Na een heleboel verschillende mensen aan de deur zit er een wit kastje in de meterkast met een snoer dat tekort is om bij het stopkontakt te komen. 2 dagen later arriveert een interactieve Hd tv ontvanger met 15 meter utp kabel.
Volgens klantenservice is het heel normaal om 15 meter kabel in het trappenhuis te hangen. Bestaande aansluitingen past het niet op. Dat wordt nergens vermeld. Klantenservice biedt geen oplossingen. Dus dan maar het kontrakt ongedaan maken. Dan pas snap je hoe slecht hun klantenservice is. Hun aanbieding is waardeloos, de communicatie klopt voor geen meter en de klantenservice zit op een absoluut nulpunt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus geen Lijbrandt nemen.
Ps ik heb nog bij geen enkele provider zelf draden moeten trekken, of nieuwe leidingen aanleggen. Of aftakkingen op snoeren maken. Het inklikken van een modem is het maximum dat anderen vragen. Los daarvan heeft de klantenservice geen enkele oplossing.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 mar 2013 12:13
Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
Laatst gewijzigd door Sorayadehaan op 28 mar 2013 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
Misschien kan WA je helpen , die heeft ook Lijbrandt.
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
Iedere provider levert tot aan het AOP. Hoe jij het in huis oplost is jouw probleem. Niet van Lijbrandt.
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
Edrick schreef:. Hoe jij het in huis oplost is jouw probleem.
Lekker behulpzaam ben jij. Er staat ook een klacht over de klantenservice.
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
ik snap geen reed van dit verhaal. uiteraard moet je voor de bekabeling in je huis zelf zorgen. utp kabel kun je zelf kopen, kost niet zo veel. een paar utp stekkers met een tang eraan zetten en voila.Sorayadehaan schreef:Na een heleboel verschillende mensen aan de deur zit er een wit kastje in de meterkast met een snoer dat tekort is om bij het stopkontakt te komen. 2 dagen later arriveert een interactieve Hd tv ontvanger met 15 meter utp kabel.
Volgens klantenservice is het heel normaal om 15 meter kabel in het trappenhuis te hangen. Bestaande aansluitingen past het niet op. Dat wordt nergens vermeld. Klantenservice biedt geen oplossingen. Dus dan maar het kontrakt ongedaan maken. Dan pas snap je hoe slecht hun klantenservice is. Hun aanbieding is waardeloos, de communicatie klopt voor geen meter en de klantenservice zit op een absoluut nulpunt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus geen Lijbrandt nemen.
'kastje in de meterkast met een snoer dat tekort is voor een stopkontact?'
in de meterkast heb je allemaal spanning. gewoon even een uitgaande leiding aftakken (niet een groep nemen met een hoge belasting zoals wasmachine, oven enz) en een stopcontact maken. voila.
wat heeft lijbrandt met dit alles te maken??? hopelijk ben ik wel behulpzaam genoeg.
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
Kastje in de meterkast is bij glasvezel je modem.'kastje in de meterkast met een snoer dat tekort is voor een stopkontact?'
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
Waarom zou die klantenservice iets op moeten lossen wat niet onder hun verantwoording valt?ciske schreef:Edrick schreef:. Hoe jij het in huis oplost is jouw probleem.
Lekker behulpzaam ben jij. Er staat ook een klacht over de klantenservice.
Re: Lijbrandt, Aansluiten met 15 meter kabel
ja dat snap ik, daarom gaf ik daarvoor een oplossing om eenvoudig een aftakking te maken voor een WCD in de meterkast.ciske schreef:Kastje in de meterkast is bij glasvezel je modem.'kastje in de meterkast met een snoer dat tekort is voor een stopkontact?'