d
Geplaatst: 28 feb 2013 17:53
...........................................
Wat een avontuur zeg.Sannee schreef:Uitkijkend naar een ontspannende en leuke vakantie startte wij de auto vorige week maandag 18 Februari de auto richting centerparcs 'De Eemhof'.
Dure vakantie geboekt voor 5 dagen van ruim €500,- namelijk een VIP huisje en €33,- extra kosten omdat we graag een huisje wouden vlak bij het zwembad. Ontbijt, sauna alles er op en eraan.. Het genieten kon beginnen!!!!
Maandag onze eerste dag overdag samen een rondje gelopen over het park, en een hapje gegeten bij het buffet restaurant. Buffet restaurant was ons niet bevallen, koud en slecht eten. Dus wij besloten hier niet meer heen gegaan gedurende onze vakantie week.
'S avonds hadden we besloten lekker in het huisje te blijven, bijkomen van de reis.. Lekker genieten van de sauna en het bubbelbad. Na ongeveer een kwartiertje in de sauna te hebben gezeten gingen wij even afkoelen in de woonkamer. Na ongeveer 10 minutjes zouden we weer terug gaan in de sauna, me vriend deed de deur van de sauna open.. Brand!! Ik ben direct de receptie gaan bellen en naar buiten gegaan met de hond. Me vriend heeft heel snel gehandeld door de brandblusser te pakken en te gaan blussen. Gelukkig kon mijn vriend het uitkrijgen met het kleine blussertje. Na ongeveer 10 minuten kwam er een man aan met een zaklamp (geen brandblusser mee, geen hulpdiensten helemaal niks..) Me vriend en de man van de beveiliging hebben samen de sauna zover afgebroken zodat het in elk geval niet verder onzichtbaar kon brandden. Daarna is er voor ons een ander vip huisje geregeld, maar helaas aan het eind van het park. Zonder enige hulp hebben wij zelf alles moeten 'verhuizen', er kwam geen enkele hulp vanuit centerparcs. Door alle rook en stof waren al onze kleren vies en konden we niks meer gebruiken. De volgende dag zijn wij direct naar de supermarkt gegaan voor nieuwe tandenborstels/eten enzovoort.. Daarna direct door naar de receptie of onze kleding gewassen kon worden. En dit kon, wij moesten zelf alles sorteren en dan werd het bij ons opgehaald. Wij hadden alles in waszakken gesorteerd en gezecht dat we alles graag schoon en droog terug wouden. Eind van de middag werd alles weer netjes terug gebracht.. Maar toen stonden we voor de volgende verrassing, alles was in de droger gegaan. Waaronder ook de wolle truien, die we dus in feite weg konden gooien. Eind van de middag kregen we ook een telefoontje van de manager van Eemhof, een telefoontje waarin hij z'n excusses aanbiedde en aangaf ons te geloven. De manager gaf aan dat als hij dacht dat het onze schuld was dat hij allang aangifte had gedaan.. (dan kan het dus allemaal wel direct en snel opgelost worden) Maar helaas, dus was het de fout van eemhof, en je moet overal zelf achteraan. Wij weer naar de receptie, om te vragen hoe het zit met onze onkosten?? zoals de kapotte kleding, extra eten, nieuwe tandenborstels, €33,- extra voor het huisje enzovoort.. Helaas, dit konden hun niet vergoeden.. Wat we wel kregen na lang door vragen was een diner bon bij het buffet restaurant maar zonder drankjes..... Ik heb dinsdag gevraagd of misschien de manager ons nog even terug zou willen bellen, omdat ik het toch raar vind dat wij hiermee af worden gescheept terwijl we zoveel extra kosten moeten maken & daarbij geen hulp aangeboden krijgen van dokters/brandweer etc. Mijn vriend had door het blussen redelijke gezondheidsklachten, kortademig/benauwd/last van zijn borst enzovoort. Woensdag zou de manager ons terug bellen want de manager was dinsdag niet aanwezig. Woensdag eind van de middag word ik gebeld, manager is niet aanwezig morgen belt hij u. Donderdag eind van de ochtend, sorry mevrouw een miscommunicatie de manager is de hele week niet aanwezig (toch wel bijzonder dat een manager in de voorjaarsvakantie een hele week niet aanwezig is op zijn park), u word maandag gebeld. Wij al erg teleurgesteld, want kregen nu toch zeer het gevoel dat ze ons probeerde af te schepen tot dat we weg waren. Maar goed, we konden weinig.. Die meiden bij de receptie kunnen er verder ook weinig aan doen. Maandag werden we weeer niet gebeld, dus ben ik savonds zelf gaan bellen. Helaas manager vind dat de zaak is opgelost, het ligt bij het klachtenbureau en hij vind dat hij ons zelf niet meer hoeft te spreken. Dinsdag (ondertussen een week + 1 dag verder) , worden we eindelijk terug gebeld door het klachten bureau. Ze kunnen niks meer voor ons doen, en volgens de manager van het park is het probleem voor hun verder zo opgelost..
