Hollandsnieuwe: klacht dubbele incasso
Geplaatst: 12 mar 2013 08:58
Positief dat Hollandsnieuwe klachten op dit forum oplost! Laat ik het dan hier proberen!
Ik ben tevreden over het abonnement: bellen, sms, internet en opwaarderen via sms en internetbankieren werkt allen prima. Alleen administratief ben ik erg teleurgesteld.
Bij Hollandsnieuwe heb ik een 1-jarig 275 min/SMS/MB abonnement (€ 8,50/maand). Ik wilde ook gebruik maken van het actietarief van € 5 voor 500 MB internetbundel per maand in plaats van € 10. Dit is niet goed doorgevoerd. Het antwoord van de klantenservice is dat ik online op internet zelf iets gewijzigd heb waardoor ik deze actiebundel nu niet heb. Ondertussen heb ik mij daar maar bij neergelegd.
Enfin, nadat de simkaart van Hollandsnieuwe netjes afgeleverd was, heb ik nog een aantal weken van een andere provider gebruik gemaakt totdat mijn 06 nummer overgenomen zou worden. Helaas was ik in die weken het simkaartje van Hollandsnieuwe kwijtgeraakt en heb dus een nieuwe simkaart aangevraagd bij Hollandsnieuwe. De nieuwe simkaart werd snel bezorgd, zodat ik van Hollandsnieuwe gebruik kon maken.
Helaas werd er vanaf die tijd ineens € 8,50 en 13,50 van mijn rekening als abonnement afgeschreven terwijl ik maar 1 abonnement heb. Nu kunnen foutjes altijd gemaakt worden dus ik ging er vanuit dat dit kleine foutje snel opgelost kon worden.
De eerste antwoordmail van de klantenservice was een standaard mail. Na enige tijd geen reactie te hebben ontvangen heb ik maar eens gevraagd naar de stand van zaken, waarop geantwoord werd dat de vraag doorgestuurd was naar de desbetreffende afdeling en dat er spoed achter gezet zou worden. Ik zou zo snel mogelijk terug gebeld/gemaild worden. Na nog enige tijd toch maar aangegeven dat ik de afhandeling wat lang vond duren en gevraagd naar de reden hiervan en wanneer ik reactie zou kunnen verwachten. Antwoord hierop was dat er nog geen uitsluitsel geven kon worden omdat de desbetreffende afdeling mijn probleem nog steeds in behandeling heeft. Er werd gevraagd of ik nog even geduld had......tja...wat is geduld?
Afgelopen week was er weer € 13,50 te veel geïncasseerd. Ik heb nu diverse keren contact gezocht met Hollandsnieuwe en heb niet een bevredigend antwoord gehad en tot op heden is er niets opgelost.
Storneren van teveel geïncasseerd geld blijkt helaas niet mogelijk omdat ADYEN, die de bedragen voor Hollandsnieuwe incasseert, dit met een eenmalige machtiging doet en niet met een automatische incasso. Ik heb voor mijzelf besloten als er deze maand geen oplossing is, ik AYDEN blokker, maar hopelijk hoeft het niet zover te komen.
Ik ben benieuwd.....
Ik ben tevreden over het abonnement: bellen, sms, internet en opwaarderen via sms en internetbankieren werkt allen prima. Alleen administratief ben ik erg teleurgesteld.
Bij Hollandsnieuwe heb ik een 1-jarig 275 min/SMS/MB abonnement (€ 8,50/maand). Ik wilde ook gebruik maken van het actietarief van € 5 voor 500 MB internetbundel per maand in plaats van € 10. Dit is niet goed doorgevoerd. Het antwoord van de klantenservice is dat ik online op internet zelf iets gewijzigd heb waardoor ik deze actiebundel nu niet heb. Ondertussen heb ik mij daar maar bij neergelegd.
Enfin, nadat de simkaart van Hollandsnieuwe netjes afgeleverd was, heb ik nog een aantal weken van een andere provider gebruik gemaakt totdat mijn 06 nummer overgenomen zou worden. Helaas was ik in die weken het simkaartje van Hollandsnieuwe kwijtgeraakt en heb dus een nieuwe simkaart aangevraagd bij Hollandsnieuwe. De nieuwe simkaart werd snel bezorgd, zodat ik van Hollandsnieuwe gebruik kon maken.
Helaas werd er vanaf die tijd ineens € 8,50 en 13,50 van mijn rekening als abonnement afgeschreven terwijl ik maar 1 abonnement heb. Nu kunnen foutjes altijd gemaakt worden dus ik ging er vanuit dat dit kleine foutje snel opgelost kon worden.
De eerste antwoordmail van de klantenservice was een standaard mail. Na enige tijd geen reactie te hebben ontvangen heb ik maar eens gevraagd naar de stand van zaken, waarop geantwoord werd dat de vraag doorgestuurd was naar de desbetreffende afdeling en dat er spoed achter gezet zou worden. Ik zou zo snel mogelijk terug gebeld/gemaild worden. Na nog enige tijd toch maar aangegeven dat ik de afhandeling wat lang vond duren en gevraagd naar de reden hiervan en wanneer ik reactie zou kunnen verwachten. Antwoord hierop was dat er nog geen uitsluitsel geven kon worden omdat de desbetreffende afdeling mijn probleem nog steeds in behandeling heeft. Er werd gevraagd of ik nog even geduld had......tja...wat is geduld?
Afgelopen week was er weer € 13,50 te veel geïncasseerd. Ik heb nu diverse keren contact gezocht met Hollandsnieuwe en heb niet een bevredigend antwoord gehad en tot op heden is er niets opgelost.
Storneren van teveel geïncasseerd geld blijkt helaas niet mogelijk omdat ADYEN, die de bedragen voor Hollandsnieuwe incasseert, dit met een eenmalige machtiging doet en niet met een automatische incasso. Ik heb voor mijzelf besloten als er deze maand geen oplossing is, ik AYDEN blokker, maar hopelijk hoeft het niet zover te komen.
Ik ben benieuwd.....