T-Mobile
Geplaatst: 21 feb 2013 10:12
De gemiddelde Nederlander hoor je alleen wanneer er iets te klagen valt, maar helaas hoor je maar weinig mensen wanneer iets positief te melden valt, het navolgende;
Onlangs zijn wij, als ouders, geconfronteerd met extreem hoge telefoonrekening n.a.v. 'belachelijk' veel data gebruik op een mobiele 'smart-phone' (wie er smart-er is, zoon op phone, laten we maar even in het midden) van onze zoon. Hieromtrent kontakt gezocht met T-Mobile daar wij in de veronderstelling waren dat ons afgesloten abonnement hiervoor geen extra kosten zou berekenen, helaas 'niets is minder waar', type abonnement voorziet hierin niet, maar zijn wij samen met T-Mobile tot een afdoende en naar beide partijen prettige afsluiting van deze situatie gekomen en mag, wat mij aangaat, T-Mobile een warme douche ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Peter ............. (uit Cuijk)
Onlangs zijn wij, als ouders, geconfronteerd met extreem hoge telefoonrekening n.a.v. 'belachelijk' veel data gebruik op een mobiele 'smart-phone' (wie er smart-er is, zoon op phone, laten we maar even in het midden) van onze zoon. Hieromtrent kontakt gezocht met T-Mobile daar wij in de veronderstelling waren dat ons afgesloten abonnement hiervoor geen extra kosten zou berekenen, helaas 'niets is minder waar', type abonnement voorziet hierin niet, maar zijn wij samen met T-Mobile tot een afdoende en naar beide partijen prettige afsluiting van deze situatie gekomen en mag, wat mij aangaat, T-Mobile een warme douche ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Peter ............. (uit Cuijk)