na, begin juni de kabel te hebben opgezegd, bij essent-kabelkom, ontving ik een brief van essent met de bevestiging hiervan, de maandelijkse bijdrage voor de kabel zou in mindering worden gebracht.
helaas, het werd juli, en ik betaalde nog steeds, na diverse keren bellen, in de wacht, verbroken verbindingen, kon ik eindelijk mijn verhaal kwijt, e.e.a. zou worden gecorrigeerd bij de volgende maandbetaling. augustus, jawel, wat ik al vermoede nog steeds betalen voor iets wat je niet meer hebt, wederom gebeld, in de wacht, verbroken verbinding......onbeschofte supertrut aan de telefoon, zou het wel even regelen.
september, de jaarafrekening + de maand september, geweldig!!!! nog steeds de kabelkom erbij, tevens een bijlage voor de nieuwe maandtermijnen, inclusief de kabel dus, maar weer even bellen, ''komt dik voor elkaar'', deelde men mede, ''betaald u nog maar niets anders word het hier zo'n rommeltje'' 1 week later, de herrinering, weer bellen, ''een vergissing'', ''de nieuwe nota komt'', maar hij kwam niet, alleen een aanmaning 10 euro erbij, ik kan nog wel even doorgaan, inmiddels is het zover dat ik alle nota's heb betaald aan essent, natuurlijk zonder het bedrag voor de kabelkom, wel heb ik inmiddels totaal 40 euro aan aanmaningskosten opgelegd gekregen, een essentjuf mailde mij dat de laatste termijn die ik betaald heb zou worden terug gestort, en een andere essent juf mailde mij 10 minuten later dat ik per direct 280 euro incl. aanmanings kosten moet betalen, anders zou afsluiting volgen, terwijl alles betaald en er 1 maal onterecht een aanmaning is ontvangen!!! heb ik straf gekregen of zo? of probeert deze ''truus'' wat bij te verdienen d.m.v. afpersing
ik hoop dat ze het doen dat afsluiten waar ze elke keer mee dreigen, heb ik nog een leuke rekening voor ze, trouwens kijk eens op de website van het ministerie van economische zaken, daar staat toch heel duidelijk, dat dit niet is toegestaan,
ach wat maak ik me druk ik lach me dood om die onnozele essent medewerkers
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jaarafrekening essent
Re: jaarafrekening essent
in september 2003 hebben we de jaarafrekening van essent ontvangen.
inc. cai. jammer maar we hebben helemaal gaat kabel, sterker de kabel is helemaal niet in huis aangesloten, en ligt nog opgerold onder het voetpad.
In eerste instantie hebben we overwogen om kabel te nemen, maar dit bleek wel erg moeizaam te gaan. Dus....... een schotelantenne aangeschaft.
na heel veel telefoontjes met de belofte terug gebeld te worden,we overigens niet gebeurde, zijn we nu zover dat ze dreigen ons af te sluiten.
Terwijl er steeds gezegd werd dat we niet moesten betalen, en wachten op een nieuwe afrekening.
gisteren 26 jan. 2004, hebben we weer contact gehad met essent en met de mededeling dat er inderdaad een fout was gemaakt , en er zou voor gezorgd worden, dat we niet zouden worden afgesloten,en widen het uitzoeken, en `s middags terugbellen. Wat dus ook weer niet gebeurde, tewijl ik er een afspraak bij de opticien er voor op heb gazegd.
Vandaag 27 jan. naar essent gebeld, om te vragen waarom ze niet teruggebeld hadden.
Dat wisten ze natuurlijk niet. maar zal uitgezocht worden, en ze zullen binnen een uur terug bellen, ben benieuwd,vraag WAT KUNNEN WIJ NOG DOEN????????
inc. cai. jammer maar we hebben helemaal gaat kabel, sterker de kabel is helemaal niet in huis aangesloten, en ligt nog opgerold onder het voetpad.
In eerste instantie hebben we overwogen om kabel te nemen, maar dit bleek wel erg moeizaam te gaan. Dus....... een schotelantenne aangeschaft.
na heel veel telefoontjes met de belofte terug gebeld te worden,we overigens niet gebeurde, zijn we nu zover dat ze dreigen ons af te sluiten.
Terwijl er steeds gezegd werd dat we niet moesten betalen, en wachten op een nieuwe afrekening.
gisteren 26 jan. 2004, hebben we weer contact gehad met essent en met de mededeling dat er inderdaad een fout was gemaakt , en er zou voor gezorgd worden, dat we niet zouden worden afgesloten,en widen het uitzoeken, en `s middags terugbellen. Wat dus ook weer niet gebeurde, tewijl ik er een afspraak bij de opticien er voor op heb gazegd.
Vandaag 27 jan. naar essent gebeld, om te vragen waarom ze niet teruggebeld hadden.
Dat wisten ze natuurlijk niet. maar zal uitgezocht worden, en ze zullen binnen een uur terug bellen, ben benieuwd,vraag WAT KUNNEN WIJ NOG DOEN????????
Re: jaarafrekening essent
Het is nu een uur later. Hebben ze teruggebeld?
Antwoord op je vraag wat je nog kunt doen; In ieder geval niet meer bellen met de klantenservice. Dat heeft geen enkel nut. Stuur een aangetekend schrijven naar het essent kantoor in de regio waar je woont. Adressen vind je op het forum van onderstaande site.
Succes.
http://www.geocities.com/essent_files/index.html
Antwoord op je vraag wat je nog kunt doen; In ieder geval niet meer bellen met de klantenservice. Dat heeft geen enkel nut. Stuur een aangetekend schrijven naar het essent kantoor in de regio waar je woont. Adressen vind je op het forum van onderstaande site.
Succes.
http://www.geocities.com/essent_files/index.html