LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

Naar aanleiding van een tweede betalings verzoek van Dexia hebben wij het volgende geantwoord.

Naar aanleiding van uw betalingsverzoek van 05.01.04 moeten wij u helaas mededelen dat wij het contract hebben vernietigd.
Omdat u uw plicht ten aanzien van zorgplicht ( handtekening echtgenoot ) hebt verzaakt en ook geen maatregelen heeft getroffen om financiële schade te beperken voor uw cliënt, wat van een bank mag worden verwacht.
U kunt proberen via een rechter uw foutieve beslissingen ongedaan te maken maar beter is het om te kiezen uit de volgende voorstellen.
Keuze 1: U mag het inleg bedrag houden zonder verdere kosten.
Keuze 2: U laat het tot een rechtszaak komen waarbij wij ons inleggeld
zullen terug eisen plus wettelijke rente.


Gaarne reactie binnen 10 dagen


Tot nu toe nog geen reactie ontvangen van Dexia maar we houden u op de hoogte.
p.s. De meeste mensen zullen misschien keuze 1 niet een goede oplossing vinden maar de strijd is open dus je probeert wat.

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door liba »

ik heb 10000 euro ingelegt maar ik kies ook keuze 1
dan hang ik de vlag uit
laat even iets horen als dexia wat laat weten

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Een zeer slechte brief!!!

je haalt de zorgplicht en de vernietiging door elkaar de vernietiging heeft niets te maken met de zorgplicht. Ben voorzichtig met wat je schrijft Dexia gebruikt het straks bij een rechtzaak tegen je Je moet verder je stappen open houden bijvoorbeeld dat je over een nader voorstel wilt praten om een lange rechtsgang te voorkomen

joost

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Harry,

Ik hoop voor je dat dit een grapje is van je. Mocht het werkelijkheid zijn dan zou ik maar snel een advocaat inschakelen.

Groet,

Albert.
Dexia produceert bij de dagvaarding alle aanmaningen, telefoongesprekken en de antwoorden erop. Het is wel degelijk van belang om op correspondentie van Dexia etc. te reageren. Dit ter info

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Yvo »

Harry zie je het nog wel duidelijk ????
Geplaatst op 30 Oct 2003 23:22 door Harry


--------------------------------------------------------------------------------

Een tijd lang al niet meer op het net geweest wegens drukke werkzaamheden,bij deze dan. De beschermploeg is nog niet in actie geweest omdat er ook nog niet naar gevraagd is, je zult toch eerst moeten overleggen en afwachten wie er allemaal meedoet.Natuurlijk hoop ik dat Andre de Croos meedoet want je was er ook niet bij de demonstraties in Amsterdam en Den Haag als je het dan over veel geschreeuw hebt Andre en weinig wol ? Mijn standpunt blijft hetzelfde niet betalen en rustig afwachten geen paniek.
groetjes Harry
Yvo.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

Dit klopt ook Yvo met niet betalen bedoel ik mee geen restschuld,je ziet ook aan de verschillende reacties dat niemand weet wat te doen.Dexia zal hiervan profiteren door de onschuld uit te hangen en de rechter proberen te overtuigen dat ze alles volgens de regels hebben gedaan.Wij staan alleen sterk door massaal de restschulden niet te betalen en dit ook duidelijk aan de rechter te laten merken. Ook zonder advocaat durf ik deze strijd aan.

groet Harry

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Yvo »

Harry,

Het gaat er niet om of je flink bent en macho te zijn. Het gaat er om, om met goede argumenten Dexia te verslaan en dat kun je alleen maar met een advocaat.

Sterkte verder.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door croosjes »

Yvo


Geplaatst op 16 Jan 2004 22:36 door Yvo


--------------------------------------------------------------------------------

Harry zie je het nog wel duidelijk ????

