KPN en communicatie - het wil niet erg...
Geplaatst: 22 feb 2013 20:10
Lang verhaal kort:
-Maart geprobeerd van ISDN naar analoog over te stappen - helpdesk: "wat is dat meneer, ISDN?"
-Mei nogmaals geprobeerd - "Nee meneer, dàt kan helemaal niet dat u dat heeft want dat verkopen wij niet"
-Juli (een aantal keer vasthoudend geweest) - kan wel, dan weer niet, dan toch wèl maar niet met nummerbehoud
-September - Technische dienst (na 8 keer doorschakelen en wachtlijn) "we komen het repareren meneer", huh? Er was niets kapot!
-Oktober opgezegd
-November overgestapt naar Ziggo
-December bespottelijk grote afscheidsfaktuur ontvangen en bedrag via incasso afgeschreven (ca.€500)
-Januari via KPN Facebook pagina opzegkosten ongedaan gemaakt gekregen, excuusbrief ontvangen + verzoek positief te reageren op teveredenheidsonderzoek afd. klachtafhandeling (zit nu nòg te wachten op onderzoek)
-Januari zowaar creditnota ontvangen "wordt binnen 3 dagen op uw rekening gestort"
-Midden februari maar eens gebeld waar geld blijft: "Dat zetten we altijd op een parkeer-rekening meneer, omdat we er vanuit gaan dat klant rekening wel storneert."
-Deze week: geld eindelijk op rekening
-Vandaag brief: "Geachte zakelijke klant, vanaf 1 maart gaat u automatisch gebruik maken van het Zakelijk Belvrij Totaal abo, alles wordt beter, goedkoper, nieuwer etc. etc."
Gedurende bijna een jaar is KPN er niet één keer in geslaagd tijdens deze vele "contactmomenten" een coherente boodschap over te brengen. Niet één keer kon een medewerker aan de telefoon zien wat er was afgesproken de keer ervoor. Niet één keer herkende men het eigen ISDN produkt wat jaren geleden zo gepassioneerd vermarkt werd.
KPN, u wist eerst niet dàt ik klant was en het is u nu volledig ontgaan, zo'n 3 en een halve maand later dat ik dat al een kwart jaar niet meer ben.
KPN? Al verkopen ze goud voor de prijs van bakstenen: NOOOOOIT MEER! Glasvezel? Nee, dank u, ik stuur nog liever rooksignalen. 4G? Van een totaal andere aanbieder, graag!
-Maart geprobeerd van ISDN naar analoog over te stappen - helpdesk: "wat is dat meneer, ISDN?"
-Mei nogmaals geprobeerd - "Nee meneer, dàt kan helemaal niet dat u dat heeft want dat verkopen wij niet"
-Juli (een aantal keer vasthoudend geweest) - kan wel, dan weer niet, dan toch wèl maar niet met nummerbehoud
-September - Technische dienst (na 8 keer doorschakelen en wachtlijn) "we komen het repareren meneer", huh? Er was niets kapot!
-Oktober opgezegd
-November overgestapt naar Ziggo
-December bespottelijk grote afscheidsfaktuur ontvangen en bedrag via incasso afgeschreven (ca.€500)
-Januari via KPN Facebook pagina opzegkosten ongedaan gemaakt gekregen, excuusbrief ontvangen + verzoek positief te reageren op teveredenheidsonderzoek afd. klachtafhandeling (zit nu nòg te wachten op onderzoek)
-Januari zowaar creditnota ontvangen "wordt binnen 3 dagen op uw rekening gestort"
-Midden februari maar eens gebeld waar geld blijft: "Dat zetten we altijd op een parkeer-rekening meneer, omdat we er vanuit gaan dat klant rekening wel storneert."
-Deze week: geld eindelijk op rekening
-Vandaag brief: "Geachte zakelijke klant, vanaf 1 maart gaat u automatisch gebruik maken van het Zakelijk Belvrij Totaal abo, alles wordt beter, goedkoper, nieuwer etc. etc."
Gedurende bijna een jaar is KPN er niet één keer in geslaagd tijdens deze vele "contactmomenten" een coherente boodschap over te brengen. Niet één keer kon een medewerker aan de telefoon zien wat er was afgesproken de keer ervoor. Niet één keer herkende men het eigen ISDN produkt wat jaren geleden zo gepassioneerd vermarkt werd.
KPN, u wist eerst niet dàt ik klant was en het is u nu volledig ontgaan, zo'n 3 en een halve maand later dat ik dat al een kwart jaar niet meer ben.
KPN? Al verkopen ze goud voor de prijs van bakstenen: NOOOOOIT MEER! Glasvezel? Nee, dank u, ik stuur nog liever rooksignalen. 4G? Van een totaal andere aanbieder, graag!