Pagina 1 van 1

Windows 8 niet geleverd

Geplaatst: 21 feb 2013 14:57
door Martijn1979
Afgelopen maanden had Microsoft een actie: Windows 8 voor 29.95 euro. Deze actie liep t/m 31 januari.
Op 28 januari heb ik via de website een bestelling geplaatst en deze ook betaald via Paypal.
Helaas kreeg ik het wel bekende scherm 'deze pagina kan niet worden weergegeven'
De dag erna meteen de klantenservice gebeld en via mail een betalingsbewijs opgestuurd. Op 10 februari zelf maar contact gezocht met Microsoft. ik kreeg te horen dat ze er nog mee bezig waren. 14 Februari werd ik gebeld door de klantenservice dat ik mijn geld terug had gekregen ik een gebruik meer kon maken van de actie aangezien het na 31 januari was. Ik kon gebruik maken van een 75% kortingsactie (komt neer op een kleine 70 euro).

Ondanks dat ze toegeven dat ik niks verkeerds gedaan heb en er bij Microsoft iets fout is gegaan krijg ik niet wat ik gekocht heb. Alleen met een bijbetaling van 40 euro. Is dit terecht? Mag Microsoft mij meer rekenen?

Re: Windows 8 niet geleverd

Geplaatst: 22 feb 2013 03:10
door sadfly
Je hebt toch bewijs (geprint hoop ik) dat je op 28 jan windows 8 gekocht heb.
Dan kunnen ze zich er toch lastig onderuit kletsen.

Vind ik evengoed wel dat je het erg laat gedaan hebt. dat is natuurlijk wachten op problemen.

Re: Windows 8 niet geleverd

Geplaatst: 22 feb 2013 12:36
door ciske
Zoals hier boven gezegd , bewijs heb je .

Kijk anders eens op slim.nl is voor studenten maar misschien heb je iemand in je familie of omgeving, dat scheelt stukken in prijs.

Re: Windows 8 niet geleverd

Geplaatst: 23 feb 2013 11:02
door Martijn1979
@Sadfly, Ik heb bewijs in de vorm van een overschrijving van Paypal.

Hoe zo ben ik te laat? Als de klantenservice direct had gemeld dat ik mijn geld terug gestort ging krijgen en even opnieuw mijn bestelling op de site moest plaatsen was er niks aan de hand geweest. Maar om dat te bedenken hadden ze 2 weken nodig.

Ze kunnen er in principe niet onderuit maar als ze mij geen code doorsturen heb ik daar weinig aan.
Dit staat in de laatste mail die ik afgelopen donderdag van ze kreeg:

Zoals ik al eerder heb aangehaald in vorige mails is er iets misgelopen in ons systeem, u heeft niks verkeerds gedaan, daarom dat we u een tegemoetkoming aanbieden.

Ik vraag u hierbij voor de derde en laatste keer of u gebruik wilt maken van de 75% korting die wij u aanbieden. Gelieve dit ons telefonisch of per kerende mail te laten weten, dan verschaffen wij u met een promocode die u kunt gebruiken bij uw bestelling.



Ze geven toe dat het is gegaan maar geven mij niet waar ik recht op heb. Helaas.

@Ciske. Dank voor de tip. Ga die site even goed bekijken wat ze daar te bieden hebben.

Re: Windows 8 niet geleverd

Geplaatst: 23 feb 2013 12:17
door 16again
Ik vraag u hierbij voor de derde en laatste keer of u gebruik wilt maken van de 75% korting die wij u aanbieden.
Sla dit voorstel per email af, en geef aan dat je de overeenkomst, zoals gesloten in januari , uitgevoerd wil hebben.
Deze overeenkomst is immers gunstiger dan het gedane voorstel.