Quote:
Geplaatst op 30 Oct 2003 23:22 door Harry


--------------------------------------------------------------------------------

Een tijd lang al niet meer op het net geweest wegens drukke werkzaamheden,bij deze dan. De beschermploeg is nog niet in actie geweest omdat er ook nog niet naar gevraagd is, je zult toch eerst moeten overleggen en afwachten wie er allemaal meedoet.Natuurlijk hoop ik dat Andre de Croos meedoet want je was er ook niet bij de demonstraties in Amsterdam en Den Haag als je het dan over veel geschreeuw hebt Andre en weinig wol ? Mijn standpunt blijft hetzelfde niet betalen en rustig afwachten geen paniek.
groetjes Harry


Yvo.en wat heb jij ondernomen in de tussentijd volgens mij nog niets!!!,ik heb in het verleden al eens uit gelegd dat ik nooit in een demostratie zal mee lopen,want er zijn andere wegen die ook leiden naar een goed proces voor het gerecht.vrgr.andre de croos

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Yvo »

Hoi andre,

Het klopt dat ik nog niets heb ondernomen mijn contract loopt pas in Mei a.s. af. Maar ik heb contact met mensen die al gedagvaard zijn en mij van info voorzien.

Groet,

Yvo.

abc
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 okt 2003 21:48

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door abc »

Harry je hebt tenminste wel gevoel voor humor :shock: 8) :roll:

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

Ja, abc humor heb je ook wel nodig als je in goed vertrouwen een bank je zuur verdiende centjes toevertrouwd € 3600 en dat ze na amper 3 jaar doodleuk zeggen jammer het ging niet goed wil je nog even € 13100 bijstorten, ze denken zeker dat ik gekke Henkie ben.
Dus mooi niet, niemand zal het redden om van mij dat geld te krijgen,
dan nog liever de bak in.

groetjes Harry

Paramanaribootje
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 okt 2003 17:28

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

Harry jij bent zeer zeker niet gekke Henkie, maar wel Gekke Harry. En ja ik geloof je dat je nog liever gaat zitten. Alleen zul je dan iemand op zijn bek moeten lellen. En dat moet je dus niet doen.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

Ach pmnb misschien zou het wel goed zijn als we Dexia eens flink op de bek rammen, want je weet het, zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in dit land van super tolerantie weet straks niemand meer wie de leiding heeft, met het gevolg dat de ratten hun kans waarnemen.

groet Harry

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

Ja, eindelijk weer eens bericht van Dexia, ze gaan nu het openstaande bedrag uit handen geven aan een incassobureau 13000 euro. Twee jaar geleden heb ik al gewaarschuwd dat een veroordeling van Dexia zou plaatsvinden, maar 55000 euro is voor hen nog geen eurocent. Dexia lacht zich nu de stuipen om het gestuntel van diverse stichtingen en ziet zich nu gesteund door de overheid om de achterstallige betalingen binnen te halen. Dexia heeft zalm in de laars gepist en de arme ziel heeft niet geprotesteerd, maar nu zijn wij aan zet. Het incassobureau wat bij mij geld gaat vorderen voor Dexia wacht een hele zware kluif ik hoop dat ze hun tandjes er niet op breken, laat ze maar komen ik wacht.

groetjes Harry

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

up, voor Hans 2

groetjes Harry

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Harry,

Om welk incassobureau gaat het hier?

Ook dit mag weleens ophouden, deze parasieten!

Ton

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door tester »

Ik denk dat ggn iedergeval meedoet kunnen ze proberen d.m.v 1 incassobrief 15% proberen te beuren over de hoofdsom (en soms lukt dat ook nog bijv. rechter vd meer leeuwarden (de man van o.a de vvd en spaar en vooschotbank als bijbaantje)

LJN-nummer: AP6292 Zaaknr: 139267 /CV EXPL 03-5782


Geplaatst op 23 Jul 2003 11:37 door tester


--------------------------------------------------------------------------------

Korthals president-commissaris bij GGN Holding
Persbericht

Nieuwkuijk, 10 juli 2003

Korthals president-commissaris bij GGN Holding B.V.

