Wat moet ik doen ik heb KPN verscheidene malen gemaild, ze reageren niet eens op de mail, maar ik krijg maar niet de unlock code van mijn oude nokia, minstens 4 jaar oud.
Ben ook al bij phone winkels geweest maar die mogen er niks aan doen.
Help want KPN is blijkbaar te lui om er iets aan te doen.
Ze hebben het geld al binnen dus waarom zouden ze ook he
Stuur KPN een brief waarin u ze sommeert binnen 2 weken de unlock code aan u te overhandigen. Zo niet dat zult u de code laten verwijderen op hun kosten.
Met oog op de telecommunicatiewet is KPN verplicht mee te werken aan het onverwijld verstrekken van die code. Na het 1e jaar zelfs zonder dat hieraan kosten verbonden zitten.
olaf79 schreef:Stuur KPN een brief waarin u ze sommeert binnen 2 weken de unlock code aan u te overhandigen. Zo niet dat zult u de code laten verwijderen op hun kosten.
Met oog op de telecommunicatiewet is KPN verplicht mee te werken aan het onverwijld verstrekken van die code. Na het 1e jaar zelfs zonder dat hieraan kosten verbonden zitten.
ik weet dat kpn na een jaar verplicht is je die code te geven daarom baal ik ook zo van ze.
Ze kunnen toch gewoon op mijn mail reageren, ik heb netjes de IMEI erbij gedaan!
olaf79 schreef:Stuur KPN een brief waarin u ze sommeert binnen 2 weken de unlock code aan u te overhandigen. Zo niet dat zult u de code laten verwijderen op hun kosten.
ik weet dat kpn na een jaar verplicht is je die code te geven daarom baal ik ook zo van ze.
Ze kunnen toch gewoon op mijn mail reageren, ik heb netjes de IMEI erbij gedaan!
Nee ze zijn op de dag van aankoop van het toestel al verplicht je een unlock code te geven. Daar mogen ze echter (administratie)kosten voor rekenen. Na 1 jaar worden die kosten echter geschrapt en moeten ze je die codes gratis geven. Doen ze dat niet dan zijn ze in overtreding. Je kunt eventueel (dreigen) een klacht in te zullen dien bij de OPTA
ijsvogel13 schreef:ik weet dat kpn na een jaar verplicht is je die code te geven daarom baal ik ook zo van ze. Ze kunnen toch gewoon op mijn mail reageren, ik heb netjes de IMEI erbij gedaan!
When confronted with pork, make gravvy. Oftewel, heft in eigen handen nemen, en met zo'n ding even bij een lokale telecom-shop binnen wandelen, is het zo geregeld.
Middenweg is dan eerst even een KPN winkel binnen lopen, en hopen dat je een medewerker treft die zijn eigen veters kan strikken, en je even helpt. Zoniet, alsnog naar de belturk.
ijsvogel13 schreef:ik weet dat kpn na een jaar verplicht is je die code te geven daarom baal ik ook zo van ze. Ze kunnen toch gewoon op mijn mail reageren, ik heb netjes de IMEI erbij gedaan!
site werkt niet
3x alles ingeveld maar word niet verzonden
Bij mij werkt hij wel alleen krijg ik geen code omdat hij niet geloct is.
Accepteer je de cookies wel? Probeer eens een andere internet browser die minder "beveiligd"is als internet explorer die is soms te veilig in standaard instelling.
Weet u zeker dat hij een lock heeft veel toestellen zijn de laatste jaren niet gelockt uitgezonderd prepaid.
En voor snel resultaat Phone shopje markt of Beverwijk.
Sommige Nokia's kun je niet met een code unlocken. Ik heb er zo eentje: de Nokia 100. Toen ik hiermee naar de allochtoon op de hoek van de straat wandelde om hem voor een tientje te laten unlocken, zei hij tot m'n verbazing dat dat bij dit model niet kon. Tenminste niet met een simpele code.
grun schreef:Sommige Nokia's kun je niet met een code unlocken. Ik heb er zo eentje: de Nokia 100. Toen ik hiermee naar de allochtoon op de hoek van de straat wandelde om hem voor een tientje te laten unlocken, zei hij tot m'n verbazing dat dat bij dit model niet kon. Tenminste niet met een simpele code.
Een toestel met een nieuwwaarde van 19,95 laat je toch niet unlocken voor 10 euro!
nevermind schreef:Een toestel met een nieuwwaarde van 19,95 laat je toch niet unlocken voor 10 euro!
Ik wel. De nieuwwaarde was trouwens maar 14 euro (aanbieding). Samen met dat tientje heb je een simlockvrij toestel voor 24 euro. Een nieuwe maar dan simlockvrij kost 25 euro. Scheelt een euro.
grun schreef:Sommige Nokia's kun je niet met een code unlocken. Ik heb er zo eentje: de Nokia 100. Toen ik hiermee naar de allochtoon op de hoek van de straat wandelde om hem voor een tientje te laten unlocken, zei hij tot m'n verbazing dat dat bij dit model niet kon. Tenminste niet met een simpele code.
nevermind schreef:Deze al geprobeerd? XXXX//unlock-nokia-100.blogspot.nl/
Nee, eerlijk gezegd ben ik altijd op m'n hoede voor dit soort sites. Je kunt daar iets downloaden, maar dan moet je je eerst registreren. Vermoedelijk met een echt email adres, waarop je dan een mailtje krijgt om te activeren. En daarna krijg je de rest van het jaar spam. Een virus of malware zou ook nog kunnen maar aangezien m'n browser in een sandbox draait kan dat geen kwaad.
De gsm kwam met een prepaid kaartje van Tele2. Die heb ik geactiveerd waarna de phone in de la ligt. Over een jaar haal ik hem daaruit en dan mag Tele2 me een code geven. Als ze dat kunnen.
Ik reageer op jouw bericht, dat het niet mogelijk is/was.
Dat je niets anders probeert, wil niet zeggen, dat het ook zo is.
Ik koop meestal een GSM om te gebruiken en niet om in de kast laten te liggen, maar iedereen heeft toch een ander idee.
De gsm kwam met een prepaid kaartje van Tele2. Die heb ik geactiveerd waarna de phone in de la ligt. Over een jaar haal ik hem daaruit en dan mag Tele2 me een code geven. Als ze dat kunnen.