Philips/E-care
Geplaatst: 11 mar 2013 10:36
Goedemorgen,
ik heb een halfjaar geleden online een stofzuiger gekocht. Deze ging begin januari kapot, ik kon de stofzuiger opsturen met DHL en de stofzuiger zou binnen drie weken gerepareerd worden. De status op de website van Ecare was: Verzonden naar Service Provider voor reparatie, dus ik ging er vanuit dat alles goed was gegaan.
Na 5 weken bel ik Ecare om te vragen hoe het met mijn stofzuiger staat en zegt de medewerkster dat de stofzuiger nooit is aangekomen en dat ik maar contact moet opnemen met DHL.
DHL voor 80 cent per minuut gebeld en ze hebben hem gewoon op 16 januari afgeleverd.
Wederom Ecare gebeld en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld, na een halve week gewacht te hebben op een telefoontje zelf maar weer gebeld: "ik zie geen aantekening van die toezegging.."
Ik zou wederom binnen 48 uur worden teruggebeld, in plaats daarvan krijg ik een email dat ze het gaan uitzoeken.
Nu, ruim twee maanden later, heb ik nog steeds geen reactie van Ecare over hoe het met mijn stofzuiger staat.
Iemand enig idee wat ik kan ondernemen?
Ik ben in staat om ze weer op te bellen en ze een scheldkoor te geven maar dat helpt helaas weinig..
Mvg.
ik heb een halfjaar geleden online een stofzuiger gekocht. Deze ging begin januari kapot, ik kon de stofzuiger opsturen met DHL en de stofzuiger zou binnen drie weken gerepareerd worden. De status op de website van Ecare was: Verzonden naar Service Provider voor reparatie, dus ik ging er vanuit dat alles goed was gegaan.
Na 5 weken bel ik Ecare om te vragen hoe het met mijn stofzuiger staat en zegt de medewerkster dat de stofzuiger nooit is aangekomen en dat ik maar contact moet opnemen met DHL.
DHL voor 80 cent per minuut gebeld en ze hebben hem gewoon op 16 januari afgeleverd.
Wederom Ecare gebeld en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld, na een halve week gewacht te hebben op een telefoontje zelf maar weer gebeld: "ik zie geen aantekening van die toezegging.."
Ik zou wederom binnen 48 uur worden teruggebeld, in plaats daarvan krijg ik een email dat ze het gaan uitzoeken.
Nu, ruim twee maanden later, heb ik nog steeds geen reactie van Ecare over hoe het met mijn stofzuiger staat.
Iemand enig idee wat ik kan ondernemen?
Ik ben in staat om ze weer op te bellen en ze een scheldkoor te geven maar dat helpt helaas weinig..
Mvg.