T-Mobile Online - Niet instaat verbinding te herstellen
Geplaatst: 08 mar 2013 22:30
Wij hebben een T-Mobile Online flut abonnement voor internet. We hebben al eerder willen overstappen, of ons abbo willen upgraden, maar dit was niet mogelijk.
Ook aan het begin van het contract waren er al problemen. De eerste week hebben we geen internet gehad, omdat een jongeman aan de telefoon ons verkeerd heeft uitgelegd hoe alles in elkaar gezet moet worden. Maar goed, dat terzijde uiteindelijk werkte internet wel gewoon.
Vrijdag 22 februari is bij ons internet uit gevallen zonder enige reden. 's ochtends deed deze het, 's avonds was er niks meer van over. Ik heb gelijk met de helpdesk gebeld, samen met deze hebben we meerdere keren de modem gereset zonder resultaat. De man kon niks voor me doen, maar hij zou een melding maken en maandag zouden we een telefoontje terug krijgen.
Maandag was verstreken en we hadden nog steeds geen internet, en ook geen telefoontje gehad. Dus dinsdag besloot ik zelf te bellen. Wat bleek? Ze wisten nog steeds niet wat er aan de hand was, maar er was wederom een melding gemaakt en het zou doorgegeven worden aan het bedrijf dat mijn postcodegebied beheerde. En wederom werd er belooft dat we gebeld zouden worden de volgende dag.
Eind woensdag waren we nog steeds niet gebeld. Op dit moment heb ik al veel bestanden voor mijn studie niet kunnen downloaden en heeft mijn vriend enkele online werkzaamheden voor zijn werk niet kunnen doen. Dus woensdag besloot ik hen weer te bellen. Ze waren in de wijkcentrale geweest maar daar was niets te zien. Verder geen contact meer gehad.
Donderdag nogsteeds geen nieuws. Dus ik bel wederom met Online, maar nogsteeds konden ze niks goed beloven. Maar ik heb gelukkig wel veel sorry's gehad, maar hier heb ik natuurlijk niets aan. Door Baas BV zou ik gebeld worden voor een afspraak dat een monteur bij ons thuis langs kon komen. Prima. Echter bij ons thuis was niks mis, want mijn schoonvader die kabelmonteur is heeft alle kabels in huis gecheckt en hier was niks op aan te merken.
Baas BV belde, en dinsdag ochtend 5 maart tussen 8.00 en 10.00 zou een monteur langs komen. Ik ben netjes optijd opgestaan en zat om 8.00 vol afwachting te wachten. Om 8.30 kreeg ik een telefoontje van de betreffende monteur en die was nu bij de wijkcentrale. Bleek dat er dus toch iets niet klopte bij de wijkcentrale, want de poort die was defect. Dit kon hij niet repareren want dat moest in samenwerking met Online, dus wanneer dit opgelost zou zijn dat wist niemand.
Op dit punt ben ik er goed klaar mee. Het kost ze twee keer om achter een fout in de centrale te komen. Ze kunnen me geen tussentijdse oplossing bieden. En inmiddels loop ik een week achter met mijn studie, en heeft mijn vriend waarschuwingen gehad op zijn werk.
Later die dinsdag wordt ik gebeld door iemand, of die bij Baas BV hoorde of bij Online dat is mij de vraag, beiden ontkennen gebeld te hebben, en de dame die ik aan de telefoon had melde geen bedrijf. Ze had te vertellen dat vrijdag aanstaande de internet verbinding herstelt zou worden en dat de poort vervangen zou worden op diezelfde dag. Mocht dit niet gebeuren, of mochten er veranderingen zijn, dan zou ik uiteraard een belletje krijgen.
Vrijdag ochtend, inmiddels alweer 8 maart 2013, 2 weken na de uitval van het internet, voelen we ons al achterdochtig. We hebben er geen goed gevoel over, dus we besluiten wederom Online te bellen over de stand van zaken. Dan gebeurt het volgende:
- Telefoontje 1: Ik leg mijn verhaal uit, leg nadruk op de urgentie van het probleem, etc. etc. Dan verteld de jongeman dat de vervanging helemaal niet gepland staat voor 8 maart maar voor 11 maart, volgende week maandag. Dit gaat er bij mij niet in en ik zeg, misschien met stemverheffing, dat dit niet gaat gebeuren maar dat het vandaag gaat gebeuren. Ik word opgehangen
- Telefoontje 2: Ik kom net door het keuzemenu en wordt gelijk opgehangen
- Telefoontje 3: ik krijg een andere jongeman aan de telefoon. Vertel wederom het verhaal, vertel dat ik absoluut niet kan wachten tot 11 maart, en het enige wat ik krijg is een excuses, dat ze er een melding van maken en dat ze er urgentie bij zetten, meer kan hij uiteraard niet doen. En wederom werd ik midden in het telefoongesprek opgehangen.
Dit was vandaag en ik ben er nu goed klaar mee. Ik kan helemaal niks meer, ik heb in totaal al 63 belminuten met online gemaakt, €15,00 aan internet kosten voor mijn telefoon uit gebrek, en ondertussen ben ik nog geen stap dichter bij internet.
Telkens worden er dingen beloofd, en gezegd, die niet waar blijken te zijn. Ik word aan het lijntje gehouden, en word grof gezegd gewoon genaaid.
Ik heb al eerder mijn abbonement willen beeindigen, heb dit ook in een telefoongesprek genoemd, maar dit was niet mogelijk want ik heb een 2-jarig contract waarvan 1 jaar verplicht.
