Pagina 1 van 1

Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven

Geplaatst: 05 mar 2013 20:40
door Tokkie2
Ik heb een abonnement van 5 maanden afgesloten 6 maanden geleden, actie via internet en advertenties.

Met Pathé gebeld en een zeer onvriendelijke dame stond mij te woord en onderbrak steeds mijn verhaal. Volgens haar stond mijn bankrekeningnummer niet in de computer, maar wordt er wel iedere maand geïncasseerd op dit bankrekeningnummer."Het staat toch echt niet in", was haar snerpende antwoord.

Via de mail krijg ik standaard antwoorden:
Bedankt voor je e-mail.


Bij deze actie krijg je de 5e maand gratis. Het is belangrijk om te weten dat het abonnementsgeld de 5e maand ook eerst van je rekening zal worden afgeschreven waarna dit bedrag vervolgens medio maart wordt teruggestort.


Als je nog vragen hebt kun je telefonisch contact opnemen met ons op telefoonnummer 0900 - 7284365. Onze klantenservice is tot je beschikking op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.


Met vriendelijke groet,



Klantenservice Pathé Unlimited


Als ik hier dan weer op reageer, dan krijg ik wéér dit bericht, ik wordt er een beetje moedeloos van, heb het gevoel geen kant meer op te kunnen dan dat het komende maand weer wordt afgeschreven. Radar: Help!?

Re: Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven

Geplaatst: 06 mar 2013 08:24
door Frantic2
dan gewoon je bank bellen en het bedrag storneren....

Re: Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven

Geplaatst: 06 mar 2013 10:35
door GJvdZ
Hoezo bellen? Dan kan toch gewoon via internetbankieren?

Re: Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven

Geplaatst: 06 mar 2013 11:20
door Jantje7
Zo te lezen wordt de laatste incasso vanzelf half maart terug gestort. Vandaar dat je bankrekening niet meer voorkomt. Je het abonnement is afgelopen.

Jantje