Plafond badkamer Gamma
Geplaatst: 01 mar 2013 22:18
Begin 2011 is ons plafond, in de badkamer, bekleedt met plafondpanelen van CANDO. Deze panelen waren geschikt voor vochtige ruimtes, waaronder badkamers. Over het algemeen zijn wij erg tevreden over de plafondpanelen van CANDO. De panelen zien er goed uit en geven onze badkamer een mooie uitstraling.
Wij hebben de plafondpanelen van CANDO gemonteerd conform de richtlijnen van de fabrikant. Tevens is zowel montage als ventilatie van onze badkamer uitgevoerd door een professioneel bedrijf.
Nu is echter het geval dat de plafondpanelen, in de badkamer, ernstig zijn krom getrokken.
Zoals aangegeven zijn de plafondpanelen gemonteerd conform de richtlijnen van CANDO.
Aangezien er bij dit product aangegeven wordt dat dit geschikt is voor vochtige ruimtes en zowel montage als ventilatie conform richtlijnen is, zie ik niet in dat dit probleem bij ons vandaan komt.
Voor de betreffende panelen hebben wij een dusdanig bedrag betaald waarvan ik mag verwachten dat de kwaliteit toereikend genoeg is. Dat de kwaliteit uiteindelijk niet toereikend genoeg is, blijkt uit het feit dat het plafondpanelen zijn krom getrokken.
Wij hebben nu te horen gekregen dat we 40 procent korting kunnen krijgen. Dit is besloten door iemand van de INTERGAMMA. Deze persoon kon ons vertellen dat de montage niet goed was. De reden hiervan is dat wij onze plakplinten met een naaldnietje hebben afgemonteerd. Het gaat hier om een nietje van 0,5 mm dik, welke voldoende werkingsvrijheid biedt en om de halve meter is bevestigd. Deze naaldnietjes zijn er bij bevestigd omdat plakplinten kunnen loslaten in vochtige ruimtes.
Aangezien wij voor 320 euro plafondpanelen hebben gekocht, vind ik niet dat de INTERGAMMA hier een standpunt heeft. Binnen mijn familie zijn er meerdere mensen werkzaam in de bouwbranche, welke hebben bevestigd dat dit een onredelijke conclusie is.
Nadat wij onze ervaring hadden gedeeld met GAMMA Zuidoost werd hier op een aangename manier op gereageerd en gehandeld. Dit is, voor ons als klant, een erg positieve ervaring geweest. Echter heeft de INTERGAMMA hier een flinke steek laten vallen.
De INTERGAMMA was zelfs nog van plan om ons de kosten te laten betalen voor de persoon die de analyse heeft uitgevoerd.
Kortom; GAMMA Zuidoost heeft een erg positieve ervaring bij ons kunnen achterlaten. De INTERGAMMA heeft hier echter een flinke steek laten vallen. Het heeft erg lang geduurd voordat er werd gereageerd op correspondentie via brief en mail en telefonisch contact verliep tevens erg stroef. Hierbij is er beloofd dat wij zouden worden terug gebeld, dit werd tot 4 maal toe niet nagekomen. Wanneer er wel contact was, werden wij enkele malen doorverbonden totdat we uiteindelijk weer terug keerden bij de persoon waar wij ons gesprek begonnen.
Wij vinden het erg spijtig dat dit alles op deze manier is verlopen. Wij hebben nu een plafond die verre van redelijk is. De kosten zijn al gemaakt en kunnen wij ons niet nogmaals veroorloven en de garantie, welke wordt beloofd door Gamma is tevens niet van toepassing.
De communicatie tussen ons en de INTERGAMMA heeft dusdanig lang geduurd dat wij dit nu pas kunnen plaatsen. Op deze manier hopen wij dat INTERGAMMA inziet dat dit niet redelijk is en dat er op deze manier naar een passende oplossing zal worden gezocht.
Met vriendelijke groet,
Ferry Kas
Wij hebben de plafondpanelen van CANDO gemonteerd conform de richtlijnen van de fabrikant. Tevens is zowel montage als ventilatie van onze badkamer uitgevoerd door een professioneel bedrijf.
Nu is echter het geval dat de plafondpanelen, in de badkamer, ernstig zijn krom getrokken.
Zoals aangegeven zijn de plafondpanelen gemonteerd conform de richtlijnen van CANDO.
Aangezien er bij dit product aangegeven wordt dat dit geschikt is voor vochtige ruimtes en zowel montage als ventilatie conform richtlijnen is, zie ik niet in dat dit probleem bij ons vandaan komt.
Voor de betreffende panelen hebben wij een dusdanig bedrag betaald waarvan ik mag verwachten dat de kwaliteit toereikend genoeg is. Dat de kwaliteit uiteindelijk niet toereikend genoeg is, blijkt uit het feit dat het plafondpanelen zijn krom getrokken.
Wij hebben nu te horen gekregen dat we 40 procent korting kunnen krijgen. Dit is besloten door iemand van de INTERGAMMA. Deze persoon kon ons vertellen dat de montage niet goed was. De reden hiervan is dat wij onze plakplinten met een naaldnietje hebben afgemonteerd. Het gaat hier om een nietje van 0,5 mm dik, welke voldoende werkingsvrijheid biedt en om de halve meter is bevestigd. Deze naaldnietjes zijn er bij bevestigd omdat plakplinten kunnen loslaten in vochtige ruimtes.
Aangezien wij voor 320 euro plafondpanelen hebben gekocht, vind ik niet dat de INTERGAMMA hier een standpunt heeft. Binnen mijn familie zijn er meerdere mensen werkzaam in de bouwbranche, welke hebben bevestigd dat dit een onredelijke conclusie is.
Nadat wij onze ervaring hadden gedeeld met GAMMA Zuidoost werd hier op een aangename manier op gereageerd en gehandeld. Dit is, voor ons als klant, een erg positieve ervaring geweest. Echter heeft de INTERGAMMA hier een flinke steek laten vallen.
De INTERGAMMA was zelfs nog van plan om ons de kosten te laten betalen voor de persoon die de analyse heeft uitgevoerd.
Kortom; GAMMA Zuidoost heeft een erg positieve ervaring bij ons kunnen achterlaten. De INTERGAMMA heeft hier echter een flinke steek laten vallen. Het heeft erg lang geduurd voordat er werd gereageerd op correspondentie via brief en mail en telefonisch contact verliep tevens erg stroef. Hierbij is er beloofd dat wij zouden worden terug gebeld, dit werd tot 4 maal toe niet nagekomen. Wanneer er wel contact was, werden wij enkele malen doorverbonden totdat we uiteindelijk weer terug keerden bij de persoon waar wij ons gesprek begonnen.
Wij vinden het erg spijtig dat dit alles op deze manier is verlopen. Wij hebben nu een plafond die verre van redelijk is. De kosten zijn al gemaakt en kunnen wij ons niet nogmaals veroorloven en de garantie, welke wordt beloofd door Gamma is tevens niet van toepassing.
De communicatie tussen ons en de INTERGAMMA heeft dusdanig lang geduurd dat wij dit nu pas kunnen plaatsen. Op deze manier hopen wij dat INTERGAMMA inziet dat dit niet redelijk is en dat er op deze manier naar een passende oplossing zal worden gezocht.
Met vriendelijke groet,
Ferry Kas