| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies gezocht
-
Robin
Advies gezocht
Vanmorgen weer een brief gehad van Dexia met hun "aanbod". Ik ga hier niet op reageren. Als ik ga reageren op Dexia ga ik persoonlijk wel even langs om mijn ongenoegen over hun oplichtingspraktijken wat toe te lichten. Als ze denken dat ik me zonder verzet financieel ga laten slachten, hoop ik dat ze snel wakker worden. Zover is het gelukkig nog niet.
Waar ik graag wat advies over zou krijgen is het volgende:
Er is een contract met Dexia (winstverdriedubbelaar) welke op mijn naam staat, maar die ik nooit heb ondertekend. Mijn vrouw heeft onder mijn naam getekend. Is het verstandig om Dexia in een aangetekende brief te vragen om een kopie van het contract naar mij op te sturen met MIJN handtekening ? Het contract staat wel op mijn naam, maar door mij ondertekend hebben ze niet. Wat is wijsheid in deze, en als iemand hier advies over kan geven wordt dat zeer op prijs gesteld.
met vriendelijke groet,
Robin
Waar ik graag wat advies over zou krijgen is het volgende:
Er is een contract met Dexia (winstverdriedubbelaar) welke op mijn naam staat, maar die ik nooit heb ondertekend. Mijn vrouw heeft onder mijn naam getekend. Is het verstandig om Dexia in een aangetekende brief te vragen om een kopie van het contract naar mij op te sturen met MIJN handtekening ? Het contract staat wel op mijn naam, maar door mij ondertekend hebben ze niet. Wat is wijsheid in deze, en als iemand hier advies over kan geven wordt dat zeer op prijs gesteld.
met vriendelijke groet,
Robin
-
Info
Re: Advies gezocht
Valsheid in geschrifte Dan krijg je volgens mij een claim wegens fraude en de kosten en verliezen door Dexia worden dan op jou verhaald. De niet ondertekende partij vernietigen.