Heb een vrijwel levenslange angst en paniekstoornis Obsessieve stoornis / PTST Ben nooit gediagnosticeerd tot 12 jaar geleden Ben toen op de seroxat gezet . En een wonder geschiedde Mijn angst was weg na het opbouwen tot 40 mg. De eerste jaren gaf ik niets om de bijwerkingen ( slaap -suf - obstipatie enz. ) Ik weet maar al te goed hoe gek ik aan het worden was . Maar na 12 jaar worden de bijwerkingen mij te mal. Ik ben naar een psychiater gegaan en we hebben afgesproken dat ik de paroxetine langzaam afbouw en de lexapro opbouw. Toch heb ik heel veel last van onttrekkingsverschijnselen ( denk ik ) Misselijk duizelig etc Nu is de vraag komt dit door de afbouw van de paroxetine of de opbouw van de lexapro Ik ben nu zo een drie maanden bezig en het lijkt erger te worden . Heb eerst 10 mg lexapro en 20 mg paroxetine genomen en sinds 11 jan. 20 mg lexapro en 10 mg paroxetine. Ik hou het allemaal best uit Leuk is anders Maar mijn paniekstoornis dreef mij tot echte waanzin dus.... Waar ik bang voor ben is dat het de lexapro is en dan kan ik straks weer helemaal overnieuw beginnen Mijn psych zegt dat hij voor 90 % zeker is dat het het afbouwen van de paroxetine is
Enige input is welkom
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Groetjes