Diefstal van Groupon?
Geplaatst: 26 mar 2013 11:56
Ik heb afgelopen zaterdag 4 groupons aangeschaft voor een wedstrijd FC Barcelona in Barcelona. Totale waarde euro 1.000,-. Deze groupons wil ik nu annuleren. Afgelopen zaterdag werd aangegeven dat ik maandag moest terugbellen.
Maandag gesproken met ene mevrouw Irion. Het systeem ligt eruit(?). Of ik dinsdag maar wil terugbellen. Uiteindelijk heb ik aangedrongen en is mij telefonisch aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar dat dit 4 tot 6 weken duurt. Een bevestiging heb ik niet. Het gaat hier om euro 1.000,-. Onacceptabel natuurlijk; Maar mevrouw Irion doet verder alsof zij het een en ander niet wil begrijpen en ik kom niet verder. Schandalig. Wordt ik nu bestolen?
Vandaag maar weer gebeld. Wederom een dame aan de lijn die geen enkele moeite doet zich in te leven in de situatie. Ik krijg van haar een bevestiging van de annulering per mail, echter zonder verdere gegevens en zonder bedrag van de annulering. Ik heb nu nog geen zekerheid dat de annulering mijn
4 vouchers betreft met een totale waarde van euro 1.000. Onbegrijpelijk dit. Daarnaast wel de opmerking in de mail dat de terugbetaling maar liefst 6 weken kan duren. 6 weken om een bedrag terug te storten?!? Onbegrijpelijk hoe niet klantvriendelijk een dergelijk bedrijf omgaat met haar klanten.
Maandag gesproken met ene mevrouw Irion. Het systeem ligt eruit(?). Of ik dinsdag maar wil terugbellen. Uiteindelijk heb ik aangedrongen en is mij telefonisch aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar dat dit 4 tot 6 weken duurt. Een bevestiging heb ik niet. Het gaat hier om euro 1.000,-. Onacceptabel natuurlijk; Maar mevrouw Irion doet verder alsof zij het een en ander niet wil begrijpen en ik kom niet verder. Schandalig. Wordt ik nu bestolen?
Vandaag maar weer gebeld. Wederom een dame aan de lijn die geen enkele moeite doet zich in te leven in de situatie. Ik krijg van haar een bevestiging van de annulering per mail, echter zonder verdere gegevens en zonder bedrag van de annulering. Ik heb nu nog geen zekerheid dat de annulering mijn
4 vouchers betreft met een totale waarde van euro 1.000. Onbegrijpelijk dit. Daarnaast wel de opmerking in de mail dat de terugbetaling maar liefst 6 weken kan duren. 6 weken om een bedrag terug te storten?!? Onbegrijpelijk hoe niet klantvriendelijk een dergelijk bedrijf omgaat met haar klanten.