Speedtouch 330 asdl modem snel defect
Geplaatst: 12 jan 2004 22:24
Thomson Speedtouch modem 330 naar minder dan een jaar al defect.
Na enkele maanden met een wegvallende internetverbinding te maken te hebben.
Zijn we erachter gekomen dat het probleem in het modem zit.
Het modem verbreekt de verbinding met het internet en ASDL ledje gaat knipperen.
Na de computer opnieuw op te starten lukt het weer even daarna valt de verbinding weer weg.
We dachten namelijk eerst dat het probleem zich in de software bevond.
Na eindelijk het telefoonnummer 0900-8085 bereikt te hebben en gevraagd te hebben of ik het modem terug voor reparatie mocht sturen kreeg ik als antwoord dat ik maar een nieuw modem moest kopen , omdat het modem al een jaar oud was.
En dat electronika altijd stuk kan gaan.
Ik ben het hier niet mee eens omdat ik vind dat een modem een langere levensduur moet hebben als een jaar.
Temeer omdat het probleem zich al binnen de garantietermijn zich voordeed.
Maar nog niet direct duidelijk was dat het probleem zich in het modem bevond.
Na een klacht naar de kpn te hebben gestuurd kreeg ik dit als antwoord.
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De garantie op modems is standaard 1 jaar. Hier kunnen geen uitzonderingen op gemaakt worden.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Janko Capel
KPN
Ik vind dit geen service men wou het modem nog niet repareren.
OPROEP hebben meer mensen last van dit probleem (modem uitvalt) en wisten niet direct waar het aan lag.
Na enkele maanden met een wegvallende internetverbinding te maken te hebben.
Zijn we erachter gekomen dat het probleem in het modem zit.
Het modem verbreekt de verbinding met het internet en ASDL ledje gaat knipperen.
Na de computer opnieuw op te starten lukt het weer even daarna valt de verbinding weer weg.
We dachten namelijk eerst dat het probleem zich in de software bevond.
Na eindelijk het telefoonnummer 0900-8085 bereikt te hebben en gevraagd te hebben of ik het modem terug voor reparatie mocht sturen kreeg ik als antwoord dat ik maar een nieuw modem moest kopen , omdat het modem al een jaar oud was.
En dat electronika altijd stuk kan gaan.
Ik ben het hier niet mee eens omdat ik vind dat een modem een langere levensduur moet hebben als een jaar.
Temeer omdat het probleem zich al binnen de garantietermijn zich voordeed.
Maar nog niet direct duidelijk was dat het probleem zich in het modem bevond.
Na een klacht naar de kpn te hebben gestuurd kreeg ik dit als antwoord.
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De garantie op modems is standaard 1 jaar. Hier kunnen geen uitzonderingen op gemaakt worden.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Janko Capel
KPN
Ik vind dit geen service men wou het modem nog niet repareren.
OPROEP hebben meer mensen last van dit probleem (modem uitvalt) en wisten niet direct waar het aan lag.