T-MOBILE en KLANTENBINDING.
Geplaatst: 18 feb 2013 17:25
Na jaren lang klant te zijn geweest bij T-Mobile met twee telefoonnummers ben ik onlangs overgestapt van provider.
Ik kwam er namelijk achter dat ik heel veel betaalde en die meneer van de Phonehouse wist nog wel een beter abonnement te vinden. En zo geschiedde.
Maar vandaag werkte telefoon nr.2 niet en ik dacht ik ga toch eens bellen naar T-Mobile of het al over gezet is. En passant eens gevraagd waarom zij helemaal geen info vragen waarom ik weg ben gegaan of waarom ze mij niet tegen hebben gehouden? Let wel, ik ben al een heeeeeeele oude klant.
Die meneer heeft het mij 9 keer uitgelegd, nadat ik hem 8 keer ongelovig met huh antwoordde:
'Wanneer u ons gecontact had dat u naar een ander wilde overstappen dan hadden we u wel een beter aanbod kunnen doen maar nu u al de overstap gemaakt heeft doen wij er verder niks meer aan".
.......................??????.........................................
Ik zeg(de 1e keer dus) maar u had mij toch kunnen onderscheppen tijdens de procedure van 2 of 3 weken?
Nou en daar ging hij dan he, die meneer,..... en nog 8 x.
Ik denk dat T-Mobile een nieuwe afdeling in het leven moet roepen .Met vooral de juiste computer softweare in hun Systeem.......De onderschep afdeling met een hele grote bel voorals er een opzegging binnen komt. Ben ik nou gek of is dit de verkeerde klantenbinding?
Ik kwam er namelijk achter dat ik heel veel betaalde en die meneer van de Phonehouse wist nog wel een beter abonnement te vinden. En zo geschiedde.
Maar vandaag werkte telefoon nr.2 niet en ik dacht ik ga toch eens bellen naar T-Mobile of het al over gezet is. En passant eens gevraagd waarom zij helemaal geen info vragen waarom ik weg ben gegaan of waarom ze mij niet tegen hebben gehouden? Let wel, ik ben al een heeeeeeele oude klant.
Die meneer heeft het mij 9 keer uitgelegd, nadat ik hem 8 keer ongelovig met huh antwoordde:
'Wanneer u ons gecontact had dat u naar een ander wilde overstappen dan hadden we u wel een beter aanbod kunnen doen maar nu u al de overstap gemaakt heeft doen wij er verder niks meer aan".
.......................??????.........................................
Ik zeg(de 1e keer dus) maar u had mij toch kunnen onderscheppen tijdens de procedure van 2 of 3 weken?
Nou en daar ging hij dan he, die meneer,..... en nog 8 x.
Ik denk dat T-Mobile een nieuwe afdeling in het leven moet roepen .Met vooral de juiste computer softweare in hun Systeem.......De onderschep afdeling met een hele grote bel voorals er een opzegging binnen komt. Ben ik nou gek of is dit de verkeerde klantenbinding?