LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anti-rimpelcrèmes
Anti-rimpelcrèmes
We geloven dolgraag in het sprookje van de eeuwige jeugd en een rimpelloze huid. We geven daarom een vermogen uit aan anti-rimpelcrèmes, in de hoop een gladde huid te krijgen. Maar is dit sprookje ons geld wel waard? En wat is eigenlijk het verschil tussen een potje crème van een tientje of een pot van driehonderd euro? Radar onderzoekt het.
Maandag 4 maart in Radar, 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1
Maandag 4 maart in Radar, 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1
Re: Anti-rimpelcrèmes
290 euro accepteer gewoon dat je ouder wordt.En wat is eigenlijk het verschil tussen een potje crème van een tientje of een pot van driehonderd euro
Al die zooi op je gezicht is ook niet goed.
-
Ja hey 300 voor de nacht dan 300 voor de dag...
Dan 275 voor een serum wat dat is het ultieme ! En dan nog een oogcreme...tel uit...
Kassa...
Smeer wel iets goed maar ben niet helemaal van de pot...ook geen honderr euro!!!!
Dokter zegt nivea deden ze vroeger ook,ja loop ik alleen met onstoken ogen,dus geen optie ihihhi,uh nee niet omdat ik een oude kop heb,maar leeftijd kwam keer ter sprake...pff vrouwen zegt ie,is net zo oud als ik....hoezo is je vrouw ook aan het smeren,smeer die nivea aan
Smeer er gewoon spertie op,goedkoop en goed voor de wallen...
Dan 275 voor een serum wat dat is het ultieme ! En dan nog een oogcreme...tel uit...
Kassa...
Smeer wel iets goed maar ben niet helemaal van de pot...ook geen honderr euro!!!!
Dokter zegt nivea deden ze vroeger ook,ja loop ik alleen met onstoken ogen,dus geen optie ihihhi,uh nee niet omdat ik een oude kop heb,maar leeftijd kwam keer ter sprake...pff vrouwen zegt ie,is net zo oud als ik....hoezo is je vrouw ook aan het smeren,smeer die nivea aan
Smeer er gewoon spertie op,goedkoop en goed voor de wallen...
Tjeetje, zijn die wallen zo diep gezonkenSmeer er gewoon spertie op,goedkoop en goed voor de wallen...
tenormin schreef:Tjeetje, zijn die wallen zo diep gezonkenSmeer er gewoon spertie op,goedkoop en goed voor de wallen...
Welnee , die zijn nog in Amsterdam
Nou, die wallen behoren toch Neerlands erfgoed; daar gebruiken ze zeker geen spertie.ciske schreef:tenormin schreef:Tjeetje, zijn die wallen zo diep gezonkenSmeer er gewoon spertie op,goedkoop en goed voor de wallen...
Welnee , die zijn nog in Amsterdam
tenormin schreef: Nou, die wallen behoren toch Neerlands erfgoed; daar gebruiken ze zeker geen spertie.
Echt goedkope zooi kan ik niet gebruiken (bv Hema) omdat ik daar gelijk uitslag van krijg, maar ik gebruik Vichy. Duurder hoeft van mij niet, daar geloof ik niet in. Maar denk wel dat een vettig beschermlaagje helpt om je huid soepel te houden. Daar hoeft een creme niet heel duur voor te zijn nmm.
Ik gebruik sinds een tijdje bodybutter van de Body Shop, ook niet heel goedkoop (oke ligt eraan wat je duur/goedkoop vindt) maar ik merk echt wel verschil. Mn huid is superzacht. Vind ik persoonlijk wel belangrijk
Ps. wallen heb ik (nog) niet
Ik gebruik sinds een tijdje bodybutter van de Body Shop, ook niet heel goedkoop (oke ligt eraan wat je duur/goedkoop vindt) maar ik merk echt wel verschil. Mn huid is superzacht. Vind ik persoonlijk wel belangrijk
Ps. wallen heb ik (nog) niet
Van de week vroeg trouwens een oude dame aan mij of ik al boven de 18 was
Uhhh ja mevrouw, net aan
Uhhh ja mevrouw, net aan
En jij denkt dat je op latere leeftijd daardoor geen rimpels krijgt?bodybutter van de Body Shop,
Soepel houden is prima, maar tegen de ouderdom kan je toch echt niet op
Het beste tegen rimpels is nog altijd zelfontplooiing.
Dan heb jij natuurlijk die oude dame naar Pearl of Hans Anders verwezen , "schrijft tenormin vriendelijk".sephora30 schreef:Van de week vroeg trouwens een oude dame aan mij of ik al boven de 18 was
Uhhh ja mevrouw, net aan
Alweer midden in de roos: heb jij altijd op Zaterdagavond een soort "feaver?"bprosman schreef:Het beste tegen rimpels is nog altijd zelfontplooiing.
Waar zeg ik dat danciske schreef:En jij denkt dat je op latere leeftijd daardoor geen rimpels krijgt?bodybutter van de Body Shop,
Soepel houden is prima, maar tegen de ouderdom kan je toch echt niet op
En het was ook nog op klaarlichte dag hetenormin schreef:Dan heb jij natuurlijk die oude dame naar Pearl of Hans Anders verwezen , "schrijft tenormin vriendelijk".sephora30 schreef:Van de week vroeg trouwens een oude dame aan mij of ik al boven de 18 was
Uhhh ja mevrouw, net aan
Maar even zonder dollen, je weet dat rimpels ook al genetisch bepaald zijn? Mijn schoonmoeder van 97 was zo glad als een appel, evenzo haar zoon, mijn man; ik mag mij verheugen (ondanks alle smeersels in de loop der jaren ge- en verbruikt) op die appel die te lang op de fruitschaal heeft gelegen. En niemand bijt er meer in
Ja ben ik zeker met je eens. Kijk maar naar bv Indo`s of mensen met een donkere huid. Die krijgen veel later rimpels dan wij bleekscheetjes.
Maar ik moet smeren want ik heb een droge/dunne huid dus als ik dat niet doe heb ik er echt last van. En ja, ik geloof wel dat smeren helpt bij mijn type huid. Heb voor mijn leeftijd weinig rimpels al zeg ik het zelf
Maar ik moet smeren want ik heb een droge/dunne huid dus als ik dat niet doe heb ik er echt last van. En ja, ik geloof wel dat smeren helpt bij mijn type huid. Heb voor mijn leeftijd weinig rimpels al zeg ik het zelf
Ja, maar als je nog maar net 19 bent ) heb je toch ook geen rimpels?Heb voor mijn leeftijd weinig rimpels al zeg ik het zelf
Je moet dat ook omdraaientenormin schreef:Ja, maar als je nog maar net 19 bent ) heb je toch ook geen rimpels?Heb voor mijn leeftijd weinig rimpels al zeg ik het zelf
-
Idd genetisch mijn broertje 7 jr jonger lijkt 30 jr ouder..... hij liever als ik...
Hij dunne huid,ik wat vet op de wangetjes,scheelt denk ik...
Lach rimpels wel....ah maar dat mag....
Smeer met lancaster niet goedkoop nie duur,middenmoot
Hij dunne huid,ik wat vet op de wangetjes,scheelt denk ik...
Lach rimpels wel....ah maar dat mag....
Smeer met lancaster niet goedkoop nie duur,middenmoot