SMEG komt afspraak niet na
Geplaatst: 23 feb 2013 16:26
Mijn SMEG koelkast heeft een warme (hete) plek IN de koelkast; bovendien vriest het soms in de groente lade. Via de SMEG reparateur krijg ik de melding dat SMEG de koelkast gaat omruilen.
Deel van mail hierover:
Later kwam SMEG weer terug op deze afspraak nadat bekend werd dat de kast bij een faillissement veiling gekocht is (REDEN: de firma Troostwijk is geen officiƫle dealer van SMEG en de prijs die ik ervoor betaald heb is beduidend lager dan de officiƫle verkoopsprijs).
Ik ben van mening dat de koelkast wel omgeruild moet worden omdat de garantietermijn nog niet verstreken is (1e melding van de warme plek was medio januari 2013)
Deel van mail hierover:
Ik heb naar aanleiding van een gisteren ontvangen mail contact gehad met SMEG. Eigenlijk weet niemand te zeggen of de warme plek in uw koelkast nu normaal is en bedoeld om de temperatuur te regelen, of dat dit een fabricagefout betreft en bijvoorbeeld een retourleiding scheef is komen te zitten en daardoor warmte afgeeft in het koeldeel.
Omdat het dus niet duidelijk is wat er speelt heb ik iom dhr Nikken van SMG besloten de kast bij u te gaan ruilen voor een nieuw exemplaar.
U krijgt binnenkort bericht van het bedrijf die de ruiling gaat uitvoeren
Later kwam SMEG weer terug op deze afspraak nadat bekend werd dat de kast bij een faillissement veiling gekocht is (REDEN: de firma Troostwijk is geen officiƫle dealer van SMEG en de prijs die ik ervoor betaald heb is beduidend lager dan de officiƫle verkoopsprijs).
Ik ben van mening dat de koelkast wel omgeruild moet worden omdat de garantietermijn nog niet verstreken is (1e melding van de warme plek was medio januari 2013)