Pagina 1 van 1
slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 21 feb 2013 20:39
door toon en marelle
Onze Saeco van sept 2011 is in een jaar 4 keer voor reparatie weg geweest. De vierde keer hebben wij om ontbinding van de koop gevraagd. Wij kregen een vervangend apparaat. Ook dit was na twee maanden stuk. Ook nu werdt de koop niet ontbonden, maar kregen wij weer een gerepareerd apparaat terug. Op diverse klachten via de Philips site krijgen wij geen reactie, ondanks dat er staat dat ze binnen 5 dagen zullen reageren.
Gewenste oplossing
Ontbnding van de koop en vergoeding van de door ons onnodig gemaakte kosten zoals nu in totaal 10 keer vrij moeten nemen voor de haal en breng service.
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 23 feb 2013 11:25
door snuffie57
Ik heb een Saeco Giro Plus, is straks 3 jaar oud, geen dag spijt gehad en heeft me nog geen dag in de steek gelaten met mijn koppie koffie.
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 20 jun 2013 12:36
door sara.almere
hoe is het verder afgelopen?
ik heb het zelfde probleem met Philips.
ze nemen je niet serieus en mijn dossier gaat van afdeling naar afdeling. om moedeloos van te worden.
Sara
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 20 jun 2013 20:43
door audiofreak1
Niet alleen de koffiezetters zijn slecht, momenteel is alles wat Philips maakt binnen no-time defect, het ooit zo degelijke Philips is een chinese dozenschuiver geworden! Tv's met software problemen, smart tv's die geen verbinding kunnen maken met de server, soundbar's die binnen de garantie uitvallen, etc, etc. In onze winkel ervaren we dagelijks de problemen rond dit merk en ook bij collega's is de ergernis steeds groter dat er ondernemers zijn die philips uit de schappen halen. Ik geef ze nog een paar jaar als ze zo doorgaan en dan is het over en uit met de Chinese Philips.
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 20 jun 2013 22:10
door bprosman
Welk merk moet ik dan kopen en staat er in het schap wat nooit kapot gaat en geen software problemen/updates heeft ?
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 21 jun 2013 13:53
door rozemarijntje
audiofreak1 schreef:Niet alleen de koffiezetters zijn slecht, momenteel is alles wat Philips maakt binnen no-time defect, het ooit zo degelijke Philips is een chinese dozenschuiver geworden! Tv's met software problemen, smart tv's die geen verbinding kunnen maken met de server, soundbar's die binnen de garantie uitvallen, etc, etc. In onze winkel ervaren we dagelijks de problemen rond dit merk en ook bij collega's is de ergernis steeds groter dat er ondernemers zijn die philips uit de schappen halen. Ik geef ze nog een paar jaar als ze zo doorgaan en dan is het over en uit met de Chinese Philips.
Vandaar daar dat ze ook stoppen met huishoudelijke apparaten,alleen nog medische apparatuur geloof ik,ik dacht dat ik een mnd of twee gelezen had
Maar had ik gelezen dus...hang me er niet aan op!
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 21 jun 2013 14:29
door bprosman
Vandaar daar dat ze ook stoppen met huishoudelijke apparaten
Verkeerd gelezen
http://www.emerce.nl/nieuws/philips-sto ... tronica-af
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 21 jun 2013 20:19
door Slobberbone
audiofreak1 schreef:Niet alleen de koffiezetters zijn slecht, momenteel is alles wat Philips maakt binnen no-time defect, het ooit zo degelijke Philips is een chinese dozenschuiver geworden! Tv's met software problemen, smart tv's die geen verbinding kunnen maken met de server, soundbar's die binnen de garantie uitvallen, etc, etc. In onze winkel ervaren we dagelijks de problemen rond dit merk en ook bij collega's is de ergernis steeds groter dat er ondernemers zijn die philips uit de schappen halen. Ik geef ze nog een paar jaar als ze zo doorgaan en dan is het over en uit met de Chinese Philips.
Niet alles, de zakloze stofzuigers presenteren beter dan bv Dyson en zijn ook veel vriendelijker geprijsd.
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 22 jun 2013 00:47
door rozemarijntje
@ bram
Nee maand of twee geleden las ik dat of journaal.Nou heb ik veel.huishoudelijke dingen dat merk,goed..
Ps nog nw stoomstijk,ja hoe heet zo,n ding machine gekocht merk..Philips..
Weet wel,idd tv.s enz mee stoppen
Maar dacht toch echt huishoudelijk ook,dat ze zich allee op medisch gaan richten? Mris scans bv.
Maar zei al hang me er niey aan op anders hang ik nu aan boom misschien
grapje
Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service
Geplaatst: 23 jun 2013 00:50
door JanTinusPlukvet
rozemarijntje schreef:
Vandaar daar dat ze ook stoppen met huishoudelijke apparaten,alleen nog medische apparatuur geloof ik,ik dacht dat ik een mnd of twee gelezen had
Dat klopt idd.
Ik mag hopen dat de kwaliteit van die apparatuur beter is.
Beetje lullig als je op de operatietafel ligt en apparatuur heeft Saeco dan wel Senseo problemen ....
ff opsturen gaat dan niet!
Ik koop al jaren geen Philips meer. Alleen shavers. Maar dat is ook afgelopen.
Vroeger zat er op elke shaver een tondeuse, zelfs op de 2-kops Tracers. Tegenwoordig niet meer. Daar kom je thuis pas achter. Doosje al open geweest dus niet meer te ruilen (om hygiene regels, begrijpelijk)
Vroeger kon je de shaver nog gewoon gebruiken als de oplaad accu's hun einde hadden bereikt, of scheren aan het snoer als de accu's even leeg waren. Zo heb ik mijn oude shaver nog jaren kunnen gebruiken met het snoertje in het stopkontakt.
Deze niet (type AT750) het apparaat is niet te gebruiken via het stopkontakt, doet dan niets. Over 5-6 jaar kan ik 'm dus weggooien, alleen omdat de accu's niet meer werken.
Heb het apparaat op Kieskeurig een score 4,5 gegeven.
....Was dus ook mijn laatste Philips shaver! van nu af aan 100% Philips-vrij!