Windows 8 niet geleverd
Geplaatst: 21 feb 2013 14:57
Afgelopen maanden had Microsoft een actie: Windows 8 voor 29.95 euro. Deze actie liep t/m 31 januari.
Op 28 januari heb ik via de website een bestelling geplaatst en deze ook betaald via Paypal.
Helaas kreeg ik het wel bekende scherm 'deze pagina kan niet worden weergegeven'
De dag erna meteen de klantenservice gebeld en via mail een betalingsbewijs opgestuurd. Op 10 februari zelf maar contact gezocht met Microsoft. ik kreeg te horen dat ze er nog mee bezig waren. 14 Februari werd ik gebeld door de klantenservice dat ik mijn geld terug had gekregen ik een gebruik meer kon maken van de actie aangezien het na 31 januari was. Ik kon gebruik maken van een 75% kortingsactie (komt neer op een kleine 70 euro).
Ondanks dat ze toegeven dat ik niks verkeerds gedaan heb en er bij Microsoft iets fout is gegaan krijg ik niet wat ik gekocht heb. Alleen met een bijbetaling van 40 euro. Is dit terecht? Mag Microsoft mij meer rekenen?
Op 28 januari heb ik via de website een bestelling geplaatst en deze ook betaald via Paypal.
Helaas kreeg ik het wel bekende scherm 'deze pagina kan niet worden weergegeven'
De dag erna meteen de klantenservice gebeld en via mail een betalingsbewijs opgestuurd. Op 10 februari zelf maar contact gezocht met Microsoft. ik kreeg te horen dat ze er nog mee bezig waren. 14 Februari werd ik gebeld door de klantenservice dat ik mijn geld terug had gekregen ik een gebruik meer kon maken van de actie aangezien het na 31 januari was. Ik kon gebruik maken van een 75% kortingsactie (komt neer op een kleine 70 euro).
Ondanks dat ze toegeven dat ik niks verkeerds gedaan heb en er bij Microsoft iets fout is gegaan krijg ik niet wat ik gekocht heb. Alleen met een bijbetaling van 40 euro. Is dit terecht? Mag Microsoft mij meer rekenen?