Moet bloeden voor de fouten van de NS
Geplaatst: 28 mar 2013 10:22
Ik heb begin van het jaar mijn bankrekening veranderd bij de NS, Dit hebben ze ook gedaan.
Maar als dat alles was dan was er niks aan de hand. Het enige is dat ze ook een railplus kaartje hebben aangevraagd.
Ik kreeg dus een railpluskaart met een rekening van 15,-. Ik bellen en ja wel hoor mevrouw u heeft helemaal gelijk u hoefd het niet te betalen doe maar of het kaartje nooit verstuurd is.
Ik doe dus niks en laat het gaan een paar weken later krijg ik weer een rekening en ik dus weer bellen.
Ja mevrouw het klopt helemaal en u hoefd het niet te betalen.
Kreeg ik begin deze maand een incasso rekening dat ik even 15,- + 40,- incassokosten wilde betalen.
Ik weer aan de lijn hangen. Ja mevrouw maar u heeft helemaal gelijk, maar zou u het toch willen betalen want wij kunnen dit niet terug draaien en dan moet u een bezwaarschrift sturen dat u het er niet mee eens bent en dan krijgt u het terug.
Ik heb een uitkering dus het is voor mijn een hap geld, ik snap niet dat ze het niet kunnen terug draaien en dat zij het gewoon betalen want het is hun fout, wat een omslachtig gedoe door en fout van hun kan.
Nu kan ik die gerechtelijke proceduren in laten gaan met als uitkomst dat ik gelijk heb en dan zijn ze meer geld kwijt.
Weet iemand wat ik moet doen als ik die gerechtelijke proceduren in ga, heeft iemand tips.
Dit is trouwens een echte ijskoude douche waard
Ow ja ik krijg wel een gratis dagretour poe hé dat kost ze een hele hoop
Maar als dat alles was dan was er niks aan de hand. Het enige is dat ze ook een railplus kaartje hebben aangevraagd.
Ik kreeg dus een railpluskaart met een rekening van 15,-. Ik bellen en ja wel hoor mevrouw u heeft helemaal gelijk u hoefd het niet te betalen doe maar of het kaartje nooit verstuurd is.
Ik doe dus niks en laat het gaan een paar weken later krijg ik weer een rekening en ik dus weer bellen.
Ja mevrouw het klopt helemaal en u hoefd het niet te betalen.
Kreeg ik begin deze maand een incasso rekening dat ik even 15,- + 40,- incassokosten wilde betalen.
Ik weer aan de lijn hangen. Ja mevrouw maar u heeft helemaal gelijk, maar zou u het toch willen betalen want wij kunnen dit niet terug draaien en dan moet u een bezwaarschrift sturen dat u het er niet mee eens bent en dan krijgt u het terug.
Ik heb een uitkering dus het is voor mijn een hap geld, ik snap niet dat ze het niet kunnen terug draaien en dat zij het gewoon betalen want het is hun fout, wat een omslachtig gedoe door en fout van hun kan.
Nu kan ik die gerechtelijke proceduren in laten gaan met als uitkomst dat ik gelijk heb en dan zijn ze meer geld kwijt.
Weet iemand wat ik moet doen als ik die gerechtelijke proceduren in ga, heeft iemand tips.
Dit is trouwens een echte ijskoude douche waard
Ow ja ik krijg wel een gratis dagretour poe hé dat kost ze een hele hoop