LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis probeer abonnement opzeggen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
alturap207

gratis probeer abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door alturap207 »

Op 9 januari 2013 een gratis probeer abonnement HBO aangeboden gekregen van de kpn., Moest het na 2 maanden opzeggen, dus dat is dan volgens mij voor 9 maart 2013, heb ik gedaan op 6 maart 2013, maar nee hoor te laat want de maand februari heeft maar 28 dagen dus wordt de opzegdatum vervroegd. Moet dus nog 1 dag betalen. Zie ik dit nu verkeerd, of is de kpn vreemd bezig.

Jolijn

Re: gratis probeer abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik vind dat KPN vreemd bezig is.
Maar is 1 dag nog betalen zo erg dan?

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Was die opzegtermijn 2 maanden of 60 dagen?

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

alturap207 schreef:Op 9 januari 2013 een gratis probeer abonnement HBO aangeboden gekregen van de kpn., Moest het na 2 maanden opzeggen, dus dat is dan volgens mij voor 9 maart 2013, heb ik gedaan op 6 maart 2013, maar nee hoor te laat want de maand februari heeft maar 28 dagen dus wordt de opzegdatum vervroegd. Moet dus nog 1 dag betalen. Zie ik dit nu verkeerd, of is de kpn vreemd bezig.
als er staat 2 maanden moet je met kalendermaanden rekenen
dat wil zeggen opzeggen uiterlijk 9 maart
als er staat 60 dagen wordt het uiterlijk 10 maart (31 januari en 2 dagen minder in februari)
misschien de KPN vragen of ze hun rekenmachine nog een keer erbij willen pakken en vragen om uit te leggen hoe hun berekening er uit ziet?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dit zegt KPN nav de vraag: (Probeer het HBO Pakket nu 2 maanden gratis Is 2 maanden bij u 2 maanden, ongeacht of die twee maanden 30,31,28 of 29 dagen hebben?)

Geachte mevrouw XXX,

Naar aanleiding van uw vraag kan ik u als volgt informeren:

Het maakt niet uit hoeveel dagen de maand heeft. Als u iets krijgt op 15 maart zal op 14 mei de gratis periode stoppen.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

XXX de YYY

KPN

grun

Ongelezen bericht door grun »

alturap207 schreef:Op 9 januari 2013 een gratis probeer abonnement HBO aangeboden gekregen van de kpn., Moest het na 2 maanden opzeggen, dus dat is dan volgens mij voor 9 maart 2013, heb ik gedaan op 6 maart 2013, maar nee hoor te laat want de maand februari heeft maar 28 dagen dus wordt de opzegdatum vervroegd. Moet dus nog 1 dag betalen. Zie ik dit nu verkeerd, of is de kpn vreemd bezig.
Volgens Consuwijzer (zie link hieronder) hoef je proefabonnementen helemaal niet op te zeggen want die mogen niet stilzwijgend overgaan in een vast abonnement. Het proefabonnement eindigt na de afgesproken periode, ook als je niks doet.

http://www.consuwijzer.nl/thema/abonnem ... verlenging (naar bijna onderaan scrollen).

Gesloten