Ladela verkeerde pijzen??
Geplaatst: 18 feb 2013 12:02
Ik heb ladela gebeld voor prijsopgave van een tienerkamer, dit ivm de reistijd. Ik heb de prijs gekregen van een complete tienerkamer dit was afhaalprijs excl. lattenbodem en matras. Deze opgave heb ik per mail ontvangen.
Ik heb daarna nog een keer gemaild voor de prijzen apart omdat de tienerkamer ook in aparte delen te verkrijgen waren. Ik heb hierbij de artikelnummers vermeld en weer kreeg ik netjes de prijzen terug van de aprte onderdelen. Daarna heb ik gebeld of het artikel in de winkel aanwezig was, dat was dus niet het geval maar we konden komen kijken naar andere slaapkamers van dezelfde fabrikant, zodat we toch in ieder geval de kwaliteit van de fabrikant konden zien. De kwaliteit vonden we prima dus we wilden graag de tienerkamer bestellen. Kwam de tienerkamer opeens op €600,- duurder uit!!! Kan dit zomaar??
Ik heb daarna nog een keer gemaild voor de prijzen apart omdat de tienerkamer ook in aparte delen te verkrijgen waren. Ik heb hierbij de artikelnummers vermeld en weer kreeg ik netjes de prijzen terug van de aprte onderdelen. Daarna heb ik gebeld of het artikel in de winkel aanwezig was, dat was dus niet het geval maar we konden komen kijken naar andere slaapkamers van dezelfde fabrikant, zodat we toch in ieder geval de kwaliteit van de fabrikant konden zien. De kwaliteit vonden we prima dus we wilden graag de tienerkamer bestellen. Kwam de tienerkamer opeens op €600,- duurder uit!!! Kan dit zomaar??