Wij hebben een badkamerkraan, waarbij de thermostaat kapot is gegaan. Het valt nog binnen de garantieperiode. De desbetreffende zaak heeft een nieuw thermostaat besteld. Deze is echter met geen mogelijkheid te vervangen. Men geeft aan, dat er binnen de garantie de onderdelen of kraan vervangen moeten worden, maar dat hier NIET de monteringskosten bij komen, dat is voor eigen kosten!
Klopt dit? Wij vinden het een erg slechte service! Graag jullie reactie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie, monteringskosten?
Re: Garantie, monteringskosten?
Waar is die kraan gekocht en wie heeft hem gemonteerd?
Re: Garantie, monteringskosten?
Hebben we het over garantie of non-conformiteit?
Re: Garantie, monteringskosten?
als jij je complete kraan bij hun aflevert, zullen ze deze kraan gewoon moeten repareren. Het alleen aanleveren van een nieuw onderdeel is niet genoeg. je kan niet van hun eisen dat ze de kraan bij jou thuis komen vervangen. Dat zou alleen het geval zijn als de thermostaatkraan gekocht is bij een compleet geleverde en geïnstalleerde badkamer.. dus als de winkel waar je hem gekocht hebt, de kraan ook heeft gemonteerd.