LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] holiday1
Re: holiday1
Helaas geen ervaring met deze aanbieden of met de Turkse Reviera. Maar het lijkt me een goede aanbieding toch.
En van wie krijg je die dan? Zomaar? Omdat het bijna Pasen is?
-
Wel eens gehoord dat als iets te mooi om waar te zijn lijkt, het dat vaak ook is?
Ik zou hier ver van wegblijven.
Ik zou hier ver van wegblijven.
Lopend ernaar toe, onderweg in de vrije natuur slapen en zelf eten meenemen?paulqboot schreef:Wij kregen een reis turkse riviera van 798,- euro aan geboden voor 198 pp totaal 8 dagen
heeft iemand hier ervaring mee?
Of incl alles vliegreis, transfer, hotel inc. ontbijt en diner enz. en voor- na- en hoogseizoen, ja die? O, jammer, die is er niet meer, alles vol, maar........er is nog wel.......
Dat soort aanbiedingen krijg je bij diverse (maand)bladen, er wordt te kust en te keur mee rondgestrooid.
Ben heel benieuwd wie jullie dit heeft aangeboden en wat er allemaal bij in zit ?paulqboot schreef:Wij kregen een reis turkse riviera van 798,- euro aan geboden voor 198 pp totaal 8 dagen
Is het een voetreis soms ?
Nee...die ging naar Rome en Bertus Aafjes schreef daar een heel mooi boek over, geen sprookjesboek overigens...Is het een voetreis soms ?
Net even op de website van holiday1 gekeken, een organisatie die NERGENS bij aangesloten is!
De reis Turkse Riviera bestaat uit 4 nachten in een hotel met ontbijt en een excursie naar Pamukkale. Ik denk dat je voor die aanbiedingsprijs ter plaatse nog flink in de buidel kunt tasten, voor de waarschijnlijk verplichte excursie! Op de website bieden ze hem aan voor 799,- p.p.
Mijn advies: lekker de aanbieding laten voor wat hij is en bij een FATSOENLIJK reisbureau boeken met ANVR en SGR, dan weet ik zeker dat de kans vele malen groter is op een fijne ontspannen vakantie!
Succes ermee!
De reis Turkse Riviera bestaat uit 4 nachten in een hotel met ontbijt en een excursie naar Pamukkale. Ik denk dat je voor die aanbiedingsprijs ter plaatse nog flink in de buidel kunt tasten, voor de waarschijnlijk verplichte excursie! Op de website bieden ze hem aan voor 799,- p.p.
Mijn advies: lekker de aanbieding laten voor wat hij is en bij een FATSOENLIJK reisbureau boeken met ANVR en SGR, dan weet ik zeker dat de kans vele malen groter is op een fijne ontspannen vakantie!
Succes ermee!
TS geeft wat anders aan :evie01 schreef:Net even op de website van holiday1 gekeken, een organisatie die NERGENS bij aangesloten is!
Succes ermee!
paulqboot schreef:Wij kregen een reis turkse riviera van 798,- euro aan geboden voor 198 pp totaal 8 dagen
Zou toch leuk zijn als paulqboot iets meer zou vertellen over deze aanbieding. Wie deze reis? heeft aangeboden b.v. Zou zo maar kunnen zijn dat het "gedroomd" is. Want als dit echt is sta ik gelijk met mijn paspoort en rollator klaar want voor een beetje warmte geef ik het liever uit aan zo'n reisje dan aan Eneco
Ik ga dan met je mee naar Turkije voor dat geld wat TS schreef.tenormin schreef:Zou toch leuk zijn als paulqboot iets meer zou vertellen over deze aanbieding. Wie deze reis? heeft aangeboden b.v. Zou zo maar kunnen zijn dat het "gedroomd" is. Want als dit echt is sta ik gelijk met mijn paspoort en rollator klaar want voor een beetje warmte geef ik het liever uit aan zo'n reisje dan aan Eneco
-
Zelf ook eens opgelicht door een soortgelijke aanbieding.
Boek nu alleen nog maar via betrouwbare reisaanbieders met goede aanbiedingen.
Kort geleden een stedentrip geboekt via http://www.opreisvoordebesteprijs.nl
Filter was wat traag maar verder prettige site met een overzichtelijk aanbod van diverse "betrouwbare" reisaanbieders.
Boek nu alleen nog maar via betrouwbare reisaanbieders met goede aanbiedingen.
Kort geleden een stedentrip geboekt via http://www.opreisvoordebesteprijs.nl
Filter was wat traag maar verder prettige site met een overzichtelijk aanbod van diverse "betrouwbare" reisaanbieders.