Verkeerd abonnement
Geplaatst: 23 feb 2013 13:32
Hallo allemaal.
Sinds kort zijn wij verhuist van Amsterdam Osdorp naar Oudendijk. Me dochter zit in Amsterdam op school en wou dit ook nog blijven doen als we in Oudendijk woonde. Ook al was ze ruim 1 uur onderweg met het openbaar vervoer. Ik heb op internet het nummer opgezocht van de klantenservice van de ov chipkaart en geinformeerd welk maand abonnement ze moest hebben.Dit bleek een 4 sterren Randstad Noord zone maand abonnement te zijn met als zone 3744. Dit heb ik toen via internet besteld. De eerste maand ging dat redelijk goed, maar de tweede maand begonnen de problemen. Busmaatschappij EBS had een nieuwe dienstregeling ingevoerd, met als gevolg dat er geld van mijn dochter haar ov kaart werd gehaald. Dus maar eens bellen wie we daarvoor moesten spreken, na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kwamen we uiteindelijk bij de juiste persoon. Het bleek te maken te hebben met de nieuwe dienstregeling, daardoor werd er "tydelijk" geld van haar kaart gehaald. Maar dat kon je gewoon declareren hoor werd er gezegd, ik heb toen verteld dat ik het geen prettig idee was dat me dochter ergens staat en niet op de tram/bus kan omdat er geen geld opstaat. De derde maand toch weer een abonnement opgezet, nu blijkt dat er een verkeerde zone opzit waardoor ze weer iedere keer geld moet storten. Ze heeft al een paar keer op het CS Amsterdam gestaan omdat haar abonnement dan ook gelijk geblokeerd is.Dus maar weer eens bellen hoe we dit kunnen veranderen, 1 groot drama. Tot op heden heeft ze nog steeds het verkeerde abonnement erop staan en moeten we maar afwachten hoe dit gaat aflopen. Ik dacht dat ov chipkaart een verbetering moest zijn, geef mij maar de gewone oude strippenkaart maar. Als het probleem eindelijk is opgelost (of niet) laat ik dat ook zeker weten hier.
Sinds kort zijn wij verhuist van Amsterdam Osdorp naar Oudendijk. Me dochter zit in Amsterdam op school en wou dit ook nog blijven doen als we in Oudendijk woonde. Ook al was ze ruim 1 uur onderweg met het openbaar vervoer. Ik heb op internet het nummer opgezocht van de klantenservice van de ov chipkaart en geinformeerd welk maand abonnement ze moest hebben.Dit bleek een 4 sterren Randstad Noord zone maand abonnement te zijn met als zone 3744. Dit heb ik toen via internet besteld. De eerste maand ging dat redelijk goed, maar de tweede maand begonnen de problemen. Busmaatschappij EBS had een nieuwe dienstregeling ingevoerd, met als gevolg dat er geld van mijn dochter haar ov kaart werd gehaald. Dus maar eens bellen wie we daarvoor moesten spreken, na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kwamen we uiteindelijk bij de juiste persoon. Het bleek te maken te hebben met de nieuwe dienstregeling, daardoor werd er "tydelijk" geld van haar kaart gehaald. Maar dat kon je gewoon declareren hoor werd er gezegd, ik heb toen verteld dat ik het geen prettig idee was dat me dochter ergens staat en niet op de tram/bus kan omdat er geen geld opstaat. De derde maand toch weer een abonnement opgezet, nu blijkt dat er een verkeerde zone opzit waardoor ze weer iedere keer geld moet storten. Ze heeft al een paar keer op het CS Amsterdam gestaan omdat haar abonnement dan ook gelijk geblokeerd is.Dus maar weer eens bellen hoe we dit kunnen veranderen, 1 groot drama. Tot op heden heeft ze nog steeds het verkeerde abonnement erop staan en moeten we maar afwachten hoe dit gaat aflopen. Ik dacht dat ov chipkaart een verbetering moest zijn, geef mij maar de gewone oude strippenkaart maar. Als het probleem eindelijk is opgelost (of niet) laat ik dat ook zeker weten hier.