UPC heeft een bijzondere move. An sich is het mooi. Vanaf 3 april kijkt iedereen digitaal zonder box met dezelfde kosten mits je tv digitaal kan uitzenden.
Maar wat doet UPC voor de huidige digitale klanten? NIETS We betalen dus extra teveel voor diensten die ik toch al niet neem. Uitzending gemist of films/voetbal. En ja wie kijkt er nu naar die andere 20 extra zenders.
Ik denk dat UPC fout bezig is. Ik ga nu digitaal opzeggen, want ik krijg nu toch digitale doorgifte.
Precies dat verhaal. Aangezien ik toch al niet naar die extra zenders kijk en geen gebruik maak van on demand of uitzending gemist betaal ik straks teveel wat bij het oude anneloog nu gewoon digitaal wordt.
Helaas komt er voor die groep niks extra's bij dus is het voor mij logisch de box direct in te leveren.
In de praktijk kijk je er toch nooit naar. Ik heb toen hiervoor gekozen vanwege het beeld. Nou daarvoor hoef ik het voor 3 april niet meer te doen. Dan denk je ze zullen die andere groep wel iets extra's geven. Doen ze niet dus dat worden massale opzeggingen bij UPC.
Het is gewoon veel goedkoper voor kabelaars om alleen digitaal uit te zenden. Dus als je geen zin hebt om mee te doen aan "digitaal", dan heb je gewoon pech gehad.
Leuk voor al die 65plussers die gehecht zijn aan "hun tv". Die moeten nu een decoder. De kringloopwinkels liggen er trouwens vol mee voor 3 euro per stuk. Ik zou dus zeker niet de kas van UPC nog meer gaan spekken door er een bij UPC te bestellen.
Want daar gaat UPC nu dus ook leuk extra aan verdienen: de verkoop van losse DVB-C decoders aan ouderen.
Bob Schurkjens schreef:Het is gewoon veel goedkoper voor kabelaars om alleen digitaal uit te zenden. Dus als je geen zin hebt om mee te doen aan "digitaal", dan heb je gewoon pech gehad.
Leuk voor al die 65plussers die gehecht zijn aan "hun tv". Die moeten nu een decoder. De kringloopwinkels liggen er trouwens vol mee voor 3 euro per stuk. Ik zou dus zeker niet de kas van UPC nog meer gaan spekken door er een bij UPC te bestellen.
Want daar gaat UPC nu dus ook leuk extra aan verdienen: de verkoop van losse DVB-C decoders aan ouderen.
Nee niemand hoeft zo'n decorder meer voor digitaal tv. Dat zit ik nu te vertellen.
PJ 66 schreef:In de praktijk kijk je er toch nooit naar. Ik heb toen hiervoor gekozen vanwege het beeld. Nou daarvoor hoef ik het voor 3 april niet meer te doen. Dan denk je ze zullen die andere groep wel iets extra's geven. Doen ze niet dus dat worden massale opzeggingen bij UPC.
Jij hoeft niet bij UPC te blijven, ik zou opzeggen als ik je was en een schotel monteren en in de handen vallen van C D.
Je kunt ook nog dit jaar analoog kijken met uitgeknepen zenders, wat betaal je eigenlijk teveel ????
Analoog gaat ook verdwijnen .UPC is nog de enige van de grote die het nog doet .
Jammer als geen dvb-c in je TV hebt.En dat zijn niet alleen de oude beeldbuis TV`s .
En dan heb je decoder wel nodig Met de Scart kabel.
Maar er zijn nog meer mogelijkheden .
Laatst gewijzigd door Inter op 05 apr 2013 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
De mogelijkheid van UPC is wel goedkoper als een schotel maar dan heb je natuurlijk lang niet zoveel .
Maar uitgebreid wel .
Het enige wat ik niet zal zien of horen zijn lokale zenders .Dan ben ik op het internet aangewezen .
En voor de Engelsen (UK) heb je een draaibare schotel nodig .
Maar hier kan ik helemaal geen schotel plaatsen .
snuffel1 schreef:De decoder is een onhandig ding maar de CI+ kaart is ideaal. Wat betreft UPC die is weer met een marketingcampagne bezig want eens digitaal gekeken is terug naar analoog geen optie meer.
Voor dit abonnement heb je deze niet meer nodig .Als het natuurlijk met de TV mogelijk is .
Je bedoelt denk ik DVB-c . DVB-T is voor de ether .Beiden kunnen ook op een oude TV`s Als ze maar een Scart hebben .
Overigens ook nog genoeg Flat TV`s die alleen maar een Scart en een DVI hebben .Ingebouwde ontvangers al helemaal niet .Heb zelf nog z`n oude als monitor op DVD-I .Voor TV de Scart op deze .Hdmi op de andere TV`s .Allemaal op een decoder .
Daarom voor mij ook geen Ci module .