Nu vraag ik mij toch zeer af of dit de normale gang van zaken is??
Ten eerste zouden er toch hulpdiensten (brandweer en dokter) bij moeten komen als er brand is? Voor alle veiligheid van je klanten op het park.
Achteraf bleek zelfs dat de brandblussers al ruim 2 weken over tijd zijn, die hadden dus allang gecontroleerd moeten zijn.
Dan alle extra kosten die wij nu hebben gemaakt (de spullen kan ik nog begrijpen als dit via de verzekering gaat) maar die €33,- extra voor dat huisje is centerparcs daar niet verantwoordelijk voor?
De gezondheid van me vriend, die de rest van de week dus niet meer kon genieten van het zwembad en de sauna omdat hij zo benauwd was.
En dan nog het allerergste, alle moeite die wij erin hebben moeten steken om maar tot een oplossing te kunnen komen met de manager, en achteraf dus nog steeds niet met een goede oplossing komen.
Voor ons was dit echt een hele nare vakantie, en centerparcs??? die doen niks..
Misschien kunt u een schadevergoeding eisen bij de fabrikant van de brandblusser ?Sannee schreef:...Mijn vriend had door het blussen redelijke gezondheidsklachten, kortademig/benauwd/last van zijn borst enzovoort. Woensdag zou de manager ons terug bellen want de manager was dinsdag niet aanwezig. Woensdag eind van de middag word ik gebeld, manager is niet aanwezig morgen belt hij u. Donderdag eind van de ochtend, sorry mevrouw een miscommunicatie de manager is de hele week niet aanwezig
Ik vind dat ze u alles moeten vergoeden u heeft zo uw best gedaan om tot een oplossing te komen...schande hoor van centerparcsSannee schreef:Uitkijkend naar een ontspannende en leuke vakantie startte wij de auto vorige week maandag 18 Februari de auto richting centerparcs 'De Eemhof'.
Dure vakantie geboekt voor 5 dagen van ruim €500,- namelijk een VIP huisje en €33,- extra kosten omdat we graag een huisje wouden vlak bij het zwembad. Ontbijt, sauna alles er op en eraan.. Het genieten kon beginnen!!!!
Maandag onze eerste dag overdag samen een rondje gelopen over het park, en een hapje gegeten bij het buffet restaurant. Buffet restaurant was ons niet bevallen, koud en slecht eten. Dus wij besloten hier niet meer heen gegaan gedurende onze vakantie week.
'S avonds hadden we besloten lekker in het huisje te blijven, bijkomen van de reis.. Lekker genieten van de sauna en het bubbelbad. Na ongeveer een kwartiertje in de sauna te hebben gezeten gingen wij even afkoelen in de woonkamer. Na ongeveer 10 minutjes zouden we weer terug gaan in de sauna, me vriend deed de deur van de sauna open.. Brand!! Ik ben direct de receptie gaan bellen en naar buiten gegaan met de hond. Me vriend heeft heel snel gehandeld door de brandblusser te pakken en te gaan blussen. Gelukkig kon mijn vriend het uitkrijgen met het kleine blussertje. Na ongeveer 10 minuten kwam er een man aan met een zaklamp (geen brandblusser mee, geen hulpdiensten helemaal niks..) Me vriend en de man van de beveiliging hebben samen de sauna zover afgebroken zodat het in elk geval niet verder onzichtbaar kon brandden. Daarna is er voor ons een ander vip huisje geregeld, maar helaas aan het eind van het park. Zonder enige hulp hebben wij zelf alles moeten 'verhuizen', er kwam geen enkele hulp vanuit centerparcs. Door alle rook en stof waren al onze kleren vies en konden we niks meer gebruiken. De volgende dag zijn wij direct naar de supermarkt gegaan voor nieuwe tandenborstels/eten enzovoort.. Daarna direct door naar de receptie of onze kleding gewassen kon worden. En dit kon, wij moesten zelf alles sorteren en dan werd het bij ons opgehaald. Wij hadden alles in waszakken gesorteerd en gezecht dat we alles graag schoon en droog terug wouden. Eind van de middag werd alles weer netjes terug gebracht.. Maar toen stonden we voor de volgende verrassing, alles was in de droger gegaan. Waaronder ook de wolle truien, die we dus in feite weg konden gooien. Eind van de middag kregen we ook een telefoontje van de manager van Eemhof, een telefoontje waarin hij z'n excusses aanbiedde en aangaf ons te geloven. De manager gaf aan dat als hij dacht dat het onze schuld was dat hij allang aangifte had gedaan.. (dan kan het dus allemaal wel direct en snel opgelost worden) Maar helaas, dus was het de fout van eemhof, en je moet overal zelf