Maar Online houdt zich niet aan de afspraken, en het loopt niet netjes. Ik ben er klaar mee, ik wil niet verder met Online.
Heeft iemand tips over welke stappen ik kan ondernemen?
Ook aan het begin van het contract waren er al problemen. De eerste week hebben we geen internet gehad, omdat een jongeman aan de telefoon ons verkeerd heeft uitgelegd hoe alles in elkaar gezet moet worden. Maar goed, dat terzijde uiteindelijk werkte internet wel gewoon.
Vrijdag 22 februari is bij ons internet uit gevallen zonder enige reden. 's ochtends deed deze het, 's avonds was er niks meer van over. Ik heb gelijk met de helpdesk gebeld, samen met deze hebben we meerdere keren de modem gereset zonder resultaat. De man kon niks voor me doen, maar hij zou een melding maken en maandag zouden we een telefoontje terug krijgen.
Maandag was verstreken en we hadden nog steeds geen internet, en ook geen telefoontje gehad. Dus dinsdag besloot ik zelf te bellen. Wat bleek? Ze wisten nog steeds niet wat er aan de hand was, maar er was wederom een melding gemaakt en het zou doorgegeven worden aan het bedrijf dat mijn postcodegebied beheerde. En wederom werd er belooft dat we gebeld zouden worden de volgende dag.
Eind woensdag waren we nog steeds niet gebeld. Op dit moment heb ik al veel bestanden voor mijn studie niet kunnen downloaden en heeft mijn vriend enkele online werkzaamheden voor zijn werk niet kunnen doen. Dus woensdag besloot ik hen weer te bellen. Ze waren in de wijkcentrale geweest maar daar was niets te zien. Verder geen contact meer gehad.
Donderdag nogsteeds geen nieuws. Dus ik bel wederom met Online, maar nogsteeds konden ze niks goed beloven. Maar ik heb gelukkig wel veel sorry's gehad, maar hier heb ik natuurlijk niets aan. Door Baas BV zou ik gebeld worden voor een afspraak dat een monteur bij ons thuis langs kon komen. Prima. Echter bij ons thuis was niks mis, want mijn schoonvader die kabelmonteur is heeft alle kabels in huis gecheckt en hier was niks op aan te merken.
Baas BV belde, en dinsdag ochtend 5 maart tussen 8.00 en 10.00 zou een monteur langs komen. Ik ben netjes optijd opgestaan en zat om 8.00 vol afwachting te wachten. Om 8.30 kreeg ik een telefoontje van de betreffende monteur en die was nu bij de wijkcentrale. Bleek dat er dus toch iets niet klopte bij de wijkcentrale, want de poort die was defect. Dit kon hij niet repareren want dat moest in samenwerking met Online, dus wanneer dit opgelost zou zijn dat wist niemand.
Op dit punt ben ik er goed klaar mee. Het kost ze twee keer om achter een fout in de centrale te komen. Ze kunnen me geen tussentijdse oplossing bieden. En inmiddels loop ik een week achter met mijn studie, en heeft mijn vriend waarschuwingen gehad op zijn werk.
Later die dinsdag wordt ik gebeld door iemand, of die bij Baas BV hoorde of bij Online dat is mij de vraag, beiden ontkennen gebeld te hebben, en de dame die ik aan de telefoon had melde geen bedrijf. Ze had te vertellen dat vrijdag aanstaande de internet verbinding herstelt zou worden en dat de poort vervangen zou worden op diezelfde dag. Mocht dit niet gebeuren, of mochten er veranderingen zijn, dan zou ik uiteraard een belletje krijgen.
Vrijdag ochtend, inmiddels alweer 8 maart 2013, 2 weken na de uitval van het internet, voelen we ons al achterdochtig. We hebben er geen goed gevoel over, dus we besluiten wederom Online te bellen over de stand van zaken. Dan gebeurt het volgende:
- Telefoontje 1: Ik leg mijn verhaal uit, leg nadruk op de urgentie van het probleem, etc. etc. Dan verteld de jongeman dat de vervanging helemaal niet gepland staat voor 8 maart maar voor 11 maart, volgende week maandag. Dit gaat er bij mij niet in en ik zeg, misschien met stemverheffing, dat dit niet gaat gebeuren maar dat het vandaag gaat gebeuren. Ik word opgehangen
- Telefoontje 2: Ik kom net door het keuzemenu en wordt gelijk opgehangen
- Telefoontje 3: ik krijg een andere jongeman aan de telefoon. Vertel wederom het verhaal, vertel dat ik absoluut niet kan wachten tot 11 maart, en het enige wat ik krijg is een excuses, dat ze er een melding van maken en dat ze er urgentie bij zetten, meer kan hij uiteraard niet doen. En wederom werd ik midden in het telefoongesprek opgehangen.
Dit was vandaag en ik ben er nu goed klaar mee. Ik kan helemaal niks meer, ik heb in totaal al 63 belminuten met online gemaakt, €15,00 aan internet kosten voor mijn telefoon uit gebrek, en ondertussen ben ik nog geen stap dichter bij internet.
Telkens worden er dingen beloofd, en gezegd, die niet waar blijken te zijn. Ik word aan het lijntje gehouden, en word grof gezegd gewoon genaaid.
Ik heb al eerder mijn abbonement willen beeindigen, heb dit ook in een telefoongesprek genoemd, maar dit was niet mogelijk want ik heb een 2-jarig contract waarvan 1 jaar verplicht.
Maar Online houdt zich niet aan de afspraken, en het loopt niet netjes. Ik ben er klaar mee, ik wil niet verder met Online.
Heeft iemand tips over welke stappen ik kan ondernemen?