger79

Betaal ik teveel voor mijn beleggingen?

Ongelezen bericht door bbelegger79 »

Ik beleg op dit moment bij de Rabobank met beheerd beleggen fondsen maar voor mijn gevoel betaal ik teveel kosten. Weet iemand hoe ik inzicht zou krijgen in hun beleggingskosten? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Lisare

Re: Betaal ik teveel voor mijn beleggingen?

Ongelezen bericht door Lisare »

bbelegger79

@Lisare Dank voor de reactie, dit is een handig artikel om achter de kosten van de Rabobank te komen. Wat ik echter graag zou willen is de mogelijkheid om een vergelijking te kunnen maken tussen de kosten die ik bij de Rabobank maak en de kosten die ik bij andere vermogensbeheerders zou maken.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Hangt helemaal af van hoe vaak ne aan-/verkoopt, hoe hoog de bedragen zijn, hoe hoog het beleggingssaldo is etc. Kijk daarom gewoon bij een andere aanbieder wat in jóuw situatie de kosten zijn. Daar is geen algemene uitspraak over te doen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

bbelegger79 schreef:@Lisare Dank voor de reactie, dit is een handig artikel om achter de kosten van de Rabobank te komen. Wat ik echter graag zou willen is de mogelijkheid om een vergelijking te kunnen maken tussen de kosten die ik bij de Rabobank maak en de kosten die ik bij andere vermogensbeheerders zou maken.
Dan kijk je toch gewoon even op de sites van andere vermogensbeheerders om te vergelijken met de informatie die je nu van de Rabobank hebt? En als die andere vermogensbeheerders dat niet publiceren heb je meteen een mooi selectiecriterium....

bbelegger79

@kweenie en @GJvdZ Via een forum op IEX ben ik op de website van Beleggingsmatch gekomen, voor mij was het een onbekende site maar het is een handige site en redelijk gemakkelijk om bepaalde zaken te vergelijken over verschillende beleggingsaanbieders.

Gesloten