achteraan. Wij weer naar de receptie, om te vragen hoe het zit met onze onkosten?? zoals de kapotte kleding, extra eten, nieuwe tandenborstels, €33,- extra voor het huisje enzovoort.. Helaas, dit konden hun niet vergoeden.. Wat we wel kregen na lang door vragen was een diner bon bij het buffet restaurant maar zonder drankjes..... Ik heb dinsdag gevraagd of misschien de manager ons nog even terug zou willen bellen, omdat ik het toch raar vind dat wij hiermee af worden gescheept terwijl we zoveel extra kosten moeten maken & daarbij geen hulp aangeboden krijgen van dokters/brandweer etc. Mijn vriend had door het blussen redelijke gezondheidsklachten, kortademig/benauwd/last van zijn borst enzovoort. Woensdag zou de manager ons terug bellen want de manager was dinsdag niet aanwezig. Woensdag eind van de middag word ik gebeld, manager is niet aanwezig morgen belt hij u. Donderdag eind van de ochtend, sorry mevrouw een miscommunicatie de manager is de hele week niet aanwezig (toch wel bijzonder dat een manager in de voorjaarsvakantie een hele week niet aanwezig is op zijn park), u word maandag gebeld. Wij al erg teleurgesteld, want kregen nu toch zeer het gevoel dat ze ons probeerde af te schepen tot dat we weg waren. Maar goed, we konden weinig.. Die meiden bij de receptie kunnen er verder ook weinig aan doen. Maandag werden we weeer niet gebeld, dus ben ik savonds zelf gaan bellen. Helaas manager vind dat de zaak is opgelost, het ligt bij het klachtenbureau en hij vind dat hij ons zelf niet meer hoeft te spreken. Dinsdag (ondertussen een week + 1 dag verder) , worden we eindelijk terug gebeld door het klachten bureau. Ze kunnen niks meer voor ons doen, en volgens de manager van het park is het probleem voor hun verder zo opgelost..
Nu vraag ik mij toch zeer af of dit de normale gang van zaken is??
Ten eerste zouden er toch hulpdiensten (brandweer en dokter) bij moeten komen als er brand is? Voor alle veiligheid van je klanten op het park.
Achteraf bleek zelfs dat de brandblussers al ruim 2 weken over tijd zijn, die hadden dus allang gecontroleerd moeten zijn.
Dan alle extra kosten die wij nu hebben gemaakt (de spullen kan ik nog begrijpen als dit via de verzekering gaat) maar die €33,- extra voor dat huisje is centerparcs daar niet verantwoordelijk voor?
De gezondheid van me vriend, die de rest van de week dus niet meer kon genieten van het zwembad en de sauna omdat hij zo benauwd was.
En dan nog het allerergste, alle moeite die wij erin hebben moeten steken om maar tot een oplossing te kunnen komen met de manager, en achteraf dus nog steeds niet met een goede oplossing komen.
Voor ons was dit echt een hele nare vakantie, en centerparcs??? die doen niks..
Na het verhaal wel gelezen te hebben ,heb ik het idee dat je ook uit schrik handelt,brand de een reageert zo en de ander weer anders.tenormin schreef:Ik vind dat sannee 5 dagen vakantie vergoed moet krijgen in de vorm van een nieuwe datum prikken, ook in een VIP huisje, met goed werkende sauna. Daarbij als extra vergoeding arts en een brandweerteam aanwezig gedurende hun nieuwe vakantietijd; dat het restaurant buffet onmiddellijk een nieuwe kok moet aannemen, want dat wat ze daar serveerden was echt niet te eten. Verder in het huisje bij aankomst een fles champagne, fruit en op zijn minst splinternieuwe badjassen en sloffen, uitnodigend op de bedden uitgespreid.
Maar jan witjes en riddert hebben het totaal gequoted! Misschien zelf wel ingezien dat schrijven oplucht.crazyme schreef:Ach, het topic is verwijderd...
O.T. En zoiets dan, uit de pen van de specialist in sarcasme ten top, als argument aan te voeren.maar dan wordt ze door tenormin ook nog eens volkomen belachelijk gemaakt. Vind het niet zo gek dat ze dan afhaakt.
Ja precies. Dat mensen er dan nog hun vraagtekens bij stellen en wijzen op de eigen verantwoordelijkheid van de vraagsteller moet kunnen. Iemand echter volkomen belachelijk maken zoals tenormin doet is een schande en dit forum onwaardig!sombody schreef:Dat vind ik ook ,een verhaal als dit is een emotie ,het is je overkomen en uit die emotie maak je dit verhaal.
Heb mij zelf er ook wel eens op betrapt ,je bent zo verontwaard,maar dat voelt de ander niet ,tot het hen misschien eens overkomt,gun het ze niet.