Teleurstelling Bol.com (Guusverschuren.nl)
Geplaatst: 23 feb 2013 21:32
LS,
Op Bol.com een set mooie geluidsboxen gekocht van JBL en meteen per iDeal betaald. Alles ok. Volgende dag ontvang ik een email dat de koop ongedaan gemaakt is omdat de verkoper (guusverschuren.nl) zegt niet meer te kunnen leveren. Via site van verkoper zijn de boxen nog beschikbaar, echter ongeveer per stuk tegen de prijs van een set via Bol.com.
Contact gezocht met Bol. Duizend maal excuses en horen het verhaal aan dat de boxen nog wel leverbaar zijn bij de verkoper, echter tegen een andere prijsstelling. Dat vond de mevrouw van Bol erg vreemd, in dat geval zou de verkoper toch moeten leveren, aldus. Men zou het intern aankaarten maar helaas niets concreets, ik moest zelf de verkoper maar contacten. Heb mijn teleurstelling kenbaar gemaakt en aangegeven dat deze verkoper voor mij nu Bol.com in een kwaad daglicht stelt. Kwam ik niet verder mee.
Contact opgenomen met verkoper. Deze reageert zeer snel op mijn klacht per email door (ook) te stellen dat de set 'helaas' niet meer leverbaar is. Als ik ze confronteer met het feit dat de boxen nog op hun site staan en leverbaar zijn, echter tegen een andere prijs, blijft het stil. Geen reactie meer gehad van guusverschuren.nl.
Frustrerend zo'n 'aanbieding'; beide bedrijven hebben voor mij afgedaan...
Op Bol.com een set mooie geluidsboxen gekocht van JBL en meteen per iDeal betaald. Alles ok. Volgende dag ontvang ik een email dat de koop ongedaan gemaakt is omdat de verkoper (guusverschuren.nl) zegt niet meer te kunnen leveren. Via site van verkoper zijn de boxen nog beschikbaar, echter ongeveer per stuk tegen de prijs van een set via Bol.com.
Contact gezocht met Bol. Duizend maal excuses en horen het verhaal aan dat de boxen nog wel leverbaar zijn bij de verkoper, echter tegen een andere prijsstelling. Dat vond de mevrouw van Bol erg vreemd, in dat geval zou de verkoper toch moeten leveren, aldus. Men zou het intern aankaarten maar helaas niets concreets, ik moest zelf de verkoper maar contacten. Heb mijn teleurstelling kenbaar gemaakt en aangegeven dat deze verkoper voor mij nu Bol.com in een kwaad daglicht stelt. Kwam ik niet verder mee.
Contact opgenomen met verkoper. Deze reageert zeer snel op mijn klacht per email door (ook) te stellen dat de set 'helaas' niet meer leverbaar is. Als ik ze confronteer met het feit dat de boxen nog op hun site staan en leverbaar zijn, echter tegen een andere prijs, blijft het stil. Geen reactie meer gehad van guusverschuren.nl.
Frustrerend zo'n 'aanbieding'; beide bedrijven hebben voor mij afgedaan...