Benk Korthals (5, oud-minister van Justitie in het tweede kabinet-Kok, wordt president-commissaris bij de grootste gerechtsdeurwaarder-organisatie van Nederland: Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland (GGN). Korthals heeft in 2000 in zijn functie als minister van Justitie onder andere de nieuwe Gerechtsdeurwaarderswet tot stand gebracht, waardoor meer marktwerking werd geïntroduceerd binnen de beroepsgroep.

GGN is verheugd over het aantreden van Korthals. Peter Taks (algemeen directeur): ”We mogen trots zijn op zo’n voorzitter. Iemand met verstand van zaken, een indrukwekkende juridische carrière en een duidelijke visie op de ontwikkeling van ons vakgebied”. Korthals, gevraagd naar zijn ambities als president-commissaris: “Op mijn verlanglijstje staat vooral het verder uitbouwen van de maatschappelijk verantwoorde manier waarop GGN te werk gaat. Fatsoen, begrip en meedenken in de sfeer van preventie staan bij GGN hoog in het vaandel. Daarnaast zal ik mij bezighouden met het verder stroomlijnen en uitbreiden van het bedrijf. Bovendien is het voor mij persoonlijk natuurlijk interessant om te zien hoe de wetgeving – waar ik mij tot voor kort mee bezig hield – uitpakt in de praktijk”.

Korthals begon zijn carrière als advocaat en procureur in Rotterdam. Als Tweede Kamer-lid voor de VVD was hij van 1982-1998 jusititie-woordvoerder. Ook was hij vice-fractievoorzitter en voorzitter van de vaste Kamercommissie voor Defensie. Na zijn functie als minister van Justitie van 1998-2002, vervulde hij in 2002 de functie van minister van Defensie in het eerste kabinet-Balkenende.

GGN is een krachtenbundeling van achttien incasso-en gerechtsdeurwaarderkantoren met 29 vestigingen verspreid over Nederland. De dienstverlening van GGN omvat, naast het gehele traject van minnelijke tot gerechtelijke incasso, ook pre-incasso, vonnisexecutie, consultancy en detachering. GGN wil het ondernemersrendement van haar opdrachtgevers verhogen door het voorkomen, beheersbaar maken en terugdringen van debiteurenrisico’s

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Harry »

aert0001 de naam van het incassobureau weet ik nog niet, terzijnertijd zal ik dit bekend maken als de eerste incasso binnen is.

De vraag die mij bezighoud is, of er al mensen zijn die gedwongen zijn te betalen na uitspraak van een rechter, hierbij bedoel ik loonbeslag-executieverkoop-beslaglegging enz. En wat doet de advocaat als je zijn rekeningen niet kunt betalen, hier hoor je weinig over ? Mijn standpunt is en blijft laat ze maar komen en niet betalen, de meesten gaan voor de inleg terug wat voor mij niet perse nodig is. Tot de volgende mail.

groetjes Harry

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Piet »

dexia is bezig met hun zomer offensief.

De afgelopen weken hebben veel mensen een dagvaarding gekregen en nog meer mensen een "laatste" gelegenheid om tot een regeling te komen.

Hetzelfde gebeurde vorig jaar, juist op het moment dat je op vakantie bent valt de envelop in je brievenbus.

Kom je terug van vakantie dan vindt je twee enveloppen, één van de dagvaarding en één van de veroordeling bij verstek omdat je niets hebt laten horen.

HOEZO TUIG?

Het zijn gewoon een stelletje criminelen die dachten snel rijk te worden.

Een beetje vervelend voor dexia maar wij P I K KE N dit niet en gaan door tot wij onze rechtvaardige zaak gewonnen hebben.

Albert Hein lette niet op de kleintjes, dexia ook niet en dat is hun ondergang:

It's PAYBACK time!!

Heb je hulp, advies en steun nodig, mail me [email protected] of [email protected]

Wij zijn de nagel aan de doodskist van dexia en ik sla met plezier de laatste nagel in de kist met hun definitieve ondergang!!

Groeten,
Piet

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Ewald »

Het zijn gewoon een stelletje criminelen die dachten snel rijk te worden
Face reality , dat dachten we allemaal helaas.

Gesloten