Chaos administratie OXXIO GAS
Geplaatst: 03 mar 2013 13:48
Oxxio,
Ik heb heel mijn leven nog nooit een bedrijf gezien die er administratief zo`n chaos van heeft.
Ben al 6 jaar klant van oxxio,voor de levering van zowel elektra als gas.
Daar is al iets vreemd, 2 klantnummers, vraag reeds meerdere keren gesteld aan de klantenservice maar niemand kan me vertellen hoe dit kan. Maar verder geeft dit geen problemen.
De levering van elektra gaat sinds 6 jaar zonder problemen, grote pluim hiervoor.
Nou dan de levering van gas, zal het kort houden, ze trekken de voorschot op willekeurige datum van de maand van mijn rekening af.
Soms de ene maand de 27, de maand daarop op de 7 de.
Hierdoor werd een betaling geweigerd door de bank en was ik binnen de kortste keren mijn overzicht kwijt.
Aangegeven bij oxxio, het zou aangepast worden, niet dus.
Heb de bank dus maar opdracht gegeven om geen automatische betalingen meer toe te staan en maak nu automatisch het bedrag zelf over, elke maand op de 28, loopt prima.
Krijg trouw elke maand een verzoek tot betaling van oxxio, maar deze is dan reeds overgemaakt.
Vorig jaar waren ze een bedrag kwijt van mijn betaling, gelijk de deurwaarder inschakelen natuurlijk.
Nou naar veel gebel en email verkeer en aangetekende stukken bleek toch dat de fout bij hun zelf lag.
Aangekaart en ze konden er helaas niks aan doen, klein foutje.
Omdat ik veel kosten heb moeten maken,(zelfs dag vrij genomen) deze geprobeerd te declareren.
Mail gestuurd maar geen reactie, na een maand gedreigd met deurwaarder en toch een vergoeding gekregen.
September 2012 ongeveer weer het zelfde, weinig moeite in gestoken en het middels een telefoontje duidelijk gemaakt dat ik klaar was met oxxio gas. toen werd ik gepaaid met een bespaar pakket.
De klapper die heb ik nu hier liggen, zoals ik al schreef maak ik de 28 van de maand het verschuldigde bedrag over,
nu kreeg ik geen verzoek tot betaling maar een herinnering, met het verzoek om het verschuldigde bedrag over te maken voor de 12 maart.
Nou ik had het bedrag al overgemaakt dus geen probleem, krijg ik gister weer een herinnering van de zelfde rekening, en nu het leuke, met €40 onkosten, en gedateerd 28 maart 2013, met een uiterste betalingstermijn van 31-maart 2013.
Vooruitziende blik ?
Nou ik wacht lekker af en ben benieuwd hoe ze dit verklaren.
Ik heb heel mijn leven nog nooit een bedrijf gezien die er administratief zo`n chaos van heeft.
Ben al 6 jaar klant van oxxio,voor de levering van zowel elektra als gas.
Daar is al iets vreemd, 2 klantnummers, vraag reeds meerdere keren gesteld aan de klantenservice maar niemand kan me vertellen hoe dit kan. Maar verder geeft dit geen problemen.
De levering van elektra gaat sinds 6 jaar zonder problemen, grote pluim hiervoor.
Nou dan de levering van gas, zal het kort houden, ze trekken de voorschot op willekeurige datum van de maand van mijn rekening af.
Soms de ene maand de 27, de maand daarop op de 7 de.
Hierdoor werd een betaling geweigerd door de bank en was ik binnen de kortste keren mijn overzicht kwijt.
Aangegeven bij oxxio, het zou aangepast worden, niet dus.
Heb de bank dus maar opdracht gegeven om geen automatische betalingen meer toe te staan en maak nu automatisch het bedrag zelf over, elke maand op de 28, loopt prima.
Krijg trouw elke maand een verzoek tot betaling van oxxio, maar deze is dan reeds overgemaakt.
Vorig jaar waren ze een bedrag kwijt van mijn betaling, gelijk de deurwaarder inschakelen natuurlijk.
Nou naar veel gebel en email verkeer en aangetekende stukken bleek toch dat de fout bij hun zelf lag.
Aangekaart en ze konden er helaas niks aan doen, klein foutje.
Omdat ik veel kosten heb moeten maken,(zelfs dag vrij genomen) deze geprobeerd te declareren.
Mail gestuurd maar geen reactie, na een maand gedreigd met deurwaarder en toch een vergoeding gekregen.
September 2012 ongeveer weer het zelfde, weinig moeite in gestoken en het middels een telefoontje duidelijk gemaakt dat ik klaar was met oxxio gas. toen werd ik gepaaid met een bespaar pakket.
De klapper die heb ik nu hier liggen, zoals ik al schreef maak ik de 28 van de maand het verschuldigde bedrag over,
nu kreeg ik geen verzoek tot betaling maar een herinnering, met het verzoek om het verschuldigde bedrag over te maken voor de 12 maart.
Nou ik had het bedrag al overgemaakt dus geen probleem, krijg ik gister weer een herinnering van de zelfde rekening, en nu het leuke, met €40 onkosten, en gedateerd 28 maart 2013, met een uiterste betalingstermijn van 31-maart 2013.
Vooruitziende blik ?
Nou ik wacht lekker af en ben benieuwd hoe ze dit verklaren.