Pagina 1 van 1

bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 22 feb 2013 17:54
door tanja1968
Bedrijfs-kleding.nl Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit.

Online leek het me zo'n goed bedrijf. Website zag er netjes uit etc. Ik had van te voren gemaild over een bepaalde soort werkhandschoenen of ze die hadden met die specifieke kenmerken, en dat hadden ze. Dit bleek na een vlot mailtje die ik van ze terugkreeg. Verder heb ik tegelijk nog werkschoenen besteld. Alles netjes betaald en nu maar wachten.

De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat ze toch niet die specifieke handschoenen hadden, dus dat gedeelte van de order werd netjes geannuleerd. Tot zover alles prima in orde.

Aleen het terugstorten van mijn geld lukt niet zo goed. Ik heb meerdere malen aan de telefoon gezeten en iedere keer krijg ik te horen dat ze het doorgeven aan de administratie. ook keurig een mailtje gekregen dat ik het geld deze week nog op mijn rekening gestort krijg.

Niet dus....wel zojuist weer een mailtje of ik mijn rekeningnummer door wil mailen zodat ze het geld binnen TIEN dagen over kunnen maken. Mijn rekeningnummer hebben ze!! Want ik heb die schoenen en die handschoenen al betaald! Ik zit inmiddels al bijna 3 weken op mijn geld te wachten. Het is wel een bedrag van bijna 200 euro. Alsof iedereen dat zomaar even kan missen.

Ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Ik ben er klaar mee!

Wie heeft er nog meer dit soort ervaringen met dit bedrijf??

Re: bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 22 feb 2013 23:21
door VioletPrue
De termijn die voor terugboeken van geld staat is 30 dagen.
Dus er is kans dat u nog even moet wachten.

Re: bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 23 feb 2013 07:14
door tanja1968
Dat kan wel zijn dat dat de termijn is, maar dan moeten ze geen mailtjes sturen dat ik mijn geld eind van deze week op mijn rekening heb staan. En 2 dagen later sturen ze weer een mailtje dat ik mijn rekeningnummer moet mailen terwijl ze die allang hebben omdat ik wat gekocht heb.

En hoe kunnen ze eerst beweren dat het eind van de week op mijn rekening staat...en als het eenmaal eind van de week is weer iets verzinnen om nog niet terug te hoeven betalen.

Misschien is er wel een termijn voor, maar dat hadden ze dan de eerste keer aan de telefoon moeten melden, in plaats van mij aan het lijntje houden met allerlei smoesjes en mailtjes.

Als ze gewoon de eerste keer eerlijk verteld hadden dat het lang kan duren, dan had ik daar veel minder moeite mee gehad. Niet dat ik 30 dagen eerlijk vind terwijl zij mij verkeerd voorgelicht hadden.

Re: bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 23 feb 2013 13:12
door VioletPrue
Het is inderdaad niet netjes dat het u niet duidelijk verteld is, maar daarom is het wijs om de algemene voorwaarden goed door te lezen:
AV bedrijfs-kleding.nl schreef:7.4 Leveringstermijnen
Alle door Bedrijfs-kleding.nl genoemde (leverings)termijnen worden bij benadering gegeven en zijn vastgesteld op grond van de gegevens en omstandigheden die bij het aangaan van de overeenkomst aan Bedrijfs-kleding.nl bekend waren. Opgegeven leveringstermijnen zullen nimmer zijn te beschouwen als een fatale termijn. Indien een wijziging in de gegevens en/of omstandigheden, ongeacht de voorzienbaarheid daarvan, vertraging tot gevolg heeft, wordt de leveringsdatum dienovereenkomstig verlaat. Bij niet tijdige levering zal Bedrijfs-kleding.nl de consument hier tijdig van op de hoogte stellen. De maximale levertijd zal 30 dagen bedragen tenzij anders overeengekomen. Indien de maximale levertijd niet haalbaar is heeft de consument het recht op ontbinding van de overeenkomst. In overleg kan de consument ook kiezen voor een nieuw te bepalen levertijd. Bij ontbinding zullen reeds betaalde bedragen zo spoedig mogelijke, doch binnen de wettelijke termijn van 30 dagen gecrediteerd worden.
Dus nogmaals, niet netjes dat u aan het lijntje wordt gehouden, maar het mag wel.

Re: bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 24 feb 2013 08:13
door tanja1968
Bah, altijd weer die vele kleine lettertjes. Je hebt inderdaad gelijk dat ze het recht hebben zie ik nu.

Maar ik koop er in ieder geval nooit meer wat. De mailtjes die ik krijg zijn van 2 hele verschillende adressen, en volgens mij weet de ene niet wat de andere beloofd heeft.

Helemaal onderaan de website staat ook nog het volgende: Bedrijfs-kleding.nl is onderdeel van Mien BV

En van Mien heb ik te horen gekregen dat het deze week gestort zou worden, dus daar heb ik zojuist nog een mailtje heengestuurd om uit te leggen dat ik nu van 2 totaal verschillende emailadressen berichten krijg die niet met elkaar rijmen.

Nu maar afwachten.
Bedankt voor het uitzoeken VioletPrue.

Re: bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 25 feb 2013 12:40
door tanja1968
Mevrouw of meneer Mien was gelukkig heel erg bereid om het probleem op te lossen en het geld is vandaag teruggestort.

Ik hoop voor hun dat dit niet altijd zo gaat en dat het een incident was.

Re: bedrijfs-kleding.nl houdt je aan het lijntje

Geplaatst: 25 feb 2013 14:09
door VioletPrue
Nou, ik ben blij dat het (uiteindelijk) opgelost is.
Fijn dat je dat nog even meldt, ben altijd benieuwd hoe dingen aflopen.