Hollands Nieuwe
Geplaatst: 19 mar 2013 00:37
goedemorgen radar
mijn verhaal bestaat alleen maar uit problemen.
mijn abonnement is gestart op 8 mei 2012. daarnaast dacht van das mooi want ik ben 18 en nu dan 19 maar toen was ik 18 ik had een abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe. In mijn contract staat dat ik €21,50 moet betalen maar ik ben al bezig om knap telefonie te krijgen zins 26 maart 2012 zins dien ben ik dus al bezig om 500 MB internet te krijgen 275 bel/sms te krijgen en knap telefonie.
ik ben het spuug zat ik heb 1 maand niet betaald om dat ik heel ziek ben geweest en was vergeten om geld over te maken naar me gewone rekening, ik heb dat uitgelegd aan de provider maar ze konden geen compensatie maken want daar deden ze niet aan. toen zei ik van nou is goed maar dan wil ik een afkoop contract in dat afkoop contract stond dat ik nog even €190,- euro moest betalen maar er zit een maar achter.
mijn telefoon die er bij geleverd zat die was al na 2 weken kapot en moest hem opsturen en dat dus gedaan maar hij was niet aangekomen. uit die som die ze gemaakt hadden toen ik gebeld had viel het niet te repareren zeiden hun maar ik zei dat hij nooit is aangekomen en hun zeiden van wel.
ik heb dus een andere telefoon aangeschaft. ik ben dus al sinds 26 maart 2012 bezig om knap telefonie te krijgen ik ben het zat en wou vragen wat ik hier het beste mee kan doen.
met vriendelijke groet,
Bryan Ippen
mijn verhaal bestaat alleen maar uit problemen.
mijn abonnement is gestart op 8 mei 2012. daarnaast dacht van das mooi want ik ben 18 en nu dan 19 maar toen was ik 18 ik had een abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe. In mijn contract staat dat ik €21,50 moet betalen maar ik ben al bezig om knap telefonie te krijgen zins 26 maart 2012 zins dien ben ik dus al bezig om 500 MB internet te krijgen 275 bel/sms te krijgen en knap telefonie.
ik ben het spuug zat ik heb 1 maand niet betaald om dat ik heel ziek ben geweest en was vergeten om geld over te maken naar me gewone rekening, ik heb dat uitgelegd aan de provider maar ze konden geen compensatie maken want daar deden ze niet aan. toen zei ik van nou is goed maar dan wil ik een afkoop contract in dat afkoop contract stond dat ik nog even €190,- euro moest betalen maar er zit een maar achter.
mijn telefoon die er bij geleverd zat die was al na 2 weken kapot en moest hem opsturen en dat dus gedaan maar hij was niet aangekomen. uit die som die ze gemaakt hadden toen ik gebeld had viel het niet te repareren zeiden hun maar ik zei dat hij nooit is aangekomen en hun zeiden van wel.
ik heb dus een andere telefoon aangeschaft. ik ben dus al sinds 26 maart 2012 bezig om knap telefonie te krijgen ik ben het zat en wou vragen wat ik hier het beste mee kan doen.
met vriendelijke groet,
Bryan Ippen