LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klachten afhandeling=regelrechte belediging van klant

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Skipper56

Ziggo klachten afhandeling=regelrechte belediging van klant

Ongelezen bericht door Skipper56 »

Ik heb in november 2012 bij Ziggo een 2e lijn genomen en Volop Bellen Altijd aangezet. Blijkt bij bevestiging dat het Volop Bellen alleen bij de 2e lijn aanstond. Gebeld met klantenservice en krijg te horen dat je voor elke lijn apart die extra dienst moet aanzetten. Ik heb op de website nog eens goed gekeken en gezocht, maar kan nergens vinden dat je het apart voor iedere lijn moet aanzetten én dus betalen. Zelfs in de algemene voorwaarden staat dat nergens. Sterker nog daar staat je betaald of de gesprekskosten of een vast bedrag per abonnement. En ik heb 2 extra diensten aan mijn abonnement toegevoegd. Ik ben van mening dat de dienst Volop Bellen Altijd voor het hele abonnement geldt dus beide lijnen én dat voor één bedrag. Zo doet KPN (was tot november mijn vaste lijn telecom provider) het al jaren.
Na diverse telefoontjes en emails met klantenservice kwam ik geen stap verder. Begin december 2012 heb ik een uitgebreide brief met al mijn argumenten gestuurd naar Ziggo in Utrecht. Nooit wat op gehoord. Begin februari 2013 nogmaals de brief gestuurd. Word ik gebeld en weer krijg ik dezelfde behandeling als klantenservice hanteert, nl het is zo. Er wordt niet op mijn argumenten in gegaan. Ik heb sterk het vermoedden dat er gewoon een klantenservice medewerker belde. Ik eiste een schriftelijk antwoord op mijn uitgebreide brief, maar dat deden ze niet want er wordt gebeld. Na lang aandringen heb ik een briefje gekregen met daarin het standaard antwoord het is voor iedere lijn afzonderlijk en op mijn argumenten in de brief wordt niet ingegaan.
Deze manier van klachten afhandeling door Ziggo is een zware belediging van een jarenlange trouwe klant. Kennelijk is er geen enkele mogelijkheid om in het back office terecht te komen, waar iemand echt serieus naar je klacht kijkt en je argumenten ook serieus neemt.
DUS BESPAAR JE DE MOEITE OM EEN BRIEF TE SCHRIJVEN, JE WORDT NIET SERIEUS BEHANDELD DOOR DE KLACHTEN AFHANDELING AFDELING VAN ZIGGO IN UTRECHT.
Laatst gewijzigd door Skipper56 op 11 mar 2013 16:07, 4 keer totaal gewijzigd.

Skipper56

Re: Ziggo klachten afhandeling=regelrechte belediging van klant

@vogels: bedankt voor je "waardevolle" bijdrage. Thread aangepast.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Genoeg ziggo klanten hier, dus er zal nog wel iets nuttigs komen ,hoop ik voor je.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Wat is nou precies het probleem als ik vragen mag? Je hebt toch antwoord, namelijk dat je dit voor elke lijn apart aan moet laten zetten?

ciske

sjohie schreef:Wat is nou precies het probleem als ik vragen mag? Je hebt toch antwoord, namelijk dat je dit voor elke lijn apart aan moet laten zetten?
Ik heb op de website nog eens goed gekeken en gezocht, maar kan nergens vinden dat je het apart voor iedere lijn moet aanzetten
TS kan het niet vinden sjohie

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ciske schreef:
sjohie schreef:Wat is nou precies het probleem als ik vragen mag? Je hebt toch antwoord, namelijk dat je dit voor elke lijn apart aan moet laten zetten?
Ik heb op de website nog eens goed gekeken en gezocht, maar kan nergens vinden dat je het apart voor iedere lijn moet aanzetten
TS kan het niet vinden sjohie
Maar hij wéét het inmiddels wel, vandaar dat ik de klacht niet helemaal snap. Is dat dan dat dit niet helemaal helder op de site van Ziggo staat?

Skipper56

Ik heb mijn klacht/draad aangepast. Kennelijk ben ik niet duidelijk genoeg.
Laatst gewijzigd door Skipper56 op 11 mar 2013 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Ik vind het vrij logisch dat je het per lijn aan moet geven als je een extra pakket wil. Dat vind ik een betere service dan KPN levert die dan maar gelijk voor jou bepaald dat het voor twee lijnen is.

Zware belediging van een jarenlange trouwe klant vind ik ook volkomen overdreven. Je hebt pas sinds kort telefonie van Ziggo.

Skipper56

@ Rim69:

Je vergeet dat je bij KPN één bedrag betaald (zonder uitsluitingen dus ook mobiel) en bij Ziggo 2 keer het bedrag met allerlei uitsluitingen. Overstap gemaakt omdat ik van ISDN 2 afwilde zonder extra afsluitkosten.
Heb al jaren internet (vrijwel van het begin dat Multikabel het aanbood) en ook al jaren telefonie. De 2e lijn is pas recent.

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Skipper56 schreef:@ Rim69:

Je vergeet dat je bij KPN één bedrag betaald (zonder uitsluitingen dus ook mobiel) en bij Ziggo 2 keer het bedrag met allerlei uitsluitingen. Overstap gemaakt omdat ik van ISDN 2 afwilde zonder extra afsluitkosten.
Heb al jaren internet (vrijwel van het begin dat Multikabel het aanbood) en ook al jaren telefonie. De 2e lijn is pas recent.
Je zit toch niet bij KPN.

ciske

Skipper56 schreef:

Helaas is het bij elke provider anders. :wink:

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Snap niet zo goed waarom je met 2 lijnen onbeperkt zou willen bellen.

Gesloten