Pagina 1 van 1

te veel betaald voor tv of beeldscherm

Geplaatst: 19 feb 2013 16:47
door Tenzer
Op de site Consumenten claim waar ik terecht kwam via de TROS Radar site kun je een formulier invullen als je het te veel betaalde geld voor je tv of monitor wilt terug claimen bij de fabrikant die prijsafspraken heeft gemaakt. in dat formulier wordt naar mijn burgelijk service nummer gevraagd.
Is dit wel aan hun toe te vertrouwen?

Re: te veel betaald voor tv of beeldscherm

Geplaatst: 19 feb 2013 17:20
door Rim69
Nee natuurlijk niet. Dit is allemaal een samenzwering om BSN nummers te verzamelen. Er zijn nooit prijsafspraken geweest. Het is één groot complot!

Re: te veel betaald voor tv of beeldscherm

Geplaatst: 19 feb 2013 17:52
door Bob Schurkjens
Ik zou mijn BSN zeker niet geven (serieus). Dat ze hier om vragen zonder uitleg is al niet in de haak.

https://www.google.com/search?q=identit ... lr=lang_nl

Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun kassabon nog hebben van de Philips Matchline van 2319 gulden die ze in 1992 kochten. Maar goed, sommige mensen bewaren alles.

Re: te veel betaald voor tv of beeldscherm

Geplaatst: 19 feb 2013 20:01
door GJvdZ
Natuurlijk nooit een BSN nummer geven. VErder moet je je ook afvragen of je hier wel energie in wil steken. De bedrijven die prijsafspraken hebben gemaakt hebben hierdoor ca. 10% extra verdiend. En dan praat je over de nettoprijs waarvoor zij aan de importeur leveren. Je praat dus maar over een handjevol euro's per TV wat je uiteindelijk teveel hebt betaald aan de fabrikant (je kunt niet de hogere marge die gemaakt is door de retailer en de hogere BTW terugeisen van de fabrikant).

Dit soort acties zijn vooral voor de meerdere eer en glorie (en portemonnaie) van mensen en bedrijven die dit soort collectieve claims willen indienen.

Re: te veel betaald voor tv of beeldscherm

Geplaatst: 20 feb 2013 07:48
door audiofreak1
Een lachertje, allemaal mensen die een paar tientjes willen terug halen in de winkel. ze ruiken geld.
Tros Radar, houd op met dit soort sensatie tv, mensen ophitsen. Maak uitzendingen zoals ze horen te zijn, KPN glas was een goed voorbeeld maar niet dit soort onzin wat 10 tot 15 jr geleden is gebeurd.
Haal geen oude koeien uit de sloot maar maak serieuze tv! :evil: