[Opgelost] Asus Zenbook UX31e
Geplaatst: 19 feb 2013 20:24
Hallo,
Ik had in december 2011 voor mijn verjaardag een ASUS ZENBOOK UX31e gekregen. Nogal duur ding ( 1400 euro volgensmij ). Maargoed, na exact 2 weken deed het scherm het niet meer, viel gelukkig onder de garantie en werd kosteloos gerepareerd.
Ergens tussen toen en nu deed de hele laptop het niet meer. Het hele moederbord was vervangen, viel gelukkig ook onder de garantie.
En op 11-2-2013 zitten er ineens 2 witte balken op mijn scherm ( zie afbeelding )
Het moet op vrijdag of op maandag gebeurd zijn want mijn laptop lag stil in mijn kamer het hele weekend.
Ik vind het absurd dat mijn scherm 'plotseling' kapot is gegaan. Er is geen enkel krasje te bekennen op de laptop, hij doet het nog perfect, ik ga ermee om alsof het een ferrari is. Verder ben ik zelf altijd heel erg keurig met mijn spullen.
Ik heb hem toen aan Media Markt terug gegeven en die stuurden het op naar ASUS. Die 'concludeerden' dat het MIJN schuld is. En de rekening is 337,51. BELACHELIJK! Daarvoor kan ik een nieuwe televisie kopen en hem daarop aansluiten!
Ik betwijfel of het mijn schuld is gezien de eerdere problemen en andere topics hier op die forum over ASUS.
Iemand advies over hoe ik de situatie voor mezelf kan verminderen? Ik ga zo snel mogelijk naar de MediaMarkt om de foto's op te vragen waar het defect te zien is.
mvg Darryl Chakawri
Ik had in december 2011 voor mijn verjaardag een ASUS ZENBOOK UX31e gekregen. Nogal duur ding ( 1400 euro volgensmij ). Maargoed, na exact 2 weken deed het scherm het niet meer, viel gelukkig onder de garantie en werd kosteloos gerepareerd.
Ergens tussen toen en nu deed de hele laptop het niet meer. Het hele moederbord was vervangen, viel gelukkig ook onder de garantie.
En op 11-2-2013 zitten er ineens 2 witte balken op mijn scherm ( zie afbeelding )
Het moet op vrijdag of op maandag gebeurd zijn want mijn laptop lag stil in mijn kamer het hele weekend.
Ik vind het absurd dat mijn scherm 'plotseling' kapot is gegaan. Er is geen enkel krasje te bekennen op de laptop, hij doet het nog perfect, ik ga ermee om alsof het een ferrari is. Verder ben ik zelf altijd heel erg keurig met mijn spullen.
Ik heb hem toen aan Media Markt terug gegeven en die stuurden het op naar ASUS. Die 'concludeerden' dat het MIJN schuld is. En de rekening is 337,51. BELACHELIJK! Daarvoor kan ik een nieuwe televisie kopen en hem daarop aansluiten!
Ik betwijfel of het mijn schuld is gezien de eerdere problemen en andere topics hier op die forum over ASUS.
Iemand advies over hoe ik de situatie voor mezelf kan verminderen? Ik ga zo snel mogelijk naar de MediaMarkt om de foto's op te vragen waar het defect te zien is.
mvg Darryl Chakawri